قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > تست روانشناسی و کوکولوژی نامه ای از آینده

تست روانشناسی و کوکولوژی نامه ای از آینده

بعد از ظهر جمعه است و تصمیم گرفته اید که در خانه بمانید و بیشتر استراحت کنید ؛ پس روی مبل مقابل تلویزیون لم داده اید که صدای زنگ در ، آرامش شما را به هم می زند. وقتی در را باز می کنید ، می بینید که تعدادی حیوان پشت در هستند و هر کدام پاکت نامه ای برای شما آورده اند. در این نامه ها آینده زندگی شما پیش بینی شده است ، اما وقتی پاکت را باز می کنید ، متوجه می شوید که هر کدام از این نامه ها پیامی متفاوت در مورد آینده شما دارند. اما تمام این پاکت ها متعلق به شما نیست و از بین آنها فقط دو حیوان را می توانید انتخاب کنید و پاکت او را بردارید و بخوانید تا متوجه شوید که چه آینده‌ای در انتظار شماست. یکی از این دو حیوان حامل اخبار خوب و دیگری اخبار خوبی برای شما ندارد. کدام یک از حیوانات زیر حامل خبر خوب و کدام یک حامل خبر بد برای شما هستند؟

تست روانشناسی و کوکولوژی نامه ای از آینده
تست روانشناسی و کوکولوژی نامه ای از آینده

لطفا یک حیوان برای خبر خوشحال کننده و یکی دیگر برای خبر ناگوار انتخاب کنید:

ببر

سگ

گوسفند

طوطی

لاک پشت

نتیجه بازی:

برای بیشتر مردم ، خوب یا بد بودن آینده کاملا” با ازدواج آنها و انتخاب شریک زندگی شان در ارتباط است و حیوانی که در این بازی انتخاب کرده اید هم به نوعی نشان می دهد شما زندگی با چه افرادی را خوب و لذت بخش و زندگی با چه کسانی را دشوار ، ناراحت کننده و حتی غیر قابل تحمل می دانید.

در این بازی حیوانی که انتخاب می کنید نشان دهنده انتظارات شما ازهمسر آینده یا  کسی است که شما از او خوشتان نمی آید و زندگی با او را نمی پسندید.

ببر:

خبر خوشحال کننده:

به اعتقاد شما زندگی در کنار یک فرد جاه طلب و بسیار قدرتمند و قاطع ، رضایت بخش خواهد بود. از آنجا که شما به چنین ویژگی های شخصیتی علاقمند هستید ، می توانید سرکش بودن چنین فردی را ساده تر تحمل کنید.

خبر ناراحت کننده:

شما از افرادی که خودشان را کاملا باور دارند و این خود باوری موجب غرور و تکبر آنها شده است و از طرفی جدی و قاطع هستند ، خیلی خوشتان نمی آید ؛ یعنی زندگی در کنار فردی که می خواهد تصمیم گیرنده نهایی بوده و حرف ، حرف خودش باشد ، برای شما جهنم است.

سگ:

خبر خوشحال کننده:

وفاداری و صداقت و فداکاری از جمله ویژگی های شخصیتی که شما در شریک زندگی تان بدنبال آن هستید.

خبر ناراحت کننده:

شما هرگز نمی توانید با کسی که می خواهد همیشه همه را از خودش خشنود و راضی نگه دارد ، زندگی کنید. به نظر شما کسی که به دیگران بیشتر از خودش فکر می کند، در حال هدر دادن زندگی خود است و به همین دلیل چنین فردی را به عنوان شریک زندگی تان انتخاب نمی کنید.

گوسفند:

خبر خوشحال کننده:

شما راز خوشبختی را در قناعت پیشگی و آرامی می دانید و به همین دلیل معتقد هستید زندگی در کنار چنین فردی می تواند خوشبختی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خبر ناراحت کننده:

بدترین نوع زندگی برای شما زندگی کسالت بار ، آرام و بی هیجان است .شما هرگز نمی توانید در کنار فردی زندگی کنید که ساعت ها در گوشه‌ای می نشیند و منتظر می ماند تا ببیند زندگی برایش چه تصمیماتی می گیرد.

طوطی:

خبر خوشحال کننده:

شما به دنبال یک شریک زندگی خوش صحبت ، خوش اخلاق ، شوخ و پر انرژی هستید ، یعنی کسی که به خوبی می داند چگونه شما را بخنداند.

خبر ناراحت کننده:

شما هرگز نمی توانید در کنار فردی زندگی کنید که اهل پچ پچ کردن و غیبت کردن باشد. فردی که همواره به رفتار و گفتار دیگران دقت می کند تا آنها را سوژه گپ و گفت های دوستانه و غیر دوستانه بکند.

لاک پشت:

خبر خوشحال کننده:

شریک زندگی شما از آسمان فرود آمده است تا شما را خوشبخت کند.فردی آرام ، قابل اعتماد و مهربان که هرگاه به او نیاز دارید ، در کنار تان خواهد بود. در طول زندگی پایه پای شما می آید تا شما احساس تنهایی نکنید.

خبر ناراحت کننده:

گذراندن زندگی در کنار فردی که تمام عمر معتقد است که باید آهسته و پیوسته حرکت کرد ، برای شما بسیار ناامید کننده است. بدترین شریک زندگی از نظر شما فردی است که از هیجان دوری کند ، حتی اگر بسیار تیز هوش هم باشد ، باز زندگی با او برای شما مثل کابوس است.

 

دیدگاهتان را بنویسید