قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > دیو و ماه پیشونی، سریالی برای کودکان و نوجوانان از فیلیمو

دیو و ماه پیشونی، سریالی برای کودکان و نوجوانان از فیلیمو

کودکان و نوجوانان امسال، با تماشای سریال دیو و ماه پیشونی از فیلیمو حسابی خوش می گذرانند! تنوع زیادی که در سریال ها و فیلم های شبکه نمایش خانگی وجود دارد، بسیاری از بیننده ها را به سمت خودش کشانده است. اما همیشه جای خالی سریالی که متعلق به گروه سنی کودک و نوجوان باشد و ارزش دیدن داشته باشد، بین این سریال های خالی بود!

این بار اما با پخش این سریال کمدی به کارگردانی حسین قناعت، خیال والین راحت شد. حالا فرزندشان می تواند از تماشای یک سریال کمدی و موزیکال لذت برده و در عین حال وارد دنیای داستان ها و اساطیر ایرانی شود. این یعنی لذت، شادی و خنده در کنار آموزش و آشنایی با داستان های ایرانی آن هم از نوع اساطیری اش! پس اگر به دنبال یک برنامه مهیج و مناسب برای کودک خود می گردید، با ما همراه باشید تا بهترین سریال ایرانی مخصوص کودک و نوجوان را که در حال پخش است، به شما معرفی کنیم.

سریال دیو و ماه پیشونی، سریال محبوب کودک و نوجوانان

شبکه نمایش خانگی فیلیمو را با تنوع زیاد سریال ها و فیلم هایش می شناسیم، از ژانر کمدی  گرفته تا جنایی و برای هر سبک و سلیقه ای. پیشتر هم با پخش سریال کودکانه ای به نام نارگیل، به این گروه سنی ارادت خود را نشان داده بود و حالا با هم با پخش سریال دیو و ماه پیشونی حجت را به خانواده ها تمام کرده است.

حسین قناعت با کارگردانی این سریال کمدی و موزیکال به خوبی توانسته بسیاری از کودکان و نوجوانان ایرانی را پای تلویزین کشانده و با فراهم آوردن اوقاتی خوش، از داستان های ایرانی و اسطوره های فرهنگ و ادب ایرانی برایشان بگوید. قناعت پیش از این هم با ساخت آثاری همچون من و نگین دات کام، ماجراهای اینترنتی، دزد و پری، قهرمانان کوچک، لازانیا، تپلی و من، سلفی با رستم، پیشی میشی و والدین امانتی محتوای درخور و شایسته ای به کودکان ایرانی ارائه داده بود.

لیست اسامی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی هم شاهدی بر مدعای کیفیت بالای این سریال موزیکال و کودکانه است. در این سریال بازیگران توانایی همچون علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، نگین معتضدی، رضا شفیعی جم و غیره به ایفای نقش پرداخته اند. همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، ژانر این سریال موزیکال است و در هر قسمت آن بیننده با شعر و سرود و آهنگ عجین شده و از فضای شاد آن لذت می برد.

یکی دیگر از دلایلی که این سریال را دیدنی می کند، داستان اساطیری ایرانی آن است. در واقع این سریال کودک را در فضایی شادو لذت بخش با خود به دل قصه های ایرانی برده و او را با مشاهیر و اساطیر ایرانی آشنا می کند. این محتوای با کیفیت می تواند مفاهیم مهمی همچون آشنایی با حواس پنج‌گانه، آداب معاشرت، کتاب خوانی، ورزش و … را به کودک آموزش داده و بسیاری از عادات بد و مفاهیم نادرست همچون طالع بینی، فالگیری، تنبلی و .. را مورد نکوهش قرار می دهد. این سریال ۱۵ قسمته دقیقاً همان چیزی است که والدین سال ها منتظر پخش آن بوده اند. حالا می توانید سه شنبه ها سریال دیو و ماه پیشونی را از فیلیمو برای کودک و نوجوان خود پخش کرده و اجازه دهید با خیال راحت از محتوای مناسب آن لذت ببرد.

بازیگران  و عوامل پشت صحنه سریال دیو و ماه پیشونی

رضا شفیعی جم، رابعه اسکویی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصر نصیر، علی صادقی، ستایش موسوی، نگین معتضدی، سیاوش چراغی پور، خشایار راد، میرطاهر مظلومی، بهراد خرازی، الهام جدی، اصغر سمسارزاده،  عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در سریال دیو و ماه پیشونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همانطور که از این همه اسم می‌بینید، با سریالی پر چهره طرف هستیم که قرار است فضایی جذاب را برای بچه‌ها بیافرینند.

این سریال به کارگردانی حسین قناعت، تهیه کنندگی مهدی یاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا در ژانر فانتزی و با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران ساخته شده است. دیو و ماه پیشونی، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان است که پیش از این نیز سریال هشتگ خاله سوسکه را برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرده بود.

مجری طرح: صادق یاری ، فیلمبردار:  محمد حسن‌پور ، تدوین: سیامک مهماندوست و محراب ملازم‌الحسینی ، مدیر تولید: وحید مرادی ، طراح گریم: مهرنوش طبیبی ، موسیقی: بهنود یخچالی ، خوانندگان: مجتبی و مصطفی بلال‌حبشی

در آخر

خیلی وقت بود که جای خالی سریال مخصوص کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی خالی بود. این جای خالی اما با پخش سریال سریال دیو و ماه پیشونی پر شده است. شخصیت اصلی این سریال کودک و نوجوان شما را با خود به یک سفر پر هیجان می برد. در این سفر کودک شما با لبخندی بزرگ وارد فضای شاد و موزیکال شده و با داستان های ایرانی و آموزش های درست آشنا می شود. پس اگر به دنبال یک سریال آموزنده و شاد برای کودک خود هستید، سه شنبه ها ساعت ۸ منتظر پخش این سریال از فیلیمو باشید.

دیدگاهتان را بنویسید