قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > تقویت پوست وموی سر با دارچین

تقویت پوست وموی سر با دارچین

با توجه به بوی دلپذیر و عطر آن، ادویه دارچین از زمان قرون وسطی برای مقاصد مختلف استفاده شده است.دارچین همچنین مزایای بسیاری برای پوست و موی شما دارد که کمک می کند که موهای زیبا و درخشانی داشته باشید.

استفاده از ماسک مو دارچین یکی از بهترین گزینه های طبیعی موجود برای تقویت موهای شما است.ادامه مقاله را در سایت میهنبد بخوانید.

دارچین چه مزیتی برای مو دارد؟

  استحکام،رشد سریع ، درخشش طبیعی و  موهای ضعیف  را احیا می کند.
از ماسک های دارچین استفاده کنید تا موهای شما را تقویت کند و در مورد هزاران محصول شیمیایی فکر نکنید وقتی که شما راه حل هایی طبیعی مانند دارچین دارید.

در این مقاله ۴ ماسک موی دارچینی برای تقویت موهای شما معرفی می شود.

روغن دارچین
روغن دارچین

۱-روغن دارچین:

روغن دارچین یکی از مناسب ترین محصولات برای بازسازی ساختار مو است. این یک محصول طبیعی است که به تقویت ریشه های مو کمک زیادی می کند. بنابراین، از ریزش مو جلوگیری می کند.

مواد لازم:

     ۲ قاشق غذاخوری روغن دارچین (۳۰ گرم)

روش استفاده:

مقدار روغن بالا را روی سر خود بمالید و با دو دست ریشه های موها را ماساژ دهید . این کار را هفته ای ۳ بار انجام دهید و بزودی شاهد معجزه آن خواهید بود.

کنسانتره دارچین
کنسانتره دارچین

۲-کنسانتره دارچین:

برای داشتن موهای قوی و شفاف و روشن از ماسک طبیعی دارچین استفاده کنید. این ادویه دارای خواص بسیاری است، از جمله قدرت درخشش آن، مخصوصا برای افرادی که موهای بلوند دارند.

مواد لازم:

سه تکه چوب دارچین

۲ فنجان آب

روش استفاده:

شب هنگام ۳ قطعه چوب دارچین را به ۲ فنجان آب درحال جوش اضافه کنید و بگذارید کاملا دم بکشد.روز بعد روی موهای خود بمالید و بعد از نیم ساعت با آب فراوان بشویید و این کار را هفته ای ۲ بار تکرار کنید تا موهایتان به رنگ و شفافیت دلخواه برسد.

آب دارچین
آب دارچین

۳-آب دارچین:

برای داشتن موهای قوی و استفاده از دارچین نیاز به استفاده دقیق از این ماده طبیعی دارد.آب دارچین یکی از این ماسکهاست که موهای قوی و شفاف برای شما به ارمغان می آورد.

مواد لازم:

۲تکه چوب دارچین

۱ فنجان آب (دمای اتاق)

روش استفاده:

۲ تکه دارچین را در یک فنجان آب در دمای به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید و تا تغییر رنگ آب منتظر بمانید.سپس دارچینها را از آب بیرون آورده و آب را به موهای خود بمالید.به صورت دایره ای و ۵ دقیقه ماساژ دهید. سپس موهای خود را به طور معمول بشویید. ۳ بار در هفته این ماسک دارچین را تکرار کنید: رشد مو شما خیلی سریع  خواهد بود.

پودر عسل و دارچین
پودر عسل و دارچین

۴-پودر عسل و دارچین:

موهای خودرا هیدراته و تقویت کنید.ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی دارچین با عناصر عسل نتایج بسیار خوبی را برای داشتن موهای سالم خواهد داشت.

مواد لازم:

    ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون (۱۶ گرم)
۲ قاشق غذاخوری عسل (۲۵ گرم)
۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین (۱۰ گرم)

روش استفاده:

    روغن زیتون را با پودر عسل و دارچین مخلوط کنید تا یک خمیر یکنواخت داشته باشید.  پس از شستن موهایتان به طور معمول، مخلوطی را که تهیه کرده اید استفاده  کنید و پوست سر خودرا ماساژ دهید.

    ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی سر باقی بگذارید، به طوری که مواد مغذی توسط موها جذب شوند. مو را با آب فراوان بشویید و اگر دوست دارید، از حالت دهنده  برای پاک کردن بوی روغن زیتون استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که صبر و شکیبایی و انجام مداوم این ماسک ها کلید تغییرات در موهای شماست.

۲ دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    ایا ترکیب دارچین و میخک اسیاب شده در شامپو برای مو مفید است

دیدگاهتان را بنویسید