قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بررسی و آشنایی با تشک لبه دار و تاثیر آن بر روی سلامت کودک

بررسی و آشنایی با تشک لبه دار و تاثیر آن بر روی سلامت کودک

با تولد نوزاد اتفاقات قشنگی به زندگی والدین افزوده می شود اما بی توجهی به سلامت کودک می تواند سریعا اتفاقات ناگواری را با خود به همراه داشته باشد. یکی از موضوعاتی که عموما والدین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، سلامت کودک پس از تولد است.

از این رو تهیه و خرید محصولاتی که بتواند سلامت کودک شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. در این مقاله به بررسی تشک لبه دار و تاثیر آن در سلامت کودک شما خواهیم پرداخت، بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

تشک لبه دار یا گارد دار چیست؟
تشک لبه دار یا گارد دار چیست؟

تشک لبه دار یا گارد دار چیست؟

وسایل خواب یکی از مهم ترین و کاربردی ترین محصولات در سیسمونی نوزاد شما به شمار می رود که دارای تنوع بسیار بالایی هستند. یکی از این محصولات، تشک های لبه دار و یا گارد دار است که می تواند فرایند قابل توجه ای از ایمنی و حمل و نقل کودک را برای شما به ارمغان بیاورد.

بدون شک می دانید که در ماه های اول پس از تولد، کودک نیاز به مراقبت های بسیار زیادی دارد! از این رو این مراقبت ها در برخی از موارد می تواند ارتباط کاملی با سلامت نوزاد شما داشته باشد. به همین جهت عموما والدین نوزادان خود را در کنار خود و بر روی تخت مشترک می خوابانند که این موضوع می تواند باعث خفگی و حتی ایجاد فشار های زیادی به کودک در هنگام خواب شود.

به همین جهت توصیه می کنیم حتما از تشک های لبه دار و یا گارد دار استفاده کنید تا علاوه بر حفظ سلامت کودک، بتوانید از بروز مشکلاتی همچون غلت خوردن کودک، حمل و نقل و…. در امان باشید.

این تشک ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانند به راحتی به جایگاهی امن و بسیار نرم برای کودک شما تبدیل شوند، با قرار دادن کودک در این تشک ها می توانید به راحتی آن را بر روی تخت و یا سایر بخش های دیگر محیط اتاق قرار دهید چراکه گارد های این تشک از غلت خوردن کودک جلوگیری کرده و می تواند سلامتی او را به حد قابل توجه ای افزایش دهد.

شما این تخت را می توانید در کنار تخت خود، بخش های مختلف اتاق، تخت نوزاد و… قرار دهید تا به بهترین حالت ممکن به آن دسترسی داشته باشید. این محصول در طرح ها و مدل های متفاوت و مختلفی در بازار موجود است که می توانید متناسب ترین آن را بر اساس سلیقه و همچنین ذوق خود خریداری کنید.

چه تفاوت هایی میان تشک گارد دار با تشک لبه دار وجود دارد؟
چه تفاوت هایی میان تشک گارد دار با تشک لبه دار وجود دارد؟

چه تفاوت هایی میان تشک گارد دار با تشک لبه دار وجود دارد؟

در واقع هیچ تفاوتی در میان این تشک ها وجود ندارد و برخی از افراد نام گارد دار و برخی دیگر نام لبه دار را بر روی آن ها نهاده اند. تنها تفاوتی که در این تشک ها وجود دارد، اندازه، ارتفاع، رنگ، مدل و طرح آن ها است.

دیدگاهتان را بنویسید