قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید برگ مو شور برتر

خرید برگ مو شور برتر

برگ مو از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد، زیرا این محصول سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین و فیبر است.

این محصول به کاهش التهاب بدن و ورم مفاصل کمک شایانی می کند و باعث کنترل قند خون و کاهش میزان قند بدن می شود؛ با درست کردن شور برگ مو از بروز کم خونی جلوگیری کرده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در برگ مو می تواند مانع از جهش سلولی سرطان و جلوگیری از رشد تومور شوند.

میوه انگور، مزه تازه ای دارد و حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین و مواد معدنی می باشد، همچنین تنها میوه ای است که به راحتی از برگ آن هم میتوانیم بهره ببریم و فواید  بالایی به همراه دارد که از آن برای تولید و درست کردن انواع دلمه و شورمی توان استفاده کرد.

برای خرید برگ مو شور و استفاده این محصول میتوانید از سایت ما به صورت غیر حضوری اقدام کنید. دلمه غذای بسیار خوشمزه ای است که در نقاط مختلف ایران به سبک های مختلف تهیه می شود و شامل برگ درخت انگور، برنج، ادویه جات و چاشنی می باشد.

برگ مو شور برتر

برگ مو شور برتر امروزه یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین برگ مو ها می باشد که در بسته بندی های متنوع جمع آوری، به صورت شور تولید شده است که از این جهت دسترسی به این محصول را برای همگان آسان تر شده است.

از آنجایی که ممکن است درخت انگور درهمه شهرها امکان رشد نداشته باشد و یا به دلیل فصلی بودن این محصول برای مصرف در تمام فصول در دسترس نباشد لذا تهیه برگ مو به صورت کنسرو شده از برند برتریک پیشنهاد عالی برای طبخ غذا محسوب می شود.

از دیگر فواید کنسرو برگ مو شور برتر تازه بودن آن است و شما در فصول مختلف می توانید یک برگه مو تازه برای پخت دلمه داشته باشید. همانطور که می دانید کنسرو برگ مو خواص ضد قارچ و ضد میکروبی دارد از این رو نگه داری برگ مو در آب نمک به صورت کنسرو شور ماندگاری برگ مو را بالا می برد و خیال شما را از جهت سلامت غذایی برگ مو راحت می کند.

مجموعه ی برتر یک برند نام آشنا در صنایع غذایی است که محصولات مختلفی را به صورت کاملا بهداشتی تولید می کند، بنابراین کنسرو شور برگ مو برتر با داشتن تمام ویژگی ها و استانداردهای بهداشتی یک کنسرو خوب و مرغوب تجربه استفاده از برگ مو تازه و خوش طعم را برای شما به ارمغان می آورد.

شوربرگ مو لاپلو

ما ایرانی ها همواره از گذشته تا کنون عادت داشتیم  که در کنار غذاها و پلوهای خود از مخلفات گوناگونی استفاده کنیم. حال امروزه شوربرگ مو برای لاپلو و کنار ان ایده بسیار جالب و تازه ای بنظر میرسد ومیتواند طعمی متفاوت را به ما ارائه نماید. در ایتم قبل طرز تهیه شوربرگ مو را بطور کامل توضیح دادیم اکنون لازم است به طرز نگهداری برگ مو برای مدت طولانی اشاره کنیم.

برای نگهداری شور برگ مو و استفاده برگ مو لاپلو به غیر از شور کردن دو روش دیگر نیز وجود دارد که انها را به اختصار توضیح می دهیم.

خشک کردن برگ مو: در این روش برگ ها را چندین روز در آب نیمه گرم می خیسانیم سپس برگ ها را شستشو می دهید، سپس نخی از برگ ها با استفاده از سوزن عبور می دهیم و از سمت دیگر خارج میکنیم و دو سمت نخ به یکدیگر گره میزنیم و در محیطی که عاری از گرد و خاک باشد، برگ موها را در مقابل نور آفتاب اویزان میکنیم تا خشک شوند.

قرار دادن برگ مو در بطری نوشابه و یا آب معدنی: ابتدا برگ موها را می شوریم و داخل یک آبکش میریزیم تا آب اضافی آنها به طور کامل گرفته شود. سپس بطری نوشابه و یا آب معدنی را نیز شسته و خوب خشک  می کنیم تعدادی برگ مو را بر روی یکدیگر قرار داده و خیلی ظریف لوله می کنیم لوله ی پیچانده شده برگ را با دقت و آهسته داخل بطری قرارمی دهیم به همین روش ادامه می دهیم  تا تمامی بطری پرشود.

دیدگاهتان را بنویسید