قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > انگشتر نشون در گالری طلای زمردی

انگشتر نشون در گالری طلای زمردی

در ایران برای ازدواج آداب و سنن مختلفی وجود دارد. یکی از مهم ترین این سنت ها برگذاری جشن بله برون است که بعد از مجلس خواستگاری انجام می شود. مجلس بله برون در واقع میهمانی کوچکی است که جهت آشنایی بیشتر خانواده عروس و داماد و همچنین بزرگ ترها و اقوام درجه یک برگزار می شود. در واقع در این مراسم داماد انگشتری را که به آن انگشتر نشون می گویند به عروس خانوم هدیه می دهد.

با این کار خواستگاری و همین طور نامزدی آن ها رسمی خواهد شد. در گالری طلای زمردی انگشتر نشون در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می ‌شود و این امکان را ایجاد کرده است تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و بودجه خود انگشتر محبوبتان را انتخاب کنید. در این مطلب می خواهیم که درباره انگشتر نشون اطلاعات کامل تری در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید. 

انواع انگشتر نشون در گالری طلای زمردی:

همان طور که گفته شد در گالری طلای زمردی انگشتر نشون در مدل های مختلفی وجود دارد. بنابراین شما می توانید به راحتی انگشتر مورد علاقه خود را از بین طرح های زیبا انتخاب نمایید. البته بهتر است قبل از هر چیز با انواع انگشتر بله برون و پرفروش ترین آن ها آشنا شوید. در مطلب زیر پر طرفدار ترین طرح های انگشتر نشان را توضیح داده ایم. 

انگشتر بله برون پر از نگین:

شاید تصور کنید که انگشتر نشون پرنگین در واقع همان حلقه ازدواج است و انتخاب آن برای مراسم بله برون مناسب نمی باشد. اما بهتر است بدانید که عروس خانم های زیادی هستند که به چنین طرح هایی علاقه مند هستند. این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد. اما با این حال توصیه گالری طلای زمردی به شما عروس خانوم های جوان این است که قبل از انتخاب انگشتر پر نگین برای بله برون ابتدا مدل انگشتر برای ازدواج را انتخاب کنید. سپس به خرید انگشتر بله برون بپردازید. زیرا از نظر زیبایی شناسی بهتر است که حلقه ازدواج نسبت به انگشتر نشون طرحی ساده تر و سبک تر داشته باشد. 

انگشتر بله برون تک نگین:

یکی از جذاب ترین و بهترین انواع انگشتر نشون که در گالری طلای زمردی وجود دارد انگشتر بله برون تک نگین یا همان سولیتر خواهد بود. شاید این مدل از انگشتر ها را در فیلم ها یا در دست سلبریتی ها دیده باشید. در واقع در این فیلم ها انگشتری با نگین برلیان بزرگ که کاملاً برجسته است نشان داده می‌ شود؛ تا یک نمای جذاب و لوکس ایجاد گردد. البته انتخاب انگشتر برلیان یا انگشترهایی با نگین الماس می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. الماس ها در وزن ها و تراش های مختلف وجود دارند که روی قیمت آن ها تاثیر گذار است. شما می توانید بر اساس بودجه خود، انگشتر نشون محبوبتان را در گالری طلای زمردی پیدا کنید.

انگشتر نقره:

امروز وضعیت اقتصادی برای جوان ها دشوار شده است و این موضوع باعث گردیده تا شروع یک زندگی مشترک کمی پیچیده شود. به همین است که امروزه جوانان سعی می کنند تا انتخاب های ساده تری داشته باشند. از جمله این انتخاب ها می توان به خانه های نقلی و کوچک، عروسی های ساده تر، خرید جهیزیه مناسب تر و حتی خرید انگشتر های نقره اشاره کرد. 

انگشتر بله برون ساده:

یکی دیگر از مدل های ساده، پرطرفدار و شیک انگشتر نشون را می‌ توان مدل انگشترهای ساده دانست. این انگشتر ها معمولاً دارای طرح های خاص و عجیبی نخواهند بود و در واقع سادگی آن ها موجب ایجاد جذابیت خواهد شد.  شما عروس خانم ها و داماد های عزیز می توانید با مراجعه به گالری طلای زمردی انواع حلقه نشون را ببینید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. در این گالری طرح های ساده و بسیار جذاب و زیبایی وجود دارد که انتخاب را برای شما آسان تر خواهد کرد. اما بهتر است بدانید که مدل انگشتر بله برون ساده بیشتر برای خانم ‌هایی که دارای دست های کشیده و ظریف هستند مناسب خواهد بود. در مقابل افرادی که دارای دست های تو پر تر می باشند بهتر است از مدل ‌های درشت تر استفاده کنند تا انگشتر در دستان آن ها نمای بیشتری داشته باشد.

خرید انگشتر نشون:

همان طور که می ‌دانید خرید انگشتر نشون در فرهنگ ما ایرانی ها اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این انگشتر را به عنوان اولین هدیه ایی که خانواده داماد برای عروسشان تهیه می کنند می دانند. بنابراین باید بتوانید خاص ترین و زیباترین انگشتر را انتخاب کنید. برای انتخاب و خرید بهترین انگشتر ها باید به گالری هایی که دارای انگشتر هایی با طرح و مدل متفاوت هستند مراجعه کنید. گالری طلای زمردی از جمله بهترین گالری های طلا و جواهر می باشد که انگشتر بله برون را در طرح های بسیار زیبا و شیک، مدرن و کلاسیک به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید با هر سلیقه ای که دارید انگشتر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سخن آخر:

انگشتر نشون را می‌ توان ارزشمندترین و مهم ترین هدیه خانواده داماد به عروس خانم دانست. بنابراین انتخاب و خرید آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. پس بهتر است برای یک انتخاب درست قبل از خرید اطلاعاتی به دست آورید. حتی می توانید از گالری هایی که تجربه کافی در این زمینه دارند مانند گالری طلای زمردی کمک بگیرید. در واقع می‌ توان گفت انگشتر نشون انگشتری است که معمولاً تک نگین می ‌باشد. البته انتخاب این انگشتر کاملا سلیقه‌ ای است و شما می توانید مدل پرنگین آن را نیز انتخاب نمایید. همچنین امروزه ممکن است بعضی از خانواده ها ترجیح دهند برای ساده تر شدن ازدواج از انگشترهای نقره استفاده نمایند. یک نکته مهم دیگر برای خرید انگشتر بله برون، توجه به ظرافت دسته خانم ها است. بنابراین خانم هایی که دست های ظریف دارند بهتر است از انگشترهای ساده ‌تر و خانم ‌هایی که دست های تو پر دارند از انگشترهای درشت تر استفاده کنند. این موضوع باعث می گردد تا نما و جلوه انگشتر بیشتر گردد.

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر در انگشتر نشون رویاهایتان سردرگم هستید، زمردی می تواند بهترین راهنما برای شما باشد، کافی است با آنها تماس بگیرید:

۰۲۱-۵۵۶۲۲۷۱۵

۰۹۱۲۱۵۰۹۳۶۴

دیدگاهتان را بنویسید