قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > این جواهرات را با هر مدل لباس می توانید سِت کنید

این جواهرات را با هر مدل لباس می توانید سِت کنید

ست کردن طلا و جواهرات با انواع لباس، یک هنر است که همه خانم ها و دختران جوان به آن اهمیت می دهند. زیبایی یک حس درونی است و هر فردی بدون توجه به سن و جنسیت، تمایل به زیبا بودن دارد. افراد مختلف، این نیاز را به گونه های متفاوتی برآورده می سازند. خرید زیباترین و شیک ترین مدل های طلا و جواهرات و ست کردن آنها با لباس، یکی از این روش ها است.

برای زیبا بودن و ست کردن جواهرات با لباس، نیاز دارید که ابتدا استایل بدنی خود را بشناسید. افراد لاغر و چاق، هر کدام با پوشیدن یک سبک خاص لباس سازگار هستند. طلا و جواهرات نیز بر همین اساس می تواند تعریف شود. به طور مثال، جواهرات و زیورآلاتی که شما برای شرکت در یک مراسم مهمانی معمولی استفاده می کنید، قطعاً بسیار متفاوت از جواهراتی است که برای مراسم عقد عروسی به کار می برید. همین نشان می دهد که لباس ها در هر مراسم نیز با هم فرق دارند.

ما در گروه تخصصی طلا و جواهر داماس، با توجه به تجربه کاری بیشتر از ۲۰ ساله، چند تا از شیک ترین مدل های طلا و جواهرات را به شما معرفی می کنیم که می توانید با انواع لباس های خود ست کنید. ما یک تیم حرفه ای را در کنار خود داریم که می توانید برای ساخت طلا در اصفهان بر روی مهارت های آنها حساب کنید.

بیایید با هم نگاهی به شیک ترین مدل های جواهرات برای داشتن ظاهری آراسته بیاندازیم.

۵ پیشنهاد عالی برای خرید طلا و جواهرات که نمی توانید رد کنید!

۱- انواع گوشواره طلا آویزدار؛ مناسب برای لباس مجلسی

گوشواره طلا انواع مختلفی دارد؛ گوشواره طلا آویز، در اندازه های کوچک تا آویزهای بلند، متناسب با هر سلیقه موجود است. این مدل گوشواره ها برای لباس های مجلسی با یقه دلبرانه، لباس مجلسی دکلته، یا انواع لباس های دنباله دار، مناسب هستند. آن مدل گوشواره هایی که آویزهای بلندتری دارند، قابل استفاده برای لباس های کت و شلوار نیز هستند. انتخاب مدل گوشواره طلا به فرم صورت فرد نیز بستگی دارد. گوشواره های طلا را می توانید به صورت طلای زر یا طلای رزگلد و حتی طلا ترکیبی انتخاب کنید.

۲- انواع گردنبند طلا ظریف؛ مناسب برای همه سنین

مدل های زیبای گردنبند طلا ظریف با شیک ترین پلاک ها، انتخاب برتر برای همه سلیقه ها هستند. این مدل گردنبندها معمولاً برای هر لباس اسپرت یا مجلسی مناسب بوده و چون ظرافت خاصی را به نمایش می گذارند، درخشندگی خود را حفظ می کنند. خانم های جوان، دختران نوجوان و حتی خانم های میانسال می توانند انواع مدل های جدید گردنبند طلا ظریف را خریداری کنند. این مدل ها برای سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ جزو جواهرات ترند محسوب می شوند.

نکته دیگر این است که مدل های جدید گردنبند طلا که شامل پلاک طلا ظریف، پلاک طلا اسم فارسی و انگلیسی هستند، این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده اند. هر فرد می تواند پلاک طلای اسم مورد نظر خودش را با فونت های زیبایی که موجود است، سفارش بدهد. در پایان این مطلب، یکی از بهترین سازندگان طلا و جواهر در اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

۳- نیمست طلا؛ مناسب برای مراسم های مختلف

یکی از انواع مدل های طلا و جواهرات که می توانید با هر مدل لباس ست کنید، نیمست های طلا هستند. این نیمست ها در وزن های متنوع، طراحی های گوناگون و سبک های جذاب موجود می باشند. شما می توانید یک نیمست طلا ظریف که شامل گردنبند طلا و دستبند طلا است را با کت و شلوار مجلسی ست کنید. با انتخاب درست نیمست، ظاهر شیک و زیبا و مثال زدنی را برای خود خلق خواهید کرد.

۴- انواع دستبند طلا؛ یک استایل همیشگی!

خبر خوب این است که می توانید انواع مدل های دستبند طلا را با هر مدل لباس ست کنید و در هر مکان استفاده نمایید. برخی از مدل های دستبند طلا، وزن بیشتری دارند و یک طراحی خاص برایشان به کار رفته و به نوعی، دستبند مجلسی به شمار می روند. این دستبند طلا را فقط در مراسم بهتر است استفاده کنید.

آن دسته از انواع دستبند طلا که ظریف هستند یا به صورت دستبند طلا و چرم یا دستبند طلا و مهره سنگی ساخته شده اند، قابل استفاده در هر مکان و با هر لباس می باشند. برخی از این دستبندهای طلا به صورت زنجیری ساخته می شوند و جذابیت های خاص خودشان را دارند.

۵- انگشتر طلا؛ تنوع و شکوه طراحی در کنار هم!

به جرأت می توانیم بگوییم که انگشتر طلا، یکی از انواع جواهراتی است که تنوع مدل دارد و می توانید با توجه به نوع مراسم یا مکانی که در آنجا قرار می گیرید، استفاده کنید. انگشتر طلا با وزن بالا، لاکچری و با طراحی سفارشی، فقط کاربردهای مجلسی دارد.

در مقابل، مدل های شیک انگشتر طلا، با وزن سبک، طراحی مدرن و یا انگشتر طلا با سنگ قیمتی و نیمه قیمتی، همگی جزو جدیدترین طرح ها هستند و توسط نسل جوان بسیار مورد استقبال واقع شده اند. این مدل انگشترهای طلا را می توان با هر مدل لباس اسپرت و حتی لباس های مجلسی ست کرد.

طلای دلخواهمان را چطور سفارش بدهیم؟

از میان هزاران مدل های زیبا و فریبنده طلا و جواهرات، بدیهی است که انتخاب یک مدل برای خرید، دشوار باشد. شما بر حسب سلیقه فردی خود و میزان بودجه مالی که دارید می توانید طلا بخرید. اما نکته ای که قابل توجه است اینکه اگر به دنبال یک طلای خاص یا مدل ویژه باشید که در بازار پیدا نمی کنید، چطور می توانید آن را داشته باشید؟

خبر خوب این است که می توانید با انتخاب یک طلاسازی معتبر در اصفهان، مدل طلای دلخواه خود را سفارشی سازی کنید. برای این کار کافیست با طلاساز صحبت کنید و تصویر مدل طلا را برای او ارسال نمایید. مراحل طراحی طلا در اصفهان، ساخت سفارشی و سایر کارها به دقت انجام خواهد شد.

شما می توانید انواع مدل های گردنبند طلا، طراحی و ساخت پلاک طلا اسم، انگشتر و گردنبند سفارشی، ساخت دستبند طلا با چرم و ده ها مدل دیگر که در ذهن دارید یا تصویر آن را در ژورنال ها دیده اید، برای ساخت سفارش بدهید.

طلا و جواهر داماس؛ یک گروه تخصصی برای ساخت طلا در اصفهان

خرید طلا، نوعی سرمایه گذاری ایده آل برای طولانی مدت است. استفاده از طلا و جواهرات برای همه خانم ها و دختران جوان، جذاب است. خرید طلا از میان مدل های موجود در بازار، کار ساده ای است. اما در این میان، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهد مدل طلای سفارشی خود را داشته باشید یا از یک طرح خاص خوشتان آمده است، نگران نباشید! ما در کنار شما هستیم!

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس در اصفهان، با داشتن بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت طلای سفارشی، همراه همیشگی مشتریان عزیز است تا ایده های خلاقه خود را به زیباترین و شیک ترین مدل های جواهرات تبدیل کنند.

خدمات این مجموعه شامل طراحی اختصاصی طلا، ساخت طلا در اصفهان، تعمیرات طلا، آبکاری طلا، مخراجکاری طلا و فروش انواع سکه گرمی الیزابت طلا برای هدیه دادن است. هر کدام از مدل هایی که در وبسایت طلا جواهر داماس به آدرس https://www.damasgold.ir ارائه شده اند را تمایل دارید می توانید با این متخصصان در میان بگذارید تا برایتان ساخته شود.

شعار گروه تخصصی طلا و جواهر داماس این است: “از ایده تا اجرا همراه شما هستیم!”

برای اطلاع از شرایط ساخت طلای سفارشی و ثبت کار می توانید به وبسایت مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۳۶۷۷۰۴۹  مدیریت آقای جواد میرهادی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید