قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > کنج دنج خانه شما کجاست؟

کنج دنج خانه شما کجاست؟

برای اکثر آدم ها هر جای دنیا که باشند، خانه جایی است برای آرام گرفتن، استراحت و دور شدن از تمامی دغدغه های روزمره. اما هر خانه ای هم برای هر فرد گوشه ای دارد که از بقیه خانه گرم تر و دوست داشتنی تر است. ولی چرا یک گوشه خانه برای هر کدام از ما دنج تر از سایر نقاط می شود؟

  • خاطره
  • رنگ
  • نور
  • امکانات
  • راحتی
کنج دنج خانه شما کجاست؟
کنج دنج خانه شما کجاست؟

خاطره: گاهی یک گوشه از اتاق خواب یا اتاق نشیمن همان جایی است که در خسته ترین روزها و شب ها فقط می خواهیم آنجا بنشینیم و کمی از  خستگی مان در برود. خاطره چیزی است که می تواند از نظر احساسی به یک مکان، جوی اعتمادبخش و دعوت کننده بدهد و یا برعکس آن را ناخوشایند و ناامن کند. تصور کنید که گوشه ای از خانه یک مبل راک دارید که همیشه مادربزرگتان روی آن تاب می خورد و بافتنی می بافت یا پدربزرگتان روی مبل می نشست و شاهنامه می خواند. این تصویر همواره در حافظه ما باقی می ماند و باعث می شود آن گوشه خانه برای شما حس نوستالژی داشته باشد.

رنگ: گاهی رنگ باعث گرمی یک فضای خاص از خانه می شود. حتی وقتی وارد فضایی جدید می شوید ناخودآگاه دیواری که با رنگ و یا کاغذدیواری متفاوت پوشیده شده، جزء اولین مواردی است که به چشم می آید و البته به یاد هم سپرده می شود. گوشه هایی از خانه که دیوار یا مبلمان با رنگ های گرم یا آرامش بخش دارند همیشه حس امنیت بیشتری ایجاد می کنند.

کنج دنج خانه شما کجاست؟
کنج دنج خانه شما کجاست؟

نور: فرقی ندارد نور طبیعی از یک پنجره با ویویی زیبا باشد یا از پنجره ای رو به خیابانی پر ازدحام و یا نور یک آباژور؛ گاه نور است که فضا را آرام می کند. به طور کلی بر خلاف باور معمول، لزومی ندارد که با تریک شدن هوا تمامی خانه همچون روز روشن و درخشان باشد! نور کافی آن میزانی است که فعالیت های مختلف به راحتی و با امنیت کامل انجام شوند.

امکانات: شاید به نظر کمی عجیب یا حتی خنده دار برسد ولی دقیقا تأمین نیازهای اولیه در یک ضاست که حس آرامش را در انسان ایجاد می کند. وقتی که می گوییم «چقدر همه چیز میزونه» انگار واقعا همه چیز در همان حد و جایی است که باید باشد. نور کافی، وسایل راحت و در دسترس، هوای مطبوع و …

راحتی: شما در کنج دنج خود یا روی زمین می نشینید یا روی یک مبل یا یک صندلی یا تختخواب و … هر چه که باشد، راحتی و نرمی آن است که حس خوب را در شما تقویت می کند. پس اگر به دنبال ایجاد یک کنج دنج هستید، حتما به فکر خرید یک مبل راحت هم باشید

کنج دنج خانه شما کجاست؟
کنج دنج خانه شما کجاست؟

در آخر اگر حس می کنید باید به فکر درست کردن یک کنج دنج در خانه باشید و این یعنی یک تغییر دکوراسیون اساسی، می توانیم به شما اپلیکیشن دکوراسیون داخلی سه کنج را معرفی کنیم. که علاوه بر این که می توانید در فضای مجازی، اتاق های مختلف را چیدمان کنید، این امکان را دارید تا هر وسیله ای که پسندیدید را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید