قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > راز داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا چیست؟

راز داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا چیست؟

مانند هر ویژگی روی صورت شما، ابروها نیز اهمیت خود را دارند.ابروهایی که به خوبی شکل داده شده باشند، چهره و زیبایی شما را برجسته می کنند. ابروهای ضخیم امروزه بسیار رایج است و همه از سوپرمدل ها گرفته تا بقیه این مدل ابرو را دوست دارند. ابروی پرپشت می تواند سن شما را کاهش دهد و زیبایی شما را تقویت کند.

اگر به دنبال راهکاری هستید که به شما کمک کند تا قوس های ابرو پرتری را به دست آورید. و ابروهای خود را برجسته تر کنید ما در ادامه چند راه حل ساده را به شما یادآور خواهیم شد.به خواندن ادامه دهید تا بفهمید چگونه می توانید ابروهای ضخیم را تا زمانی که این نکات را رعایت می کنید داشته باشید.

فرم دادن حرفه ای ابرو

برای به دست آوردن ابرو های عالی، باید با یک آرایشگر مشورت کنید. اصلاح ابرو در خانه توسط خودتان ممکن است چندان مناسب نباشد پس بهتر است به یک آرایشگر ابرو مراجعه کنید.

برای به دست آوردن بهترین فرم ابرو ، صرف نظر از ابروهای ضخیم یا نازک، از یک آرایشگر کمک بخواهید. می توانید اپیلاسیون، موچین یا اصلاح با نخ را انتخاب کنید و موهای سرگردان ابرو را اصلاح کنید تا فرم ابروهایتان مشخص شود.

لایه برداری کنید!

با کرم مورد علاقه خود لایه برداری کنید.مانند پوست سر، ابروهای شما با آب و هوا ماهیت خود را تغییر می دهند. آنها می توانند با توجه به آب و هوا خشک، پوسته پوسته و تکه تکه شوند.لایه برداری می تواند برای ابروهای شما مفید باشد.

یک لایه بردار ملایم انتخاب کنید و به آرامی با حرکات دایره ای اطراف ابروهای خود را بمالید. این به پاک کردن مواد زائد از روی پوست شما کمک می کند و بافت پوست شما را اصلاح می کند. بنابراین سیستم لنفاوی را تازه می کند. در نتیجه، خون شروع به جریان می کند و راه را برای رشد جدید باز می کند.فراموش نکنید که به یک روتین پایبند باشید. ۲ تا ۳ بار در هفته به شما در ایجاد جادو کمک می کند.

مرطوب کنید!

بلافاصله پس از لایه برداری ملایم مرطوب کنید.روغن کرچک، روغن زیتون یا روغن نارگیل می تواند ناحیه لایه برداری شده را از خشک شدن نجات دهد و رطوبت را مسدود کند. این به شما کمک می کند تا به مرور زمان ابروهای پرپشتی داشته باشید.

به ابروهای خود حالت دهید.

ابروهای خود را با یک مداد ابرو پر کنید تا ظاهر ابروهای پرپشت و جسورانه را به ابروهای خود بدهید.ابروهایت را شانه کن،پرایمر بزنید،سپس رگه های طبیعی و روشن را با مداد ابرو بکشید (یا می توانید از یک شابلون برای به دست آوردن آن شکل عالی استفاده کنید!)

پس از گذاشتن شابلن میتوانید برای راحتی کار از پودر و یا سایه ابرو استفاده کنید.در نهایت، با هایلایتر اطراف ابرو را تمیز کنید تا ابروهای شما به خوبی دیده شود.

ابروهایتان را برندارید.

رشد کامل ابروها معمولا ۱۲ هفته طول می کشد. با این حال، تا آن زمان نمی توانید از ابروهای نا مرتب خود چشم پوشی کنید. تنها میتوانید ابروهای خود را کمی مرتب کنید و موهای زائد اطراف را بردارید. هرگز دست به فرم و حالت ابروی خود نزنید.

با کندن، آسیب بیشتری به ابروهای خود وارد می کنید. شما مسیر رشد آن را مختل می کنید و باعث جوش زدن اطراف ابرو می شوید. جوش ها آخرین چیزی هستند که می خواهید در اطراف ابروی خود مشاهده کنید.

از سرم رشد مو استفاده کنید.

رشد موهای ابرو شش تا هشت هفته طول می کشد. با این حال، می توانید با استفاده از سرم رشد ابرو، رشد مجدد را تقویت کنید. اگر ابروهای نازکی دارید و می خواهید رشد ابروها را تقویت کنید یا موهای کم پشتی دارید و ابروهای پرتر می خواهید از سرم ابرو استفاده کنید.

سرم های ابرو حاوی مواد مغذی غنی مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها، ریزش مو را با تحریک و آبرسانی به فولیکول های مو درمان می کند. سرم های رشد موی ابرو قوام مشابهی با ژل های ابرو دارند، بنابراین می توانید آنها را با یک چوب ریمل تمیز روی موهای خود برس بزنید.

از موچین کردن دست بردارید.

همانطور که موهای ابروی شما رشد می کند، موهای سرگردان ممکن است در زیر و بالای خط طبیعی ابروی شما ظاهر شوند. از کندن بیش از حد این موها با موچین خودداری کنید تا بقیه موها رشد کرده و شکل طبیعی ابروهای شما را پر کنند. موچین کردن موهای ابرو در طولانی مدت می تواند روند رشد را متوقف کند، بنابراین به ابروهای خود فرصت دهید تا دوباره رشد کنند.

پس از انجام این مراحل برای حالت دادن به ابروهای خود شما نیاز به وسایل آرایش ابرو دارید. تا ابروهای پرپشت خود را حالت داده و در طول روز مرتب نگه دارید.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی انواع لوازم آرایش ابرو را تهیه کرده و با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید. کمند بیوتی در تلاش است تا بهترین لوازم آرایشی ابرو از جمله ژل ابرو، اسپولی ابرو، شانه ی فلزی ابرو،روغن ابرو و… را در کوتاه ترین بازه زمانی و با کیفیت بالا به شما علاقمندان به انواع وسایل آرایش ابرو برساند.

دیدگاهتان را بنویسید