قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > چهره ها - سینما و تلویزیون > چهره ها > خانم های بازیگر در اوقات فراغت شان به چه مشاغل دیگری مشغول هستند ؟

خانم های بازیگر در اوقات فراغت شان به چه مشاغل دیگری مشغول هستند ؟

بازیگران از معدود اقشار جامعه هستند که تمام حرکاتشان زیر ذره بین است و نمی توانند به سادگی آدمهای عادی زندگی کنند. خانم های بازیگر به خاطر فیزیک و جذابیت های ظاهری شان ، بیشتر از آقایان مورد توجه هستند و همین محدودیت ها باعث می شود که بازیگران درتمام لحظه‌های زندگی شان نگران این باشند که مورد قضاوت دیگران قرار نگیرند.

یکی از دغدغه های این قشر ،کسب درآمد از راهی به جز بازیگری است ، ولی از آنجا یی که نمی توانند سراغ هر کاری بروند، به ناچار به کارهای هنری نزدیک به شغل اصلی شان گرایش پیدا می کنند و کارهای مختلفی انجام می دهند که هر کسی خبر ندارد. برای همین ما به زندگی کاری بعضی از خانم های بازیگر سرک کشیدیم تا ببینیم آنها در زمان هایی که جلوی دوربین نیستند به چه کارهایی مشغول هستند.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی
مهتاب کرامتی

به جرات می‌توان گفت این هنرمند در کنار لیلا حاتمی و هدیه تهرانی از معدود بازیگران میان سالی محسوب می‌شود که درجه‌ای از کیفیت بازیگری را حفظ کرده است و با گذشت سالها همچنان مورد توجه اهالی فن قرار دارد. کرامتی که دانش آموخته رشته میکروبیولوژی است، بازیگری را با بازی در نقش هلن ودر سریال مردان آنجلس آغاز کرده و به مرور زمان پیشرفت کرد.

با این حال وی در کنار کار هنری خود، سال‌ها است که سفیر حسن نیت یونیسف در ایران شده است ودر زمینه فعالیت های عام‌المنفعه فعالیت دارد. وی همچنین در رابطه با طراحی لباس هم دستی بر آتش دارد. کرامتی بیش از یک دهه است که در یک مزون مشهور برای برندهای معتبر ،لباس طراحی می کند. لباسهایی که طراحی خاصی دارند و تنها ویژه کسانی است که به دنبال پوششهای خاص و یونیک هستند.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی
هدیه تهرانی

خانم صورت سنگی ایران که از همان ابتدای کار با سایر بازیگران زن سینمای ایران متفاوت بودو در بازیگری شیوه اختصاصی خودش را داشت ،انگار نتوانست باین شغل روح عصیانگر خود را اقناع کند و ترجیح داد خودش را در موقعیت های دیگری هم بسنجد.

برای همین اول سمت عکاسی رفت ودر آذرماه سال ۸۸نمایشگاه عکسی در خانه هنرمندان ایران برگزار کرد که با واکنش منفی منتقدان مواجه شد ، گرچه خیلی ها حاضر شدند برای خرید عکسهای خانم بازیگر دست به جیب شوند.تهرانی بعد از هجوم منتقدان مدتی در سکوت خبری به سر برد تا اینکه خبر رسید که وی نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان شده است ودر باشگاهی این هنر رزمی را تدریس می کند.

بهاره افشاری

بهاره افشاری
بهاره افشاری

با اینکه خانم افشاری از سال ۸۴ مشغول بازی در فیلم ها و سریال های مختلف است ،ولی همچنان همه اورا با سریال اویک فرشته بود و نقش شیطان به یاد می آورند. بهاره افشاری ۳۲ ساله ، دیپلم بازیگری و لیسانس نقاشی دارد و چندین سال پیش از اینکه وارد عرصه بازیگری شود نیزدر زمینه طراحی لباس فعال بود.

اوبه قدری در کارش متبحر بود که مجله چلچراغ در سال ۸۳ او را جوانترین طراح لباس ایرانی معرفی کرد. وی با اینکه سال‌های بعد رامشغول بازی در مقابل دوربین کارگردان های مختلف بود، هیچ وقت طراحی را رها نکرد وبه همراه برادرش یک شرکت طراحی لباس و دکوراسیون داخلی تاسیس کرد.

گرچه در مصاحبه اش با رضا رشیدپور اعلام کرد که دیگر با برادرش در شرکت طراحی داخلی همکاری نمی کند ولی او همچنان در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون فعال است.

نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش خلق
نیلوفر خوش خلق

همسر امین حیایی و بازیگر نه چندان پرکار سینما است که به واسطه ازدواج با همسرش با دنیای تصویر آشنا و به آن علاقمند شد. او از سال ۷۹ بازیگری را شروع کرد ، اما نقش‌هایش آن قدر ضعیف بود که به گفته خودش ۵ سال بعد از ورودش به این عرصه شناخته شد ۱۴ کار سینمایی وسه بازی تلویزیونی بیشتر در کارنامه هنری اش بیشتر ثبت نشده است اما درمیان همین تعداد کم نقش‌های به یاد ماندنی هم داشته و همین باعث شده طرفداران خود را پیدا کند. در چهارمین دهه زندگی کمی با دنیای بازیگری فاصله گرفته و کافه داری را که این روزها شغل مورد علاقه عده ای از بازیگران ما شده است را انتخاب کرده است. کافه اودر لواسان تهران قرار دارد.

لاله اسکندری

لاله اسکندری
لاله اسکندری

لاله اسکندری برخلاف خواهرش ستاره ، بازیگری نخوانده است و کاملا اتفاقی پایش به عرصه بازیگری باز شده است. لاله فارغ‌التحصیل رشته گرافیک بوده و مدتها هم در همین حیطه فعالیت داشته است. ولی برای اولین بار در سال ۷۸ جلوی دوربین احمد رضا درویش و در فیلم متولد ماه مهر بازی می‌کند.

با این حال حضور در مقابل دوربین باعث نشد که شغل اصلی خود را فراموش کند و صرفا به بازیگری بچسبد واوسالها است که طراحی داخلی و صنعتی انجام می دهد وحتما شما هم طرح ها و کاشی کاری های او را در تقاطع بزرگراه شهید همت و ستاری دیده اید. این خانم بازیگر مدت ها است درگیر کارهای هنری و صنایع دستی است.روزبه اسکندری برادرش ، مدیر عامل شرکت اجرا کننده طرحها است.خبرها حاکی از آن است که او به تازگی برروی پروژه جالب دیگر در حیطه کاشی کاری ، کار خواهد کرد.

خانم اسکندری عکاس بسیار ماهری است و از کشور های مختلف عکاسی کرده است و بارها نمایشگاه عکس دایرکرده است و کلی طرفدار در این زمینه دارد.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی
کمند امیرسلیمانی

دختر سعید امیرسلیمانی و خواهر سپند امیرسلیمانی یکی از بازیگرانی است که دوره اوجش را با سریال پدر سالار تجربه کرد.

او که دانش آموخته رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر است ، در بیش از ۵۰ مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است ، اما نزدیک به ده سال است که اورا در هیچ فیلم سینمایی نمی بینیم ود رمجموعه های تلویزیونی هم حضور چشمگیری ندارد. شاید برای همین دلیل است که تصمیم گرفت که آتلیه عکاسی خودش را تاسیس کند. کمند به همراه همسرش دو آتلیه عکاسی به راه انداخته‌اند که هر کدام مدیریت یکی را بر عهده دارد.

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد

دیدگاهتان را بنویسید