قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > سرمایه گذاری در مونترال

سرمایه گذاری در مونترال

یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.سرمایه گذاری در مونترال کانادا یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری است که محبوبت زیادی را بین سرمایه گذاران بزرگ دارد.

شرکت بین‌المللی ساخت بازی‌ یوبی‌سافت در دهه ۹۰ میلادی شروع به سرمایه‌گذاری در مونترآل کرد. در حالی که عملیات‌های این شرکت در مونترآل بسیار موفق بوده و بزرگترین استودیو ساخت بازی جهان را دارد، یوبی‌سافت درصدد بهره‌مندی از مزایای مراکز شهری کانادا است و در حال حاضر تولیدات رو به رشدی در شهرهای سگنه کبک، تورنتو، وینیپگ و هالیفاکس دارد.

به نقل از یانیس مالات، مدیر ارشد اجرایی استودیوهای یوبی‌سافت کانادا، «خلق دنیاهای دیجیتالی روز به روز پیچیده‌تر می‌شود، به همین دلیل دسترسی تیم‌های ساخت و توسعه بازی به بهترین فناوری‌ و ابزار برای ساخت بازی‌های ابتکاری در بازاری به شدت رقابتی و رو به رشد سریع حیاتی است.»

استودیوهای مونترال مسئول ساخت سری بازی‌های Assassin’s Creed و Far Cry است. بیش از ۳,۰۰۰ کارمند در ساخت بیش از ۸۰ بازی مشارکت داشتند، آن‌ها بخشی از شبکه جهانی یوبی‌سافت هستند که از بیش از ۱۳,۰۰۰ عضو تشکیل شده و در بیش از ۳۰ کشور فعالیت می‌کنند.

دلایل ارزشمند بودن سرمایه گذاری در مونترال

از هر ۵ نیروی کار کانادایی یک نفر خارج از کانادا متولد شده‌اند. هدف ما جذب بیش از ۱ میلیون نفر طی ۳ سال آینده است. پنجاه درصد از مهاجرین نیمی از مدارک رشته‌های STEM را در کانادا در اختیار دارند.

کانادا کشوری است که در آن فناوری‌های جدید مورد توجه قرار می‌گیرند؛ جایی که ارزش‌ها، دانش و خلاقیت در کنار یکدیگر آینده را تشکیل می‌دهند. در کانادا نه تنها افراد با استعداد و نخبه هوش مصنوعی حفظ می‌شوند بلکه بهترین‌های این رشته از سرتاسر جهان جذب می شوند.

ما در مونترال در حال توسعه یک اکوسیستم جدید و ابتکاری هستیم که نبوغ و هوش داخلی و خارجی را به برنامه‌های ابتکاری و کارآفرینی، تشویقی و تأمین بودجه متصل می‌کند.

تغییر و تحول دیجیتالی در جهان ناشی از اشتیاق مردم به شکستن محدودیت‌ها و زندگی بهتر است. در واقع یک مجموعه ارزشی است که توسط پیشتازان و پژوهشگران هر حوزه، از رمزگشایی قدرت ترمیم سلول‌های بنیادی و کشف قوانین مکانیک کوانتومی گرفته تا توسعه پایا مرزهای اقیانوس و آموزش فکر کردن به خودروها، به اشتراک گذاشته می‌شود.

برنامه ابتکاری کانادا نیز تحت تأثیر اقدامات این کشور در زمینه کاهش مصرف منابع و در مقابل استفاده از تفکر و خلاقیت برای حل مشکلات قرار گرفته است. اکنون زیرساخت‌ها سریع، هوشمند و متصل هستند و این کشور در حال تبدیل شدن به یک قطب فناوری است. امروزه بخش فناوری کانادا بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تحقیق و توسعه (R&D) است.

۴۰ درصد از تمامی پژوهشگران حوزه تحقیق و توسعه در بخش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) کار می‌کنند.

گروه‌های ویژه برای سرمایه گذاری در مونترال

  • فناوری دیجیتال: استفاده از فناوری‌های دیجیتال برای بهبود سلامت و زندگی مردم کانادا
  • صنایع پروتئین: پیشرفت پروتئین‌های گیاهی برای تغذیه جهان
  • تولیدات پیشرفته: افزایش تولید نسل آینده
  • قیاس به کمک هوش مصنوعی: ایجاد زنجیره‌های تأمین هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی و رباتیک
  • اقیانوس‌ها: سرعت بیشتر در نوآوری، تجاری‌سازی و رشد اقتصادی پایا از اقیانوس‌ها
  • پیش‌بینی شده این گروه‌های ویژه بیش از ۲ میلیارد دلار به اقتصاد کانادا کمک کنند و تولید ناخالص داخلی این کشور را طی ۱۰ سال آینده تا ۵۰ میلیارد دلار افزایش دهند.

کانادا به عنوان رهبر جهانی در زمینه تحقیق و توسعه جدیدترین فناوری‌ها همواره از سرمایه‌گذاران دارای انگیزه زیاد برای مشارکت کلان در صنایع پشتیبانی می‌کند و از ایشان درخواست می‌کند در کنار یکدیگر بر روی طرح‌های بلندپروازانه و بازار محور برای توسعه اکوسیستم‌های جدید و نوآورانه کار کنند. با این اقدام با سهولت بیشتر و به نحوی کارآمدتر از کسب و کارها و کارآفرینان پشتیبانی می‌کنند و شرکت‌ها به راحتی می‌توانند در کانادا سرمایه‌گذاری کنند.

به عنوان مثال صندوق نوآوری و شکوفایی استراتژیک (SIF) باعث افزایش سرمایه‌گذاری‌های تجاری در اکثر بخش‌های پویا و ابتکاری کانادا شد، این صندوق از فعالیت‌های تجاری ابتکاری مانند پروژه‌های تحقیق و توسعه، گسترش شرکت، جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان در کانادا و پروژه‌های مشارکتی نمایش فناوری پشتیبانی می‌کند. این صندوق بر درخواست‌های بالای ۱۰ میلیون دلار تمرکز دارد و صدها پروژه را به سایر برنامه‌ها و سامانه‌ها متصل می‌کند.

در جایی که گروه ها با یکدیگر ارتباط دارند و همکاری می‌کنند، ایده‌های جدید متولد می‌شوند. گروه‌های ویژه در واقع همان حوزه‌های فعالیت تجاری و کانون رشد نوآوری‌ها هستند. کانادا از طریق سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک از گروه‌های ویژه کسب و کار دارای بیشترین پتانسیل برای تقویت اقتصاد و دارای قابلیت تبدیل شدن به عامل رشد پشتیبانی می‌کند. با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، چند گروه ویژه نام برده شده در بالا در کنار یکدیگر بیش از ۴۵۰ کسب و کار، ۶۰ موسسه آموزش عالی و ۱۸۰ مورد مشارکت در بخش‌هایی که در مجموع بیش از سه چهارم از اقتصاد کانادا را تحت پوشش قرار داده‌اند را فراهم آورده‌اند. اعداد خود گویای قدرت تأثیر و قدرت این گروه‌ها هستند.

فناوری همواره به معنای ورود زودهنگام به روند موفقیت است. اول بودن خیلی زود تبدیل به پیشتازی و رهبری می‌شود. کانادا در سال ۲۰۱۷ که استراتژی هوش مصنوعی کل کانادا را معرفی کرد، موقعیت خود به عنوان یک رهبر در تحقیق و آموزش هوش مصنوعی تضمین کرد. اهداف این استراتژی ایجاد گروه‌های برتر علمی، توسعه تفکر رهبری درباره مفاهیم اقتصادی، اخلاقی و حقوقی هوش مصنوعی در جهان و پشتیبانی از انجمن تحقیقات هوش مصنوعی کشور است.

هوش مصنوعی پتانسیل قابل توجهی برای ایجاد تغییرات اساسی در بخش درمان و سلامت، توسعه علم، بهبود شرایط زندگی مردم کانادا و تغییر نحوه تفکر درباره درمان، سلامت و مراقبت از بیمار دارد. دارایی‌ها، ظرفیت‌ها و مشارکت‌های قوی کانادا در حال رشد است که شامل دانشگاه‌های برتر، نخبگان و استعدادهای برتر و شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های نوظهور و در حال رشد می‌شوند و از طریق فناوری‌های دیجیتالی به سمت اپلیکیشن‌های درمان و سلامت حرکت کرده‌اند.

برتری کانادا در حوزه هوش مصنوعی مربوط به وجود سه موسسه هوش مصنوعی برتر در جهان به نام‌های موسسه مونترال برای الگوریتم‌های یادگیری (MILA)، موسسه وکتور (Vector) و موسسه هوش یادگیری ماشینی آلبرتا (AMII) است که برترین تحقیقات جهان در زمینه یادگیری ماشینی و یا یادگیری عمیق را انجام می‌دهند.

پشتیبانی از طریق همکاری بخش خصوصی و دولتی برای فضای کارآفرینی کانادا باعث می‌شود تا این کشور به یک رهبر جهانی در زمینه تحقیق و توسعه تبدیل شود. سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در موسسه‌های آموزش عالی کانادا منجر به پیشرفت‌های جدید و نوآورانه می‌شوند و فرصت‌های منحصر به فردی برای شرکت‌هایی چون شما را به وجود می‌آورند تا همچنان در رقابت باقی بمانند. همه این اقدامات در نهایت منجر به افزایش قیمت دلار کانادا در مونترال می شود.

سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سازمان اینوست در کانادا به انواع برنامه‌ها از جمله برنامه توسعه عملی و تحقیق علمی (یا SR&ED) دسترسی داشته باشند که میلیاردها دلار اعتبار و انگیزه مالیاتی به شرکت‌های در حال اجرای تحقیق و توسعه در کانادا اختصاص می‌دهد. برنامه SR&ED به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا هزینه‌ها و مخارجی مانند دستمزد و حقوق، هزینه‌های قراردادی، سربار و مواد و مصالح را درخواست کنند. این هزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است، هزینه مربوط به آزمایش محصولات و توسعه نرم‌افزار از جمله بیشترین هزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران در طول فاز توسعه یک پروژه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید