قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه

خرید خودرو مطمئن و بی‌دردسر + ضمانت‌نامه

به نقل از سایت پیچک: هر کالا و خدماتی که در اقتصاد ارائه می‌شود، مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب آن خدمت و کالای تولیدی توجه به قیمت آن به همراه کیفیت محصول می‌باشد. به عبارتی صرف توجه به قیمت نمی‌تواند ما را در خرید آن کالا را راضی نگه دارد.

بلکه باید در میان برندهای متنوع که یک کالا را تولید می‌کنند، به دنبال برندی بود که بهترین کیفیت با قیمت مناسب را برای کالاهای تولیدی انتخاب کرده باشد. این مسئله درباره خرید خودرو نیز صدق می‌کند. به عبارت بهتر موقع خرید خودرو علاوه بر توجه به قیمت باید به مزایا و معایبش مشخصات و امکانات هر خودرو توجه کرد تا بتوان گزینه بهتر و مطلوب را انتخاب نمود. ما در این نوشتار سعی کردیم چند شاسی‌بلند محبوب به شما معرفی کنیم و مشخصات هر یک نیز تا حدودی بررسی می‌شود.

 رنو داستر

رنو داستر
رنو داستر

 شاسی بلند رنو داستر سال ۲۰۱۰ توسط شرکت داچیا و رنو فرانسه به طور مشترک روی خط تولید رفت. البته برخی کشورها رنو داستر را با نام نیسان ترانو می‌شناسند. این خودرو در دو نوع تک  دیفرانسیل و دو دیفرانسیل تولید می‌شود. موتور ۴ سیلندری آن توانایی تولید حداکثر ۱۳۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۵ نیوتن متر دارد. اگر قصد خرید خودرو داستر دارید بهتر است بدانید میزان شتاب آن از صفر تا صد در مدل تک دیفرانسیل حدود ۱۰.۴ ثانیه و در نوع دو دیفرانسیل ۱۱.۴ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز حدود ۸.۲ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است.

 همچنین گنجایش کابین خودرو به اندازه ۵ نفر سرنشین بزرگسال می‌باشد. امکانات ایمنی خود نیز مواردی از قبیل دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند عقب سه نقطه‌ای و کمربند جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده، سیستم کنترل کشش پایداری، قفل مرکزی و… می‌باشد.

 از نظر رفاهی نیز شرکت داچیا سعی کرده تجهیزات رفاهی مناسبی استفاده کند تا خریداران موقع خرید خودرو رنو داستر با اطمینان به سمت آن بروند.

  سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی
سانگ یانگ تیوولی

 عرضه تیوولی در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. این کراس اوور طراحی شده شرکت سانگ یانگ در سال ۲۰۱۶ با دو تیپ اسپرت و الیت وارد ایران شد که البته تولید مدل اسپرت آن خیلی زود در ایران متوقف شد. ولی تیپ الیت به کار خود ادامه داد. اگر در خرید خودرو به دنبال خودروی محبوب هستید، می‌توان گفت تیوولی در سال ۱۳۹۵ در رده سوم خودروهای خوش فروش وارداتی قرار گرفته است.

 از نقاط قوت سانگ یانگ تیوولی می‌توان به بازار گرم دست دوم آن اشاره کرد. همچنین کابین جادار آن می‌تواند خانواده را راضی نگه دارد. اما از نظر فنی در مقایسه با سایر رقبای توربو خود چندان قوی ظاهر نشده و همچنین فرمان پذیری ضعیف هم باید به معایب آن اضافه کرد.

از نقاط قوت آن مجهز بودن به کروز کنترل کنترل، ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری می‌باشد. اما نداشتن کروز کنترل هوشمند و نبود کنترل سرعت در سرازیری را باید از معایب آن دانست و موقع خرید خودرو سانگ یانگ تیوولی به تمامی موارد توجه کرد.

 رنو کولیوس

رنو کولیوس
رنو کولیوس

 شرکت رنو فرانسه در سال ۲۰۱۷ اقدام به طراحی و تولید این مدل از رنو کولیوس نمود. این مدل از رنو با یک موتور با حجم ۴ سیلندر حداکثر ۱۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و میزان گشتاور آن حداکثر ۲۳۳ نیوتن متر است. همچنین حداکثر سرعت ثبت‌ شده کولیوس ۱۹۹ کیلومتر ثبت شده است.

 از تجهیزات ایمنی آن می‌توان به ۶ عدد کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری به همراه سیستم کمک به حرکت در سربالایی اشاره کرد. ترمز ABS و EBD نیز بر روی خودرو سوار است. از نظر تجهیزات صوتی مانیتور  ۸.۷ اینچی لمسی به همراه ۱۳ عدد بلندگو با یک سیستم حرفه‌ای صوتی می‌تواند خرید خودرو رنو کولیوس را جذاب کند.

 امکاناتی از جمله سانروف برقی پانوماریک، سیستم هشدار دهنده نقاط کور، فرمان دور چرم، محدود کننده سرعت، چراغ مه شکن جلو با قابلیت چرخش با فرمان، دیلایت، سنسور نور محیط و برف‌پاک‌کن، قفل مرکزی ایموبلایزر  تنها بخشی از تلاش رنو کولیوس برای هرچه بهتر نشان دادن برند رنو و تشویق خریداران به خرید خودروی کولیوس می‌باشد.

کیا سورنتو

کیا سورنتو
کیا سورنتو

 خودروی کیا سورنتو در سال ۲۰۱۵ توسط کشور کره جنوبی طراحی و ساخته و روانه بازار مصرف شد. موتور این مدل است یا حجم معادل ۴ سیلندر با حداکثر قدرت ۱۸۸ اسب بخار و ۲۴۱ نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعتی است که توسط این خودرو به ثبت رسیده است. یکی از مزایای آن از نظر محیط زیستی دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو ۶ می‌باشد.

 از نظر ایمنی هم مجموعه ۶ عدد کیسه هوا بر روی خودرو نصب شده و در تجهیزات ترمز و پایداری دارای سیستم مدیریت پایداری و سیستم کنترل ایستایی در سربالایی است. دارا بودن ترمز ABS  و EBD هم باید به این امکانات ایمنی اضافه کرد.

 اگر قصد خرید خودرو رنو کولیوس دارید می‌توانید به تجهیزات رفاهی آن هم اعتماد کنید. سقف پانوراما، کروز کنترل، سنسور باران، گرمکن فرمان و ترمز پارک الکترونیکی از جمله این امکانات هستند. همچنین ۵۳ درصد بدنه خودرو از فولاد ساخته شده که موجب استحکام هرچه بیشتر خودرو خواهد شد.

خرید خودرو مطمئن با همراه مکانیک

با توجه به شرایطی که امروزه در بازار خرید و فروش خودرو به وجود آمده است، می‌توان گفت که خرید و فروش خودرو یکی از دغدغه‌های مهم در زندگی هر خانواده‌ای خواهد بود. برای خرید مطمئن خودرو می توانید به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com مراجعه نمایید.

همراه مکانیک موسس اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده در کشور است که طرح ویژه‌ای را برای خرید خودرو طراحی کرده که جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید خودروی کارشناسی شده با ضمانت ۷ روزه پرداخت خسارت
  • خرید خودرو حتی بدون یک تماس با فروشندگان
  • پیدا کردن خودروی مورد نظر شما از سراسر کشور
  • کارشناسی کامل خودرو به همراه گزارش کارشناسی
  • تنظیم قرارداد در حضور کارشناس عقد قولنامه همراه مکانیک

علاوه بر این می توانید با ثبت خدمت خرید سفارشی بهترین گزینه خرید را انتخاب نمایید و تمامی مراحل آن را به کارشناس مربوطه واگذار نمایید. در صورتی که شاغل هستید و مشغله شما زمان کافی برای درگیری با خرید خودرو را به شما نمی دهد می توانید از خدمت خرید سفارشی استفاده نمایید.

منبع: http://pichak.net/rep.php?n=108

دیدگاهتان را بنویسید