قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > راهنمای خرید لباس کودک

راهنمای خرید لباس کودک

لباس کودک و خرید شورت بچه گانه و خرید سارافن زیر دکمه، هر کدام برای یک گروه سنی مناسب است. برای مثال دختر ها بیشتر ممکن است از سارافن استفاده کنند تا پسرها! برای همین است که در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم.

لباس کودک

مجموعه حمام

گاهی اوقات نادیده گرفته می شود، وسایل حمام یکی دیگر از لوازم جانبی مهمی است که کودک در خانه به آن نیاز دارد. حوله‌های لباس کودک با کلاه‌هایی طراحی شده‌اند تا پس از اتمام زمان حمام کردن، خشک کردن کل بدن کودک را آسان کنند. این حوله‌های کلاهدار آنقدر زیبا هستند که می‌خواهید آن‌ها را در طرح‌های متعدد با کلاه‌هایی که شبیه حیوانات مختلف هستند – گوسفند و خرس – یا با تاج شاهزاده خانم دوخته شده سفارش دهید. حوله های حمام که از پارچه تری ساخته شده اند، نرمی کاملی برای پوست صاف و حساس کودک هستند و به سرعت رطوبت را جذب می کنند تا نوزاد شما را خشک نگه دارد.

بر اساس قد و وزن کودک خرید کنید

این غیرمعمول نیست که والدین تازه متولد شده لباس نوزادی را صرفاً بر اساس سن فرزندشان بخرند، اما اغلب وزن و سن نوزاد لزوماً با هم مطابقت ندارند. هنگام انتخاب لباس برای خرید، زیاد برای لباس نوزادان خرج نکنید زیرا ممکن است کودک شما برای این اندازه ها خیلی بزرگ باشد. در عوض، لباس‌های صفر تا شش ماهگی تهیه کنید، و پس از تولد، می‌توانید تعیین کنید که آیا ممکن است نیاز به خرید لباس‌های بیشتری در سایز بزرگ‌تر داشته باشید (اگر به نظر می‌رسد که نوزاد شما به سرعت در حال رشد است). درگیر اندازه های سنی نشوید – اینها صرفا یک دستورالعمل هستند. به بدن کودک خود توجه کنید و اندازه های مناسب برای او را خریداری کنید.

فقط لباس شستشو با ماشین لباسشویی را انتخاب کنید

اگرچه لباس‌های نوزادی که فقط با دست شسته می‌شوند ممکن است فوق‌العاده شایان ستایش باشد، بعید است که وقتی انبوه شادی خود را به خانه آوردید، بتوانید لباس جدید نوزاد خود را با دست بشویید. وظایف والدینی که برای اولین بار انجام می‌دهید می‌تواند همه‌گیر باشد، به‌خصوص اگر این اولین فرزند شما باشد، و شما سریع‌تر از آنچه که بتوانید به‌دنبال آن باشید، لباس‌هایتان را بشویید. یافتن و خرید لباس‌های نوزادی که برای شستن در ماشین لباسشویی ایمن هستند، برای آزاد کردن مقداری از زمان شما و اطمینان از تمیز بودن و آماده بودن کمد لباس نوزادتان ضروری است. لباس کودکان دارای هر نوع لباسی است که نوزاد شما نیاز دارد و از پارچه های باکیفیت ساخته شده است که برای هر ماشین لباسشویی ایمن است.

چرا نوزادان به حوله کلاهدار نیاز دارند؟

در این مرحله، باید ایده مناسبی در مورد اینکه حوله کلاهدار چیست و چرا حوله های معمولی برای نوزادان و کودکان نوپا ایده آل نیستند، داشته باشید. درست مانند ملحفه‌های حمام بزرگسالان، هیچ سبک یا جنس یک‌اندازه‌ای وجود ندارد، بنابراین حوله مناسب برای کودک شما ممکن است بهترین گزینه برای نوزاد بعدی نباشد. با این اوصاف، بیایید دلایل مختلفی را که چرا بسیاری از والدین انواع کلاهدار را انتخاب می کنند، بررسی کنیم.

قبل از ایجاد “چربی کودک” عایق، نوزادان در برابر سرما آسیب پذیر هستند، بنابراین مهم است که آنها را به سرعت بعد از حمام خشک کنید. از طرف دیگر، شما همچنین می خواهید تا حد ممکن ملایم باشید. به همین دلیل است که یک حوله نرم و سبک برای نوزادان ایده آل است. این نوع حوله به حفظ دمای بدن کودک شما کمک می کند تا در فاصله زمانی بین حمام گرم و تخت دنج او دچار لرزش و لرزش نشود.

حوله های کودک با پرز کمتری نسبت به حوله های پارچه ای سنتی بافته می شوند. سطح صاف است و در برابر پوست ظریف آنها کمتر ساینده است، اما هنوز به اندازه کافی جاذب است. طراحی کلاهدار و ابعاد کوچک، انتقال بدون درز از وان به میز تعویض، به خصوص در مرحله تکان دادن را ایجاد می کند. همانطور که نوزادان بیشتر به حمام عادت می کنند، داشتن یک حوله مشخص می تواند به ایجاد یک روال عادی کمک کند.

حوله های اندازه کودک فضای کمتری را در سبد لباسشویی و ماشین لباسشویی اشغال می کنند. بعلاوه، می توانید آنها را با استفاده از مواد شوینده ملایم و به همراه بقیه لباس های کودک خود بشویید. حوله های کلاه دار کودک نوپا همچنین می توانند به شما کمک کنند تا کودک خود را گرم و خشک نگه دارید، زیرا او وارد فاز بد دویدن در اطراف خانه شما با قهقهه (یا اشک) بعد از حمام می شود.

خرید شورت بچه گانه

چهار تا شش جفت شلوارک می‌تواند به کمد لباس تابستانی کودک شما اضافه شود. مواد قابل تنفس ضروری است، و آنها باید سبک وزن باشند، مانند ست های کشباف. برای دختر بچه تان می توانید دامن های ساده هم بخرید.

خرید سارافن زیر دکمه

شلوار لی بهترین راه برای در دسترس‌تر کردن سارافندخترانه برای پوشیدن روزمره است. دختران ممکن است تمایلی به پوشیدن لباس های بدون شلوارک در زیر نداشته باشند، به خصوص زمانی که در سن بازیگوشی هستند. پوشیدن شلوار ممکن است آنها را راحت کند و به همان اندازه شیک باشد. برای داشتن حالتی سرگرم کننده و بازیگوش، یک سارافنرنگی را با شلوارهای شلواری با چاپ جسورانه ترکیب کنید. یا یک سارافنطرح دار را با ساق های طرح دار در همان رنگ ترکیب کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. شلوار جین و جین نیز گزینه‌های عالی برای پوشیدن با سارافنهستند و کمی شیک‌تر از ساق‌دار هستند. از آنجایی که ضخیم تر هستند، برای پوشیدن در روزهای سردتر مناسب هستند.

لوازم جانبی برای پوشیدن با سارافن زیر دکمه

برای داشتن ظاهری دوست داشتنی که برای روز عکس در مدرسه یا یک برانچ خانوادگی آخر هفته مناسب است، آن را با بلوز، جوراب های بلند تا روی زانو و مری جینز ست کنید. یا در یک مهمانی در باغ همراه با یک کلاه زیبا و عینک آفتابی استفاده کنید. بگذارید دخترتان کیف یا کوله پشتی مورد علاقه اش را انتخاب کند تا ظاهرش را کامل کند، هر چه که می خواهد آن را با آن ترکیب کند. در روزهای خنک تر با روسری اکسسوری کنید. با ست کردن آن با جوراب شلواری، جوراب های ضخیم و چکمه، ظاهر را به هم نزدیک کنید.

برای خرید سارافن زیر دکمه و شورت بچه گانه، به سایت dgbabyclothes.com سری بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید