قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > آیا کرم دور چشم واقعا موثر است؟

آیا کرم دور چشم واقعا موثر است؟

اینکه آیا کرم دور چشم واقعا موثر است؟ و یا باعث کاهش چین و چروک و سیاهی دور چشم می‌شوند و متخصصان پوست در این باره چه می‌گویند؟ هنوز برای بسیاری افراد پرسشی است که هنوز نیاز به پاسخگویی دارد.

آیا کرم دور چشم واقعا موثر است؟
آیا کرم دور چشم واقعا موثر است؟

کرم‌های چشم ناحیه زیر چشم را آبرسانی می‌کنند و حتی ممکن است به کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک کنند، با این حال، کرم‌های دور چشم معمولاً حلقه سیاهی را درمان نمی‌کنند و یا پف زیر سایه را کاهش نمی‌دهند. اگر جوان هستید نیازی به استفاده از کرم دور چشم نیست، اما اگر پیر هستید و نگران خطوط ریز و چین و چروک پوست هستید، این کرم‌ها می‌تواند راهکار مناسبی برای برنامه مراقبت از پوست شما باشد.

کرم دور چشم برای برخی از افراد ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. در اینجا شما درباره تاثیرگذاری کرم دور چشم و آنچه می‌تواند انجام دهد و نمی‌تواند انجام دهد و اینکه آیا شما باید از یک کرم استفاده کنید و کرم دور چشم چیست؟ توضیحاتی ارائه می‌شود.

کرم دور چشم نوعی مرطوب‌کننده است که مخصوص ناحیه چشم تهیه شده است. در حالی که برخی افراد ترجیح می‌دهند از کرم صورت برای دور چشم نیز استفاده کنند، اما باید روی این نکته تاکید کرد که این ناحیه نیاز به مراقبت بیشتر دارد.

هادلی کینگ، متخصص پوست در شهر نیویورک در این باره می‌گوید: «پوست اطراف چشم نازک و ظریف است و علائم پیری اغلب در این بافت ظریف آشکار می‌شود».

طبق گفته متخصصان پوست، کرم دور چشم پوست را آبرسانی می‌کند آبرسانی به ناحیه زیر چشم بسیار مهم است، زیرا تعداد غدد در این ناحیه کمتر است، به این معنی که به سرعت خشک می‌شود.

یک متخصص پوست دیگر نیز در منطقه بوستون می‌گوید که استفاده روزانه از کرم دور چشم مرطوب‌کننده می‌تواند از کمبود آب بدن جلوگیری کرده و آن را برطرف کند.

به گفته او پوست اطراف چشم به خصوص نازک و لطیف و مستعد تحریک است و بنابراین استفاده از محصولاتی که مخصوص ناحیه چشم ساخته شده‌اند می‌تواند مفید باشد.

به اعتقاد متخصصان، اقداماتی مانند استفاده از ضدآفتاب و جلوگیری از استعمال دخانیات در جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک بسیار مهم است، کرم دور چشم نیز به این امر کمک می‌کند.

همچنین در این قسمت تحرک زیادی وجود دارد زیرا ما روزانه مدام پلک می‌زنیم و این باعث ایجاد فشار زیادی روی این پوست ظریف می‌شود.

در حالیکه کرم دور چشم فواید خود را دارد اما کارهایی را نیز نمی‌تواند انجام دهد! به عنوان مثال این کرم نمی‌تواند برای کاهش ورم زیر چشم یا کاهش تیرگی کار زیادی انجام دهد، به جای آن، قرار دادن یک چیز سرد یا استفاده از کمپرس کیسه سرد چای در ناحیه چشم می‌تواند به کاهش پف کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید