قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > تا جوان هستید زبان آلمانی را یادبگیرید!

تا جوان هستید زبان آلمانی را یادبگیرید!

کشور آلمان خانه برخی از شناخته شده ترین شرکت‌های بین المللی مانند BMW، SAP و Bosch است. یادگیری زبان آلمانی می‌تواند به شما در جذب کارفرمایان این کشور کمک کند. به‌ویژه داوطلبانی که هم تخصص فنی و هم مهارت‌های زبانی پیشرفته دارند، به شدت مورد تقاضا و دستمزد خوبی هستند. زبان آلمانی که یکی از ۵ زبان برتر هند است، می‌توانید فرصت‌های شغلی زیادی را در این کشور انتظار داشته باشید.

کلاس گروهی زبان آلمانی
کلاس گروهی زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی را در سنین پایین شروع کنید!

فراگیری زبان در سنین پایین تر، زمانی که ذهن انعطاف پذیر است، بهترین موقعیت است. اینکه فرزندان شما آلمانی بخوانند مزایای اقتصادی، فکری و آموزشی دارد که برداشت آنها زیاد طول نخواهد کشید. در ادامه مزایای یادگیری زبان آلمانی را با هم بررسی خواهیم نمود. برای آموزش زبان آلمانی ما به شما پیشنهاد میکنیم کودک خود را به یک آموزشگاه زبان آلمانی معتبر بفرستید.

آموزشگاه زبانهای خارجه ملل (تنها مرکز آموزش کلیه زبانها در ایران) اقدام به برگزاری کلاس گروهی زبان آلمانی در تهران و به صورت آنلاین برای افراد شاغل و ساکنین شهرستانها نموده است. با شرکت در یک کلاس گروهی زبان آلمانی علاوه بر افزایش مهارتهای خود می توانید با اعتماد به نفس بیشتری به مکالمه بپردازید و اگر درتلفظ مشکلی دارید مرتفع نمایید.

نکاتی در مورد زبان آلمانی

  • الفبای آلمانی یک همخوان بیشتر از انگلیسی دارد.
  • انگلیسی و آلمانی ۶۰ درصد از واژگان خود را به اشتراک گذاشته اند.
  • آلمانی در تمام شش قاره صحبت می‌شود.
  • حرف اول هر اسم با بزرگ شروع می‌شود.
  • کلمات می‌توانند فوق العاده طولانی شوند.
  • آلمانی سه جنسیت دارد.

با قوانین ساده فراوان، آموزش زبان آلمانی آنقدرها هم که بیشتر مردم فکر می‌کنند سخت نیست. انگلیسی و آلمانی از یک خانواده زبانی سرچشمه می‌گیرند، ممکن است در واقع  مواردی را از قبل در مورد این زبان یادگرفته باشید.

دروازه ای به سوی قدرت‌های بزرگ اقتصادی

تحصیل در آلمان به معنای ادغام بالقوه در نیروی کار یکی از قدرتمندترین و باثبات ترین اقتصادهای جهان است. آلمان دارای بزرگترین اقتصاد در اروپا، چهارمین تولید ناخالص داخلی در جهان و در میان ده کشور برتر واردات/صادرات برای ایالات متحده و بریتانیا است که خود دیگر اقتصادهای قدرتمند جهان هستند.

علاوه بر این حقایق، آلمانی زبان رسمی دو اقتصاد بزرگ اروپایی دیگر، یعنی سوئیس و اتریش است. انجام تجارت با شرکت‌های این کشورها با دانستن این زبان بسیار سودمند خواهد بود.

دسترسی به دانشگاه‌های با رتبه برتر

دانشگاه‌های آلمان در سراسر جهان به عنوان یک استاندارد کیفیت شناخته می‌شوند. فارغ التحصیل شدن از دانشگاه‌های آلمان قطعاً نشانه ی  برتری است. در سال ۲۰۱۱، این کشور در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی Quacquarelli Symonds (QS) در رتبه سوم قرار گرفت. در سال ۲۰۰۸، شش مؤسسه از ۱۰۰ مؤسسه برتر در رتبه‌بندی آکادمیک دانشگاه‌های جهان در آلمان مستقر بودند.

استانداردی به وضوح تعریف شده نیز وجود دارد که تضمین می‌کند مدارک تحصیلات تکمیلی دارای اعتبار خاص در سراسر جهان هستند. مدرک لیسانس یا فوق لیسانس و دکترا از یک دانشگاه آلمانی در هر کجا که بروید به این صورت تلقی می‌شود.

زبان کسب و کار پیشرفته

۲۹ شرکت آلمانی در فهرست فورچون ۵۰۰ وجود دارد که آلمان را با فرانسه برای بیشترین تعداد شرکت در این فهرست پیوند می‌دهد. این در حالی است که هر ۲۰ دقیقه یک استارت آپ در برلین تاسیس می‌شود. در واقع، دانستن زبان آلمانی ممکن است حقوق فرد را تا ۴ درصد افزایش دهد.

بلندگوی بزرگ

۹۵ میلیون نفر در جهان زبان مادریشان ، آلمانی است. که آن را به دومین زبان رایج در اروپا پس از انگلیسی تبدیل می‌کند. در سرتاسر جهان نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون گویشور دیگر وجود دارد که زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم دارند.

یادگیری آسان برای انگلیسی زبانان

انگلیسی و آلمانی هر دو ریشه زبانی پروتو-ژرمنی یکسانی دارند. بسیاری از کلمات انگلیسی از آلمانی گرفته شده یا اقتباس شده اند. در واقع، برخی از قواعد دستور زبان بین دو زبان مشترک است. اگر شما یک زبان مادری انگلیسی هستید یادگیری آلمانی باید بسیار ساده تر از یک زبان عاشقانه مانند فرانسوی یا یک زبان غیر اروپایی باشد.

فرهنگ و هنر در زبان آلمانی

از اپرا گرفته تا آثار فلسفی، از رمان تا رساله‌های علمی، مطالب زیادی به زبان آلمانی نوشته شده است.

آموزش کم هزینه زبان آلمانی

دانستن زبان آلمانی این فرصت را برای فرزند شما فراهم می‌کند که در آلمان تحصیل کند که دانشگاه‌های آن به سطحی از مهارت آلمانی نیاز دارند. هزینه‌های زندگی و تحصیل در این کشور در مقایسه با سایر کشورهایی که می‌توانید در خارج از کشور تحصیل کنید بسیار پایین است. تصور کنید که فقط بیش از ۵۰۰ یورو در ماه برای اجاره یک آپارتمان در پایتخت برلین هزینه کنید. اگر در جای دیگری دور از شهرهای بزرگتر زندگی کنید، حتی ارزان تر هم است.

در سمت آموزش، برنامه‌های خصوصی بسیاری وجود دارد که هزینه آنها فقط چند هزار یورو در سال است و اگر بخواهید فرزند خود را برای تحصیل در یکی از موسسات دولتی عالی کشور بفرستید، چند صد یورو در هر ترم هزینه خواهید کرد. . هم دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین المللی می‌توانند از این آموزش کم هزینه بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید