قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید انواع لوازم ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی از طراحان دوخت

خرید انواع لوازم ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی از طراحان دوخت

سالیانه هزاران نفر در ایران و سراسر جهان قربانی حوادث کار می‌شوند. خیلی از این حوادث با رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات محافظت فردی قابل پیشگیری هستند. به همین دلیل همواره تاکید زیادی بر رعایت اصول ایمنی در محیط‌های کاری می‌شود. اما هر اندازه که اصول ایمنی به درستی رعایت شده و از ماشین‌آلات مجهز به حفاظ‌های ایمنی استفاده شود، اگر پرسنل لباس و تجهیزات مناسب محیط کار را به تن نداشته باشند، باز هم نمی‌توان جلوی وقوع این حوادث مرگبار را گرفت.

در ادامه توضیح می‌دهیم چرا استفاده از اقلامی مانند کفش ایمنی، دستکش ایمنی، عینک ایمنی، عینک محافظ و کلاه ایمنی در محیط کار الزامی است. همچنین به شما فروشگاهی معتبر جهت تامین این لوازم را معرفی خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید.

خرید انواع لوازم ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی از طراحان دوخت
خرید انواع لوازم ایمنی و تجهیزات حفاظت فردی از طراحان دوخت

سلب مسئولیت

اگر شما در یک محیط کاری پرمخاطره کار می‌کنید، به احتمال زیاد همواره توصیه‌های ایمنی به شما گوشزد می‌شود. اما آیا می‌دانید که اگر به این توصیه‌ها توجه نکنید، در صورت وقوع حادثه چندان نمی‌توانید به دریافت غرامت امیدوار باشید. توجه داشته باشید که هر چند کارفرما در قبال شما و تامین شرایط کاری ایمن برای شما مسئول است، اما اگر شما نیز اقدامات ایمنی را رعایت نکنید و از کفش کار، دستکش کار، عینک محافظ چشم و سایر تجهیزات فردی استفاده نکنید، در صورت وقوع حادثه خود شما مقصر تشخیص داده خواهید شد.

به همین دلیل حتی برای چند لحظه که شده نیز نباید بدون استفاده از تجهیزات محافظت فردی دست به کار شوید، به یاد داشته باشید که حادثه تنها در یک لحظه رخ می‌دهد.

سلامت شما در بلند مدت

ساعت‌ها کار در یک محیط کاری سخت، بیشتر از آنچه که شما فکر می‌‎کنید بر بدن شما تاثیر می‌گذارد. مطالعات زیادی رابطه بین فعالیت فرد در محیط‌ کاری سخت و ابتلای او به بیماری‌های صعب‌العلاج را نشان داده‌اند. قطعاً چاره کار تنها استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب است.

کفش ایمنی

یک کفش ایمنی به دلیل ساختار استاندارد، پاهای شما را در مقابل حوادث محیط کار محافظت می‌کند و در ضمن آنقدر راحت است که می‌توانید ساعت‌های طولانی آن را به پا داشته باشید. از این رو استفاده از کفش کار در هنگام کار، به این معناست که کمتر احتمال دارد به مشکلات ستون فقرات در آینده مبتلا شوید.

دستکش ایمنی

اگر محیط کاری شما استفاده از دستکش ایمنی کار را ایجاب می‌کند، هرگز در استفاده از آن غفلت نکنید. یک دستکش کار مناسب از دست‌های شما در برابر آسیب‌های پوستی، سوختگی و یا خدای نکرده قطع انگشتان دست محافظت می‌کند. آیا می‌دانید سالیانه چندین نفر تنها به دلیل عدم استفاده از دستکش کار، دستان خود را از دست می‌دهند.

کلاه ایمنی

از آنجایی که در برخی از محیط‌های کاری سقوط اجسام سنگین و یا احتمال برخورد سرد فرد به موانع اجتناب‌ناپذیر است، به همین دلیل استفاده از کلاه مهندسی یا کلاه ایمنی در این گونه مکان‌ها الزامی است. ضربه به سر حتی اگر باعث مرگ فرد نشود، باز هم ممکن است اثرات جبران‌ناپذیری بر روی او بگذارد و تمام زندگی‌اش را مختل کند.

قطعاً ارزش زندگی شما بسیار بیشتر از آن است که با عدم استفاده از کلاه ایمنی آن را به خطر بیندازید.

اهمیت محافظت از چشمان شما

هر ساله ۲٫۴ میلیون آسیب چشمی در ایالات متحده گزارش می‌شود که از میان آنها حدود ۵۰۰۰۰ نفر، درصدی از بینایی خود را از دست می‌دهند. جالب است بدانید که ۹۰% از این آسیب‌های چشمی با استفاده از عینک ایمنی کار قابل جلوگیری هستند. در واقع حدود ۶۱% از این آسیب‌های چشمی در محیط کار اتفاق می‌افتند و با استفاده از عینک محافظ چشم، می‌توان از وقوع آنها جلوگیری کرد.

عینک محافظ

اگر در یک محیط کاری آلوده یا خطرناک کار می‌کنید، هرگز استفاده از عینک کار یا عینک محافظ چشم را فراموش نکنید. تنها یک لحظه غفلت و خدای نکرده ورود یک جسم تیز به چشمان شما، باعث می‌شود تا آخر عمر از نعمت بینایی محروم شوید. در ضمن مواد شیمیایی خورنده نیز ممکن است در بلند مدت اثرات جبران‌ناپذیری بر روی چشمان شما بگذارند، به همین دلیل هرگز نباید استفاده از عینک کار را فراموش کنید، حتی برای یک لحظه.

آرامش و راحتی خیال در محیط کار

شاید آخرین و مهمترین دلیل استفاده از تجهیزات محافظت فردی در محل کار، آرامش و راحتی خیالی باشد که به شما هدیه می‌دهند. در این صورت استرس شما در محل کار به حداقل می‌رسد، از این رو علاوه بر افزایش راندمان کاری، شما با آرامش بیشتری در محل کار حاضر می‌شوید. به همین دلیل کمتر احتمال دارد در بلند مدت دچار آسیب‌های روحی شوید.

خرید لوازم ایمنی و تجهیزات محافظت فردی از طراحان دوخت

هر چند استفاده از تجهیزات محافظت فردی بسیار مهم است، اما خرید آنها نیز به همان اندازه اهمیت دارد. تجهیزات محافظت فردی از جمله کفش ایمنی، دستکش کار، عینک کار و امثال آن باید کاملاً استاندارد و با کیفیت باشند، در غیر این صورت هیچ تضمینی وجود ندارد که در هنگام حادثه آن گونه که باید و شاید از شما محافظت کنند. در ضمن قیمت نیز موضوع مهمی است که در هنگام خرید تجهیزات محافظت فردی، بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند.

مجموعه طراحان دوخت یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه تولید و فروش انواع لباس کار و تجهیزات محافظت فردی از جمله کلاه مهندسی، عینک محافظ، عینک کار، دستکش کار و کفش کار فعالیت می‌کند.

انواع مدل‌های مختلف تجهیزات محافظت فردی در  وب‌سایت مجموعه طراحان دوخت ارائه شده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت طراحان دوخت، به راحتی اقلام مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در ضمن در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و مشاوره، همواره می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و از آنها راهنمایی بگیرید.

خرید از طراحان دوخت به معنی خرید باکیفیت‌ترین تجهیزات فردی و لباس کار با مناسب‌ترین قیمت است. کافی است تنها قیمت‌های ما را با دیگران مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید