قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > خرید لوازم بهداشتی اصل ایران خانوم

خرید لوازم بهداشتی اصل ایران خانوم

افزایش بی‌رویه لوازم آرایشی تقلبی و فیک در بازار باعث شده تا مصرف‌کنندگان توجه زیادی به نوع و برند لوازم بهداشتی داشته باشند. برخی از مواردی که در کالاهای تقلبی مشاهده شده شامل نداشتن برچسب اصالت کالاها، قیمت بالا و محدودیت در تنوع برندهای لوازم‌آرایش می‌باشد. این موارد باعث شده تا اعتماد مردم به فروشگاه‌های اینترنتی کمتر شود و ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا شما را با یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی با دارابودن انواع لوازم بهداشتی اصل آشنا کنیم که دیگر با خیال راحت می‌توانید انواع برندهای آرایشی و بهداشتی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید.

خرید لوازم بهداشتی اصل ایران خانوم
خرید لوازم بهداشتی اصل ایران خانوم

لوازم آرایشی با بهداشتی چه تفاوتی دارد؟

لوازم آرایشی به دسته‌بندی محصولات زیبایی مربوط می‌شود و لوازم بهداشتی نیز به محصولات مراقبتی و درمانی گفته می‌شود. حتماً با این واژه آشنایی دارید و با انواع محصولات بهداشتی و آرایشی در جامعه به‌خوبی آشنا شده‌اید.

دسته‌بندی محصولات و لوازم آرایشی چیست؟

  • آرایش صورت شامل پنکک، پرایمر، کانتور، رژ گونه، کرم پودر و …
  • آرایش ابرو شامل سایه، مداد، ریمل، ژل ابرو
  • آرایش لب شامل رژ لب، مداد، بالم و پرایمر
  • آرایش ناخن شامل لاک، پرایمر لاک، لاک پاک کن
  • آرایش چشم شامل خط چشم، ریمل، مداد، سایه و …

دسته‌بندی لوازم بهداشتی شامل چیست؟

 به محصولات مراقبت از پوست شامل کرم‌های دور چشم، کرم ضدآفتاب، مرطوب‌کننده‌ها و … و همچنین به محصولات مراقبت از بدن نظیر شوینده‌ها و لوسیون‌های بدن و خوشبوکننده‌ها و اصلاح بدن نظیر کرم موبر و موارد بهداشتی نظیر مسواک، خوشبوکننده‌ها و دئودورانت‌ها نیز از جمله لوازم بهداشتی افراد است.

موارد مهم در خرید لوازم بهداشتی اصل:

بیشتر خانم‌ها در طول روز از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند و پوست آنها دائماً در حال تماس با این مواد است پس باید از لوازم آرایشی باکیفیت و اورجینال بهره ببرند تا باعث حفظ سلامت پوست و زیبایی خاص آنها شود. حتی اگر شما از لوازم آرایشی استفاده نکنید، باید پوست خود را همیشه تمیز نگه دارید که می‌توانید از مرطوب‌کننده‌ها و شوینده‌های مناسب این کار بهره ببرید که در فروشگاه اینترنتی ایران خانم همه محصولات باکیفیت و اصلی ارائه شده‌اند.

یکی از موارد مهم در زمان خرید یک محصول بهداشتی توجه به تاریخ تولید و انقضاء درج شده بر روی محصول است که صرفاً داشتن برچسب بهداشت کنترل کیفیت نمی‌تواند دلیلی بر مطمئن بودن آن محصول باشد. در زمان خرید یک محصول سعی کنید از لوازم‌آرایش و بهداشتی پلمب استفاده کنید که این محصولات قبلاً توسط افراد سودجو باز نشده باشد و با مواد دیگری جایگزین شده باشند. شماره ثبت، شماره بهره‌وری و بارکد، نشان دهنده مجوز نیست ، تمام لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی باید با برچسب فارسی تاریخ تولید و انقضاء، نام تولیدکننده و شرکت واردکننده و شماره مجوز ورود از وزارت بهداشت را داشته باشد.

از لوازم آرایشی ۲۴ ساعت بهتر است استفاده نکنید زیرا در بیشتر این لوازم آرایشی ترکیباتی از فلزات سنگین و سمی همانند سرب و جیوه وجود دارد که برای بدن مناسب نیستند. اگر لوازم آرایشی از برندهای ناشناس و تقلبی باشند بهتر است از خرید آنها دوری کنیم و برای سلامت خود ارزش قائل شویم، لوازم بهداشتی و آرایشی سبک‌تر با ماندگاری ۳ تا ۴ ساعت استفاده نماییم.

روش‌های نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی:

روش‌های زیادی برای نگهداری از لوازم آرایشی وجود دارد که محصولات را باید ابتدا از نور مستقیم خورشید و گرما دوری نماییم و نور باعث تجزیه موارد تشکیل‌دهنده آن می‌شود و عمر لوازم‌آرایش را نیز کم می‌کند. همچنین دیده شده است که برخی از افراد در حمام لوازم بهداشتی و آرایشی خود را نگهداری می‌کنند که اصلاً حمام جای مناسبی برای اینکا نیست و زیرا رطوبت و بخار آب موجود در حمام، باعث رشد میکروب‌ها و تجزیه ترکیبات محصول شما شده، در نهایت باعث کاهش اثر درمانی محصول شما می‌شود.
بهترین مکان برای نگهداری از لوازم بهداشتی و آرایشی در اتاق‌های متعادل می‌باشد که هوا در آن نه خیلی گرم باشد و نه خیلی سرد؛ بنابراین حتماً در زمان خرید محصول به بروشور آنها دقت نمایید زیرا برخی از محصولات به دلیل وجود ترکیبات خاص، نیاز به دمای پایین‌تر نظیر یخچال هستند.

در زمان شست‌وشوی قلم‌های آرایشی و براش ها دقت زیادی نمایید و تلاش کنید حداقل ماهی یکبار آنها را بشورید، زیرا این قلم‌های آرایشی می‌توانند آلودگی‌ها و میکروب‌ها را در خودشان جای دهند و باعث بروز آکنه و التهابات پوستی گردند.

خرید لوازم بهداشتی و آرایشی از سایت ایران خانم:

یکی از بهترین سایت‌های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از نظر کامل بودن برندهای موجود در این حوزه است که بر محصولات خودش تخفیف‌های مناسبی ارائه نموده و این فروشگاه انواع برندهای ایرانی و خارجی را در خودش باکیفیت اصلی دارا است و شما با هزینه‌های مناسب می‌توانید هر نوع برند بهداشتی را خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

یکی از خدمات بی‌نظیر وب‌سایت اینترنتی ایران خانم ارائه مشاوره پوست و زیبایی است که شما باید سؤالات خود را با کارشناسان مطرح سازید و به‌سرعت پاسخ آنها را بگیرید. از جمله امکانات دیگر این وب‌سایت ارسال هدیه به دوستانتان، خرید اینترنتی با درگاه پرداخت، ارائه رایگان مشاوره پوستی، ارسال سریع محصول و … است. فروش ویژه سایت ایران خانم را از دست ندهید و در صفحه اصلی می‌توانید در بخش بالا تمامی محصولات بهداشتی و آرایشی را ملاحظه نمایید و تخفیف‌های خوبی بر روی قیمت‌های آن خورده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت ایران خانم:
دسته‌بندی محصولات: آرایشی – بهداشتی – مو – عطرو ادکلن
ارسال سریع
مشاوره رایگان
برچسب اصالت کالا
امکانات ویژه و پشتیبانی سریع

چرا باید از محصولات بهداشتی اصلی استفاده نماییم؟

حتماً با خودتان فکر کرده‌اید که محصولات آرایشی زیادی در بازار پیدا می‌شود و می‌توانید به‌آسانی آنها را خریداری نمایید، ولی باید به اصل بودن آنها توجه زیادی داشت و محصولات آرایشی که قیمت پایین‌تری دارند نسبت به نوع اصلی از کیفیت کمتری نیز برخوردار هستند. امروزه با تولید انواع لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در بازار، قیمت‌های بسیار پایین‌تر آنها باعث شده تا مردم وسوسه شوند این محصول‌ها را خریداری کنند که در حالی باعث می‌شود محصولات بی‌کیفیت و تقلبی باعث آسیب رساندن پوست افراد و خرج‌های گزاف دکتر و داروهای پوستی برای آنها می‌شود؛ بنابراین در محصولات بهداشتی نهایت دقت را بکنید و به‌خاطر ارزان بودن قیمت محصول، ترغیب نشوید یک محصول بی‌کیفیت خریداری کنید. محصولات تقلبی معمولاً در یک مکان غیربهداشتی بسته‌بندی‌شده و بدون مجوزهای بهداشتی هستند. محصولاتی که از کیفیت کمی برخوردار بوده و حتی در مواردی ممکن است تاریخ انقضای آنها نیز گذشته باشد. محصولات بهداشتی تقلبی قطعاً به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و حتی در مواردی به اقتصاد کشور ما ضربه و صدمات زیادی می‌زنند. محصولات تقلبی و بی‌کیفیت باعث آسیب رساندن به‌سلامت افراد و ضرر و زیان‌های غیرقابل‌جبران می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید