قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

زمانی که صحبت از لوازم آرایش می‌شود، کیفیت در اولویت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید که در یک میهمانی زیباتر از همیشه بدرخشید، باید به دنبال لوازم آرایش خوب، مانند کرم پودری که صورت شما را به خوبی پوشش دهد، باشید. خوشبختانه برند‌های فوق‎العاده‌ای از لوازم آرایش در جهان وجود دارند که نگرانی‌های شما را برطرف خواهند کرد.

اگر از برند‌هایی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید، هیچوقت پشیمان نخواهید شد. این برند‌ها جزو بهترین برند‌های موجود در جهان هستند.

Giorgio Armani-جورجیو آرمانی

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی است که باید آن را با دقت زیادی انتخاب کنید. در واقع بهتر است که برای کرم پودر هزینه زیادی بپردازید. یکی از برند‌هایی که ارزش پرداخت هزینه زیاد را دارد، جورجیو آرمانی است. استفاده از کرم پودر‌های باکیفیت، نه تنها لک‌های سیاه پوستتان را می‌پوشاند و آن را نیز صاف و روشن نشان می‎دهد، بلکه از چین و چروک‌های روی صورت‌تان نیز می‎کاهد. آیا شما انتظار‌هایی جز این را از یک کرم پودر دارید؟  

علاوه بر تمام اینها، یک کرم پودر خوب باید تنوع رنگی زیادی داشته باشد تا شما بتوانید بهترین رنگ را با توجه به تن پوست‎تان انتخاب کنید. جورجیو آرمانی با تنوعی که در رنگ‎های کرم پودر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. اگر چه این برند یکی از گرانترین برند‌های لوازم آرایش در جهان است، اما از آنجایی که توسط مجله «InStyle» یکی از بهترین برند‌های کرم پودر معرفی شده، ارزش هزینه بالا را دارد.

La Mer-لا مر

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

یکی از برند‌های لوکسی که آرایشگران ستاره ‎های هالیوود از آن استفاده می‎کنند، برند لامر است. تمام لوازم آرایشی این برند، از مرطوب‎کننده گرفته تا بالم لب، فوق‎العاده خوب و باکیفیت هستند. البته برای استفاده از آن‌ها باید هزینه زیادی بپردازید. به عنوان مثال قیمت یک بالم لب ۶۵ دلار است. البته بالا بودن قیمت آن بی‎دلیل نیست. این بالم لب به گونه‎ای است که برخلاف بقیه برندها، لب‎های شما را بدون این که براق کند، مرطوب می‎سازد؛ بنابراین برای خانم‎هایی که دوست ندارند لب‎هایی براق داشته باشند، بسیار مناسب است.

MAC-مک

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

مک یکی از بهترین برند‌های لوازم آرایش در جهان است. شما نمی‎توانید هیچ برندی را از نظر کیفیت، تنوع رنگی و خلاقیت، مانند مک پیدا کنید. اگر به آرایشگاه‌های آرایشگران حرفه‎ای سری بزنید، متوجه می‏‎شوید که آن‌ها طرفدار پروپاقرص برند مک هستند. این برند در هر لوازم آرایشی، از کرم پودر و مرطوب کننده گرفته تا رژ لب و سایه چشم و …، چه از نظر رنگ و چه کیفیت، حرف اول را می‌زند. خبر خوب این است که این برند لوکس برخی از کرم پودرهایش را با قیمتی ارزانتر از دیگر برند‌ها تولید کرده است، از این رو اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، می‌توانید از این گزینه‌ها انتخاب کنید. خوبی این برند آن است که با هر نوع و تن پوستی جور در می‌آید.

Urban Decay-اوربان دی سی

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

در مقایسه با دیگر برند‌های لوکس، برند اربن دیکی قیمت مقرون‎‏به‌صرفه‎‏ای دارد. علارغم قیمت کم، لوازم آرایش این برند از نظر کیفیت، چیزی از برند‌های لوکس دیگر کم ندارد. یکی از پرطرفدارترین اجناس آن خط چشم‎هایش است. خط چشم‎های مشکی این برند به چشم‌ها جذابیت زیادی می‎دهد. البته جدا از خط چشم، این شرکت محصولات فوق‎‏العاده‎ای دارد. شما می‎توانید تبلیغات گسترده این برند را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و با محصولات دیگری که برای شما مناسب است، آشنا شوید.

