قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > روانشناسی > با جستجو کردن عشق را پیدا نمی کنید!

با جستجو کردن عشق را پیدا نمی کنید!

فقط زمانی که خودت را دوست داری میتوانی شخص دیگری را دوست داشته باشی زیرا تنها زمانی که شما با خودتان راحت هستید، می توانید کسی را بدون وابستگی دوست داشته باشید.

شما احتمالا قبلا شنیده اید که با جستجو کردن عشق را پیدا نمی کنید.مردم اطراف شما مطابق فرهنگ عامه از شما می پرسند”هنوز فرد مناسب خودت را پیدا نکردی؟” سپس شما احساس آرامش می کنید زیرا این شخص خاص هنوز به زندگی شما وارد نشده است.

مهم است که از این واقعیت آگاه باشید که مردم اطراف شما فقط مطابق با همان باورهایی که در طول زمان داشته اند رفتار می کنند.

آنها (اغلب به اشتباه) معتقدند که شما باید عاشق شده ، ازدواج کرده و یک خانواده را شروع کنید و خلاف آن چیز غیر طبیعی است.

چیزهای زیادی وجود دارد که ما بدون تحقیق  باور می کنیم : با این حال، ما نیاز داریم که همه چیز را از زوایای مختلف ببینیم؛ در غیر این صورت آنها زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهند.

عشق در اینترنت پیدا نمی شود:

عشق در وب سایت ها ونرم افزار های اینترنتی پیدا نمی شود یا اگر پیدا شود عمر آن بسیار کوتاه است.

اگرچه برخی از افرادی که از طریق اینترنت عاشق شده اند، باید بپرسید که چگونه این اتفاق افتاده است. دلایل مختلفی وجود دارد :

۱- آنها ممکن است عزت نفس کمی داشته و واقعا اعتقاد داشته باشند که هیچ کس آنها را در زندگی واقعی نمی خواهد.

۲- آنها خجالتی و ترسو هستند و شبکه های اجتماعی به آنها شجاعت می دهند که جرات صحبت کردن با مردم  را بطور مستقیم ندارند.

۳-آنها هرگز با دوستان خود بیرون نمی روند و یا به دلیل کار یا سایر وظایف زندگی یک سبک زندگی فعال ندارند و فکر می کنند که تنها راه دیدار با افراد ،روش  آنلاین است.

۴-آنها خیلی ناامید هستند و سعی می کنند تا در اسرع وقت کسی را پیدا کنند .

همانطور که می بینید، هیچ یک از این افراد به دنبال عشق در اینترنت نیستند. در حقیقت، آنها به دنبال تقویت اعتماد به نفس خود هستند، کسی که آنها را دوست بدارد، احساس کنندکسی به آنها احتیاج دارد، احساس کنند که مهم هستند.

 عشق لحظه ای رخ می دهد که شما انتظارش را ندارید

باید باور داشته باشید که این امکان وجود دارد. ورزشگاه، سوپرمارکت، در محل کار …جهان پر از فرصت های بی نهایت است که ما انتظار نداریم.عشق وقتی که مضطرب ،افسرده یا هیجان زده هستید پیدا نمی شود.

از اینکه تنها هستید نترسید

عشق را پیدا نخواهید کرد اگر از تنهایی می ترسید.این ترسی است که درون ذهن ما خانه کرده است.هیچ کار اشتباهی در تنها بودن شما وجود ندارد شاید دچار اضطراب بشوید اگر هنوز کسی را پیدا نکرده اید این خوب است چون شما احساس می کنید نیاز به شادی در زندگی دارید.

با این حال، آیا می دانید چه چیزی واقعا شما را خوشحال خواهد کرد؟

راحت بودن با خود و چیزی که هستید، از خود مراقبت کنید و اولویت هایتان را تعریف کنید.فقط زمانی که خودت را دوست داری میتوانی شخص دیگری را دوست داشته باشی زیرا تنها زمانی که شما با خودتان راحت هستید، می توانید کسی را بدون وابستگی دوست داشته باشید.

خود را از  باورهای منفی رها کنید، زیرا با جستجو کردن عشق را پیدا نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید