قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟ دستگاه کمک توانبخشی اقایان محصول ایران

دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟ دستگاه کمک توانبخشی اقایان محصول ایران

در این مقاله به وکیوم مردانه آقایان میپردازیم . سوال اول که شاید برای خیلی ها پیش آید دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟ اصلا به درد چه کسانی میخورد باید بگم وکیوم مردانه یک دستگاه کاملا ایرانی که با سیستم مکانیکی  که دارد برای افزایش توانبخشی اقایان ساخته شده که در ادامه بیشتر در باره آن توضیح خواهیم داد . نکته مهم قیمت دستگاه وکیوم مردانه چقدر می باشد و ایا دستگاه وکیوم در داروخانه ها موجود است ؟

وکیوم مردانه ساخت شرکت رناس طب می باشد دارای تاییده وزارت بهداشت و پروانه ساخت می باشد .

خرید دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه برای درمان ناتوانی های جنسی و حل مشکل نعوظ، مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین خرید دستگاه وکیوم مردانه برای افزایش سایز و ضخامت عضو تناسلی کاربرد دارد. استفاده از دستگاه آسان، بدون نیاز به انجام عمل جراحی و بدون عوارض خاصی است. در توضیح بیشتر باید دانست که زوجهای جوان به دلیل آشنا  نبودن و یا مطلع نبودن از موضوع نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلات بسیاری مواجه می شوند، ممکن است این مشکلات گاهی تبدیل به معضل های بزرگ خانوادگی شود.

آثار این اختلالات در افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و….  قابل مشاهده است. دکتر دیلی مرکز مشاوره و پشگیری از اینچنین مشکلاتی است که در جامعه کشورمان بیشتر از پیش دیده می شود. مرکز مشاوره و پخش دارو های درمان مشکلات جنسی دکتر دیلی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده و با ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب سعی بر کاهش اختلال های جنسی زوجین داشته است. این مرکز با تهیه محصولات معتبر و تایید شده توانسته است رضایت مشتریان را جلب کرده و بهترین محصول ها را در اختیار آن ها قرار دهد.

نارضایتی های جنسی در زوجین به شکل پرخاشگری های رفتاری و اخلاقی، عصبی بودن، خشمگین بودن، بهانه گیر بودن و کم خوابی های بیش از حد معمول و بدخوابی های شبانه نمایان می شود. زوجین در صورت مشاهده و احساس نشانه های نارضایتی جنسی باید به برطرف کردن مشکل و مشورت با افراد متخصص در این زمینه اقدام نمایند.

برای دیدن دستگاه های توانبخشی جنسی دکتر دیلی همین جا کلیک کنید

دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟
دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه ، افزایش اعتماد به نفس در آقایان به علت برطرف شدن مشکل ناتوانی جنسی است. از مزایای بارز دیگر این دستگاه نداشتن هیچگونه عوارض جانبی، افزایش طول و قطر عضو تناسلی، ایجاد حالت نعوظ و درمان زود انزالی را می توان اشاره کرد.

نارضایتی های جنسی مشکل بسیار مهم و با اهمیتی است که با عدم پی گیری و درمان ان ممکن است عواقبی مانند طلاق و اختلافات را در پی داشته باشد. کشور ایران بیشترین میزان طلاق ها را به علت نارضایتی های جنسی ثبت کرده است. این آمار نشان دهنده ی نیاز افراد به مراکز درمانی بیشتر این مشکلات و مرکز ارائه دهنده ی هرچه بیشتر دارو های این مشکلات است. البته هر مرکزی قابل اعتماد نبوده و دارو های تایید نشده ممکن است مسکلات بزرگتری را به بار آورد. برای جلوگیری از پیش آمدن این نوع مشکلات و ضرر و زیان های پی در پی، بهتر است خرید های خود را از مرکز معتبر و مورد  تایید دولت و مردم تهیه نموده و استفاده نمایید. دکتر دیلی با ارائه محصولات با کیفیت تواسنته است به  درجه بالایی از اعتماد و رضایت مردم دست یابد. بهترین توصبه برای زوجینی که احساس نارضایتی از زندگی زناشویی خود دارند این است که برای حل مشکلات زناشویی از مشاوره های جنسی متخصصین بهره بگیرند. این افراد می بایست که با متخصصان رابطه زناشویی مشورت های لازم را انجام داده و دارو های متناسب و مورد تایید متخصصین را استفاده نمایند. توجه داشته باشید که مشکلات جنسی تا ممکن است باعث استرس و نگرانی های بیش از حد معمول شده و موجب اختلافات عمیق گردد.

وکیوم مردانه اقایان دقیقا چه کاری میکند ؟

دستگاه وکیوم آقایان یک وسیله پزشکی می باشد که با طراحی منحصر به فرد خود باعث ایجاد حالت نعوظ به شکل کاملا طبیعی است. دستگاه وکیوم آقایان برای درمان ناتوانی جنسی و حل مشکل نعوظ مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین این دستگاه برای افزایش سایز و ضخامت عضو تناسلی کاربرد دارد. از دلایل برجسته ناتوانی جنسی، کاهش یا فقدان جریان خون در عضو تناسلی و بافت اسفنجی عضو را می توان ذکر کرد. دستگاه وکیوم آقایان، با افزایش و تقویت مکانیسم خون رسانی به عضو، بهبود هر چه بیشتر این مشکل را با خود به ارمغان می آورد. به دلیل کارایی بالا و عوارض بسیار کم، این دستگاه مورد توجه اکثریت کسانی که از ناتوانی های جنسی رنج می برند، قرار گرفته است. بی خطر، مقرون به صرفه بودن و همچنین مؤثر بودن این شیوه درمانی، از ویژگی های بارز دستگاه وکیوم آقایان محسوب می شود.

برخی از برند های موجود دیگر این دستگاه رو می توانید مشاهده کنید و مقایسه کنید.

خرید وکیوم تورنادو با کیفیت چند برابر بیشتر از رناس طب

دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟
دستگاه وکیوم مردانه چیست ؟

طرز استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان تشکیل شده از یک محفظه شیشه ای، یک پلاستیک کوچک حفاظی در ورودی آن و یک قسمت پلاستیکی، مانند دستگاه فشار خون است. دستگاه وکیوم آقایان همراه با یک سیلندر شیشه ای پلاستیکی با اندازه ثابت، همینطور سر سیلندر پلاستیکی در اندازه های متفاوت، عرضه می گردد. برای استفاده از آن، محفظه شیشه ای را بر روی عضو تناسلی قرار داده به صورتی که حفاظ پلاستیکی به خوبی در اطراف عضو قرار گرفته و مانع از ورود هوا شود. سپس با استفاده از وسیله ای که مانند دستگاه فشار خون می باشد، باید شروع به پمپ زدن کرد. با انجام این کار، هوای موجود در درون محفظه شیشه ای به بیرون فرستاده می شود، این امر سبب افزایش فشار خون عضو شده، که نتیجه آن باعث ایجاد جریان تند و شدید خون به عضو تناسلی درون محفظه می گردد. با انجام این فرآیند عضو تناسلی به سرعت بزرگ شده و حتی ممکن است

از حالت نعوظ در حالت طبیعی هم بیشتر شود. در مقایسه با عمل جراحی و داروها، این دستگاه یکی از راه های مهم و تاثیر گذار برای درمان ناتوانی های جنسی محسوب می شود. هم چنین از دستگاه وکیوم آقایان، برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران مبتلا به دیابت، جراحی پروستات، جراحی و آسیب های وارد شده به لگن، بیماران عروقی، اشعه درمانی و همینطور درمان ناتوانی های جنسی ناشی از مشکلات روحی و روانی، می توان استفاده کرد.

همچنین این دستگاه برای افرادی که دارای عضو تناسلی کوچکتر از حالت طبیعی هستند، روش درمانی سودمندی خواهد بود. دستگاه وکیوم آقایان راه حل ارزان، آسان، سودمند و مطمئن برای درمان بسیاری از ناتوانی های جنسی محسوب می شود. استفاده مناسب و مستمر از دستگاه می توان منجر به تحقق نتایج مورد دلخواه و مورد انتظار شود.

دستگاه وکیوم اقایان رو از کجا تهیه کنیم ؟

این سوال کاملا سلیقه ایی و اختیاری هست وب سایت های زیادی اقدام به فروش وکیوم اقایان میکنند با قیمت های متفاوت ولی وب سایت دکتر دیلی در تهران خدمات پس از فروش داره و همیشه قطعات مورد نیاز رو موجود داره . و در صورت خرابی شیشه یا مکش نکردن سوپاپ امکان  تعویض وکیوم وجود دارد. در مورد این محصول به دنبال ارزان بودن قیمت نباشید چون محصولی رو دریافت میکنید که شاید قابل استفاده نباشه و دائما هوا رو خالی کنه و امکان عودت محصول هم وجود نخواهد داشت به بهانه های مختلف .

۲ دیدگاه

  1. سلام میشه درمورد وکیوم برقی هم توضیحاتی بزارید

دیدگاهتان را بنویسید