قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > برای خواب راحت چه تشکی را انتخاب کنیم؟

برای خواب راحت چه تشکی را انتخاب کنیم؟

تشک فنری از محصولات محبوب و پر کاربرد می باشد که به دلیل کیفیت مناسب در کنار قیمتی ارزان همواره افراد زیادی را به خود جلب نموده است. اغلب این محصولات دارای رویه ای پارچه ای بوده و لایه‌ ی پلی یورتان استفاده شده در آن نیز بر محبوبیت آن افزاده است. به این صورت که ویژگی مورد نظر باعث شده تا قسمت های بدن همچون لگن و شانه‌ ها در زمان خواب تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند. ساختار خاص این نوع تشک، باعث شده تا در زمان استفاده از انتقال ارتعاش به سایر سطوح جلوگیری شود.انتخاب و خرید یک محصول مناسب با توجه سلیقه افراد کار راحتی نخواهد بود.در مواردی امکان دارد در زمان خرید با مشکلاتی مواجه شوید که به شما اجازه خریدی راحت و متناسب با نیازتان را ندهد. تشک داتیس و تشک زنیت از جمله محصولات محبوب بوده که امروزه می توانید در مراکز مختلفی اقدام به خرید آن ها نمایید.

شاخص های کارکرد تشک خوشخواب

وقتی تصمیم به خرید محصول و کالای خواب دارید لازم است بدانید مسیر راحتی نمی باشد. چرا که در این خصوص می بایست به مواردی توجه داشت چرا که این محصولات می بایست با توجه به استاندارد های تعریف شده و متناسب با فرم بدن افراد خریداری شوند تا به این صورت خریدی متناسب داشته و رضایت کاملی برای آن کسب شود. در زمان خرید تشک با توجه به این ها شما می توانید در مورد کیفیت تشک قضاوت کنید.

۱ – دوام:

منظور از دوام تشک، مدت زمانی می باشد که کاربر از محصول استفاده می کند و در آن زمان با توجه به استفاده ی صحیح او لازم است تا دارای عمر مفیدی باشد. بطور متوسط تحت شرایط استفاده نرمال، یک تشک معمولی می بایست بتواند تا ۷ سال کارایی خود را به نمایش بگذارد.

۲ – ایزوله کردن حرکت:

هر حرکتی روی تشک همچون موجی به همه جای آن انتقال خواهد یافت . برای زوج ها، این موضوع منجر به ایجاد اختلال در خواب یکدیگر خواهد شد . وقتی که یکی از زوج ها قصد دارد حالت خواب خود را عوض کند ، انتقال حرکتی که روی سطح تشک به وجود می آورد ، خواب زوج دیگر را متزلزل می کند و در موارد موجب بیداری او می شود. امروزه تولیدکنندگان کالای خواب محصولاتی را به بازار ارائه می نمایند که با ایزوله کردن حرکت روی سطح تشک جلوی این مشکل را تا حدودی می توان گرفت.

۳ – انطباق با بدن:

بعضی از تشک ها به طور کاملی می توانند حالت بدن شخص را به خود بگیرند تا به این صورت کمک شود ستون فقرات جهت طبیعی خود را حفظ نمایند و از ایجاد نقاط فشار بر آن ها پیشگیری شود، در صورتی که که بعضی از محصولات دیگر انطباق کمتری را از خود به نمایش می گذارند. این موضوع با توجه به لایه بالایی تشک که چه مقدار بتواند انطباق پذیر باشد نیز ارتباط دارد. مدل هایی که فوم های ضخیم تری دارند، بخصوص در صورتی که از جنس مموری فوم یا لاتکس باشند بیشترین انطباق پذیری را از خود به نمایش می گذارند.

برای خواب راحت چه تشکی را انتخاب کنیم؟
برای خواب راحت چه تشکی را انتخاب کنیم؟

نرمی مناسب تشک داتیس برای کمر درد 

در گذشته ای نه چندان دور ، این تصور برای افراد وجود داشت که تشک خیلی نرم انتخاب مناسبی برای افراد با مشکل کمر درد خواهد بود. در حال حاضر برخی افراد مخالف این نظر می باشند و تشک کاملا سفت را تشکی مناسب برای کمردرد می دانند. مطالعات حاکی از آن بوده که تشک داتیس با درجه سفتی متوسط انتخاب خوبی برای این افراد می باشد. با بهره مندی از این نوع محصول می توان از مشکلات و معضلات کمر درد به نوعی دور بود. قطعا درجه سفتی تشک های  تولید شده تشک داتیس با یکدیگر متفاوت می باشد.  با توجه به تحقیقاتی که از کاربران این نوع محصول صورت گرفته است ، تشک درجه سفتی مناسب برای کمر درد، تشکی با درجه سفتی متوسط خواهد بود. به طور کلی استفاده از تشک های طبی مناسب افرادی که از کمر  درد رنج می برد بوده و با استفاده ای این نوع محصول از ستون فقرات خود محافظت ویژه ای خواهند کرد. ضمن اینکه افرادی که به سلامت اندام بدن خود اهمیت می دهند، می بایست از تشک طبی داتیس استفاده نمایند.


خرید تشک زنیت برای تجربه خواب راحت

خرید تشک زنیت کمک می کند تا محصولی استاندارد در زمان خواب استفاده نمایید . به این صورت که محصول می تواند مناسب و سازگار با آناتومی بدن جسم باشد و آن را در حالت آرامش و استراحت کامل قرار دهد. لذا خرید تشک از برند نام آشنا و محبوب همچون تشک زنیت توصیه می گردد. مزایای خرید از برند مطرح و شناخته شده در زمینه تولید تشک ضمن تضمین مرغوبیت مواد اولیه و ضد حساسیت بودن آن ها طراحی اصولی و بر حسب آناتومی بدن را ارائه می کند . با خرید این محصول تجربه خوابی دلچسب را به دست خواهید آورد.

تشک یک بسته پارچه ای می باشد که می توان گفت امروزه این محصول در هر خانه ضرورت بالایی را به خود داده است. موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن منجر به آن شده تا تفاوت آن با تشک معمولی بیشتر دیده شود. امروزه تنوع بالای در این نوع محصولات باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی رو به رو ساخته است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می نمایند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و … را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید