قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > رازهای ضد پیری که متخصصین پوست به شما نمی گویند

رازهای ضد پیری که متخصصین پوست به شما نمی گویند

اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به پزشک متخصص پوست ندارید ما رازهای ضد پیری که متخصصین پوست به شما نمی گویند را در این مقاله به شما می گوییم!

۱-محصولات گران قیمت آرایشی همیشه موثر نیستند!

شاید برند و نام محصولات که وعده اثر گذاری سریع و معجزه گر می دهند وسوسه انگیز باشد ولی مهمتر از قیمت و برند مواد تشکیل دهنده آن است.متخصصین پوست می گویند: “برچسب قیمت بالاتر می تواند به معنای مواد با کیفیت بهتر یا غلظت بالاتری از یک ماده باشد، اما لیست مواد تشکیل دهنده آن همیشه مهم تر از نام تجاری محصول است.”

۲-هیچ کرمی بطور کامل خطوط پوست صورت شمارا حذف نمی کند

خطوط پوست بعلت ضعیف شدن عضلات زیر پوست اتفاق می افتد وقتی جوان تر هستیم با جمع شدن و تا خوردن پوست به حالت قبلی بر می گردد ولی با بالا رفتن سن عضلات نگدارنده پوست ضعیف شده و کمتر به حالت قبلی بر می گردد.تنها راه واقعی کاهش چین و چروک این است که ماهیچه های زیر پوست را تقویت کنید.کرم ها فقط ظاهر پوست را حفظ می کند.

۳-تمام سال باید کرم ضد آفتاب استفاده کنید!

واقیعیت این است که حتی در سردترین و برفی ترین روز سال هم باید کرم ضد آفتاب استفاده کنید.دکتر Engelman می گوید: “مواجهه با تابش خورشید حتی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز  می تواند موجب آسیب شدید پوستی شود.”توصیه می شود که کرم های ضد آفتاب را در هر روز از سال استفاده کنید.

۴-رتینول واقعا” کارساز است!

رتینول مشتقی از ویتامین A است که به عنوان ماده ضد پیری مورد استفاده قرار می گیرد و در بیشتر محصولات مراقبت از پوست دیده می شود. این ماده می تواند متابولیسم سلول های پوستی را تحریک کند و تولید کلاژن را بیشتر نماید.رتینوئید های موضعی موثر ترین مواد موضعی ضد پیری هستند (پس از آفتاب ها).

۵-درمان های لیزری قطعا ارزش امتحان کردن را دارند!

اگر شما به دنبال نتایج سریع بدون استفاده از کرم ها هستید، دکتر ها لیزر را توصیه می کنند.مطمئن شوید که درمان لیزر شما توسط یک متخصص پوست انجام می شود تا از عوارض آن جلوگیری شود.

منبع : ریدرز دایجست

دیدگاهتان را بنویسید