قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > تست روانشناسی لوازم ضروری

تست روانشناسی لوازم ضروری

چون همواره افکاری داریم که ذهن ما را از دیگران متمایز می‌کند؛ به همین ترتیب، داخل کیفمان نیز وسایلی را می‌گذاریم که ما و کیفمان را از دیگران متمایز می‌کند.

درحال آماده‌شدن برای خروج از منزل هستید، وسایلتان را جمع می‌کنید و وسایلی را که فکر می‌کنید در مدت خروج از منزل به‌دردتان می‌خورد، داخل کیفتان می‌گذارید. کدام‌یک از این موارد را برمی‌دارید؟

۱-دفترچه تلفن و آدرس

۲-عطر و شانه و آینه

۳-مهره شانس

۴-شکلات یا آدامس

تست روانشناسی لوازم ضروری
تست روانشناسی لوازم ضروری

بیش از همه دوست دارید چه چیز همواره در دسترستان باشد؟ چیزی که داخل کیفتان می‌گذارید و همراه خود می‌برید، وسیله‌ای است که بدون آن احساس ناراحتی می‌کنید و تا حدود زیادی به بخش‌هایی از شخصیت شما اشاره می‌کند.

۱-دفترچه تلفن و آدرس

شما به حافظه‌تان خیلی اعتماد ندارید. شماره تلفن‌ها و آدرس‌ها، قرار ملاقات‌ها و مواردی از این قبیل خیلی زود از ذهنتان خارج می‌شوند. شما دوست ندارید این موارد را فراموش کنید، اما به نظر می‌رسد آن‌ها نمی‌خواهند در ذهنتان باقی بمانند! تاکنون بارها اطرافیانتان از اینکه تاریخ تولد یا قرار ملاقات‌های مهم با آن‌ها را فراموش کرده‌اید، از شما عصبانی شده‌اند؛ البته همسرتان نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ چون سالگرد ازدواجتان را هم بارها فراموش کرده‌اید؛ پسفکر خوبی است که نرم‌افزاری را روی تلفن همراهتان نصب کنید تا این موارد را به شما یادآوری کند و یا همیشه دفترچه یادداشتی داشته باشید که تمام این موارد در آن یادداشت شده باشند. فقط یک نکته مهم باقی می‌ماند: سعی کنید فراموش نکنید که دفترچه یادداشتتان را کجا گذاشته‌اید.

۲-عطر و شانه و آینه

ظاهر و توجه به جزئیات برایتان بسیار مهم است،  اما گاهی‌اوقات بیش‌ازحد به این موارد توجه می‌کنید. به یاد داشته باشید همه‌چیز در ظاهر خلاصه نمی‌شود و رفتار و باطن افراد نیز بسیار مهم است.

۳-مهره شانس

شما به شانس بسیار معتقد هستید و باور دارید خودتان خیلی خوش‌شانس نیستید و باید چیزی مثل مهره شانس موفقیت شما را تضمین کند و به شما اعتمادبه‌نفس بدهد. بیشتر اوقات احساس می‌کنید اتفاقات آن‌طور که شما دوست دارید، پیش نمی‌روند؛ البته همراه داشتن مهره شانس به معنی خرافاتی‌بودن نیست، اما وقتی مهره شانستان همراهتان باشد، آرامش بیشتر دارید. مهره شانس لزوما یک مهره نیست؛ چون می‌تواند یک برگ گل خشک، یک اسباب‌بازی قدیمی، یک عروسک کوچک و یا حتی جوراب‌های زمان نوزادی‌تان باشد!

۴-آدامس یا شکلات

شما همواره نگران کنترل وزن و اندامتان هستید. شما از آن دسته افرادی هستید که درطول روز بارها در یخچال را باز می‌کنند، یک خوراکی برمی‌دارند و به‌دنبال کارشان می‌روند و از طرف دیگر همواره از اضافه‌وزنشان می‌نالند. همراه داشتن یک خوراکی کوچک به شما آرامش می‌دهد که اگر گرسنه شدید، چیزی برای خوردن دارید و گرسنگی تهدیدتان نخواهد کرد!

دیدگاهتان را بنویسید