Face Atelier-فیس آتلیر

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

شاید نام این برند را نشنیده باشید، اما برند فیس آتلایر یکی از برند‌های لوکسی است که محصولات فوق‎العاده‌ای را به خصوص برای فصلی، چون تابستان در اختیار مشتریانش قرار می‎دهد. کرم پودر‌های این برند، از این رو که ماندگاری بالا دارد و حتی با عرق هم از روی صورت پاک نمی‎شوند، یکی از بهترین انتخاب‎ها برای روز‌های گرمتان خواهد بود.

علاوه بر ماندگاری، کرم پودر این محصول در رنگ‎های متنوعی تولید شده است که می‎توانید یکی از رنگ‎های مناسب با تن پوست‎تان را انتخاب کنید. یک کرم پودر این محصول حدود ۵۲ دلار است، اما ارزش آن را دارد زیرا با یک تیر دو نشان می‌زنید. در واقع با زدن این کرم پودر دیگر نیازی به پرایمر ندارید. یکی از آرایشگران معروف می‌گوید: «من از کرم پودر‌های فیس آتلایر استفاده می‌کنم و آن را به افرادی که پوستی چرب دارند، توصیه می‌کنم.» شما می‌توانید کرم پودر برنزه آن را برای تابستان استفاده کنید و با ترند سال پیش روید.

Honest Beauty-آنست بیوتی

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

طبق نظر آرایشگران ستاره‌های هالیوود، برند آنست بیوتی جزو برند‌هایی است که باید حتما با آن آشنا شوید. بهترین محصول این برند رژ لب‌های آن می‌باشد که حدود ۱۸ دلار است. این رژ لب‌ها برای افرادی که دوست ندارند آرایششان توی چشم باشد، مناسب است. از آنجا که رنگ رژ‌های آن طبیعی بوده، روی صورت می‌نشیند و جلب توجه نمی‌کند. جسیکا آلبا یکی از طرفداران پروپا قرص این برند است. جسیکا کرم‌های مرطوب‎کننده آن را به خصوص برای زمستان، پیشنهاد می‌دهد. جدا از اینها، این برند به تازگی ریملی روانه بازار کرده که حاوی پرایمر نیز می‌باشد. این ریمل مژه‎های شما را حجیم و بلند می‌کند به طوری که از دیدن چشم‎هایتان در آینه نهایت رضایت را به دست خواهید آورد.

Dior-دیور

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

اگر چه ما برند دیور را بیشتر به خاطر پوشاک و اکسسوری‎هایش می‌شناسیم، اما این برند در زمینه لوازم آرایش نیز حرف اول را می‌زند. آرایشگران زیادی برای میکاپ ستاره‌ها روی فرش قرمز، از این برند لوکس استفاده می‌کنند. یکی از بهترین محصولات این برند کانسیلر‌های آن می‌باشد که حدود ۳۶ دلار است. این کانسیلر سیاهی‌های دور چشم و پوست صورت را به خوبی می‌پوشاند. اگر به دنبال پوششی قوی‌تر می‌گردید، کرم پودر‌های این برند انتخاب بهتری برایتان خواهد بود. اگر چه کرم پودر‌های دیور بیش از ۵۲ دلار است، اما ارزش خریدنش را دارند. در مجله «elle» محبوب‌ترین محصول این برند خط چشم‎هایش معرفی شده است.

Chanel-شانل

بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟
بهترین برند‌های لوازم آرایشی کدامند؟

آیا کسی هست که نام این برند لوکس را نشنیده باشد؟ درست مانند دیور، شنل نیز برندی است که ما اکثرا آن را برای لباس‌ها و اکسسوری‎هایش می‌شناسیم، اما لوازم آرایش این برند نیز مانند دیگر محصولاتش لوکس می‌باشند. این برند در سال ۲۰۱۸، بهترین فروش را در میان دیگر برند‌های لوازم آرایش داشته است. اگر تا به حال رژ لب شنل نداشته‎اید، حتما آن را امتحان کنید. اگرچه برای داشتن یکی از آن‌ها باید ۳۸ دلار بپردازید، اما مطمئن ارزشش را دارد.

برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید