قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > بهترین مرکز خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی

بهترین مرکز خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی

برای داشتن پوست جوان و شاداب، باید یک برنامه مراقبت از پوست روزانه برای خود ترتیب دهید. ماسک های صورت، راهکاری عالی برای تکمیل برنامه مراقبت از پوست روزانه شما هستند. این محصولات به شما کمک می کنند تا ظاهر پوست خود را تا حد چشمگیری بهبود دهید و احساس آرامش به معنای واقعی را تجربه کنید. پس اگر می خواهید یک پوست عالی و بدون نقص داشته باشید، از خرید ماسک صورت غافل نشوید.

بهترین مرکز خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی
بهترین مرکز خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی

استفاده از ماسک صورت مزایای بسیاری می تواند داشته باشد. برخلاف سایر محصولات مراقبت از پوست روزانه، ماسک صورت لازم نیست به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد. ماسک صورت را می توانید هفته ای دو یا سه بار با توجه به نیازهای پوستی خود مصرف کنید. استفاده از ماسک صورت به نرم و لطیف شدن، صاف تر و همچنین شاداب تر شدن پوست صورت شما کمک بسیاری می کند. علاوه بر این، منجر به آبرسانی و رطوبت رسانی بیشتر به پوست می شود و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

ماسک های صورت برخلاف شوینده ها از این قابلیت برخوردارند که در عمق منافذ پوست نفوذ کنند و چربی، گرد و خاک و سایر ناخالصی های موجود در آن را بیرون بکشند. برای این کار باید از انواع ماسک های پاکسازی و لایه برداری کننده استفاده نمایید.

ماسک صورت علاوه بر این که برای پوست موثر است، کمک زیادی به روح و روان نیز می کند. این که شما یک زمان مشخصی را برای قرار دادن ماسک روی صورت خود اختصاص دهید و در این مدت ریلکس کنید، بار روانی مثبتی روی شما خواهد داشت. همچنین می تواند استرس یک روز کاری شلوغ را نیز از شما دور کند. زمانی که ماسک را روی صورت خود قرار می دهید، بهترین زمان برای انجام مدیتیشن یا غوطه ور شدن در یک وان آب گرم است.

ماسک های صورت در انواع مختلفی ساخته و ارائه شده اند که هر یک قادر به درمان مشکلات خاصی از صورت می باشند. به طور مثال، از ماسک زغال فعال برای از بین بردن چربی بیش از حد پوست و درمان جوش سرسیاه استفاده می شود. چرا که زغال فعال حاوی ترکیبات و پودر جاذبی است که تمام ناخالصی ها را از منافذ پوست پاکسازی می کند. ماسک های با بافت خامه ای شکل مانند ماسک صورت شیر بادام یا ماسک فوری جو دو سر به دلیل بافت ملایم تری که دارد، گزینه مناسبی برای مراقبت های پوستی روزانه محسوب می شود. به همین ترتیب، انواع دیگری از ماسک صورت مختص پوست خشک، حساس، ملتهب و … نیز وجود دارد که افراد با توجه به نیازها و مشکلاتی پوستی خود می توانند نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

نحوه استفاده از ماسک صورت بسیار راحت است. کافیست ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب و ملایم شستشو دهید و با آب ولرم آبکشی کنید. استفاده از آب ولرم باعث می شود منافذ پوستی شما باز شوند و ماسک بهتر عمل کند. شما می توانید از یک براش تمیز برای قرار دادن ماسک روی صورت استفاده کنید. ماسک صورت را به طور یکنواخت در همه نواحی پوست به جز لب ها و دور چشم قرار دهید. به مدت زمان مکث ماسک که روی بسته آن درج شده دقت کنید و پس از گذشت این زمان، صورت تان را با آب سرد آبکشی نمایید. آبکشی با آب سرد باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما می شود.

خرید آنلاین آبرسان از سایت میس و مستر
خرید آنلاین آبرسان از سایت میس و مستر

خرید آنلاین آبرسان از سایت میس و مستر

یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست که به افزایش نشاط و درخشندگی آن کمک زیادی می کند، آبرسان است. خشکی پوست زمانی اتفاق می افتد که پوست رطوبت کافی ندارد. این امر می تواند در نتیجه نوشیدن آب به میزان کم، استحمام مکرر، استفاده از صابون، افزایش سن یا برخی از بیماری ها رخ بدهد. آب و هوای سرد نیز یکی دیگر از علل خشک و شکننده شدن پوست محسوب می شود. به طور کلی پوست ما در آب و هوای گرم و فصل تابستان از لطافت بیشتری برخوردار است.

روش های مختلفی برای درمان خشکی پوست وجود دارند که از جمله آن ها می توان به استفاده از مرطوب کننده و کرم آبرسان اشاره کرد. در صورتی که بسیاری از افراد گمان می کنند کاربرد کرم مرطوب کننده با محصولات آبرسان مشابه است، اما باید همین جا به شما بگوییم که کاربردهای این دو محصول از هم مجزا می باشد. مرطوب کننده برای مهر و موم شدن رطوبت در سطح پوست و جلوگیری از تبخیر آن به کار می رود. این در حالی است که با خرید آبرسان صورت ، رطوبت و آب بیشتری جذب پوست خواهد شد.

اغلب کرم های آبرسان دارای ترکیبات گلیسیرین، اسید هیالورونیک، سرامیدها، روغن های طبیعی و آب هستند که علاوه بر رطوبت و آبرسانی سطح پوست، به جذب رطوبت بیشتر و جلوگیری از تبخیر آن نیز کمک زیادی می کند. مرطوب کننده ها علاوه بر این مواد، حاوی سیلیکون و لانولین نیز هستند که وظیفه مهر و موم شدن رطوبت در پوست را برعهده دارند.

به طور کلی، علاوه بر مصرف کرم مرطوب کننده و آبرسان راهکارهای دیگری نیز برای درمان خشکی پوست بخصوص در فصول سرد سال وجود دارد. سعی کنید در فصل پاییز و زمستان از مرطوب کننده و آبرسان با میزان چربی بیشتری استفاده کنید. مدت زمان استحمام خود را کاهش دهید. هر چه بیشتر در حمام بمانید، سطح چربی طبیعی پوست شما نیز بیشتر از بین می رود و زمینه را برای خشک و شکننده شدن پوست شما فراهم می آورد.

هرگز از آب داغ برای شستشوی بدن خود استفاده نکنید. چرا که آب داغ باعث از بین رفتن سبوم سطح پوست شده و پوست شما را خشک می کند. استفاده از صابون را به حداقل برسانید و سعی کنید انواع شامپو بدن را جایگزین آن کنید. همواره با پوست خود ملایم رفتار کنید و از مصرف لیف یا کیسه های ضخیم و همچنین برس های اسکراب پرهیز کنید. هنگام خشک کردن پوست، از ضربات آهسته حوله برای گرفتن آب اضافی بدن استفاده کنید و هیچ گاه حوله را روی پوست با قدرت نکشید.

خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر
خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر

خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر

اگر به دنبال یک مرکز مطمئن و کامل برای خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، ما به شما وب سایت فروشگاهی میس و مستر را پیشنهاد می دهیم. این مجموعه با داشتن بیش از صدها محصول در دسته بندی های گوناگون و متنوع، تجربه منحصر به فردی از خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی را در اختیار شما قرار می دهد.

تمامی محصولات سایت میس و مستر از گواهی اصالت کالا برخوردار هستند و این اطمینان را به شما می دهند که از خرید آنلاین خود کاملا اطمنیان خاطر داشته باشید. میس و مستر برای جلب اعتماد مصرف کنندگان خود، قابلیت عودت کالا تا ۷ روز را برای مشتریان فراهم کرده است. یعنی کاربرانی که به هر دلیل از خرید آنلاین خود راضی نیستند، تا ۷ روز مهلت دارند محصول را برای میس و مستر پس بفرستند و تمام وجه پرداختی را دریافت کنند.

تمامی این قابلیت ها به علاوه ویژگی های مثبت دیگر همچون تحویل اکسپرس، پشتیبانی آنلاین، امکان درج نظر، تخفیف های شگفت انگیز، قیمت مناسب و … باعث شده تا وب سایت میس و مستر به یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی در سراسر کشور تبدیل شود. پس اگر شما هم می خواهید در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد می دهیم خرید آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید