قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > شربت سینا برای چی خوبه؟ ترکیبات و خواص شربت سینا

شربت سینا برای چی خوبه؟ ترکیبات و خواص شربت سینا

پزشکان متخصص در طب سنتی سازمان تحقیقات حجامت ایران جهت اثربخشی بهتر شربت سینا این عقیده را دارند که مصرف شربت سینا در بازه زمانی ۴۰ روز و به تعداد ۳ بطری است. همچنین در ترکیب این شربت از شیره انگور، زعفران و زنجبیل استفاده می شود. این شربت از محصولات حکیم خیراندیش است که از خواص متعددی برخوردار است و به شرح زیر است:

  • درمان کابوس و تقویت کننده مغز و اعصاب
  • تقویت سیستم ایمنی بدن و دفاع در مقابل انواع بیماری ها و سموم
  • مناسب افراد با مشغله فکری
  • افزایش هموگلوبین خون
  • پیشگیری از افزایش آبریزش و بزاق از دهان
  • افزایش دهنده و تقویت کننده قوه جنسی
  • کنترل انزال زودرس

شربت سینا چیست؟

شربت سینا یکی از محصولات پرطرفدار با پایه گیاهی از سازمان تحقیقات حجامت ایران است. این شربت زیر نظر و با نسخه های درمانی دکتر خیراندیش تولید می شود و بسیاری از بیماری های و مشکلات روحی و جسمی را درمان می کند. این محصول کاملاً گیاهی از ترکیبات مختلفی همچون زعفران، فلفل، زنجبیل، شیره انگور و … تشکیل شده که صفرا، بلغم و اختلاط سودا را متعادل می سازد.

خواص شربت سینا

لاغر کننده و کاهنده اشتها

میل به خوردن شیرینی‌جات، پرخوری و افزایش اشتها از عوارض غلبه بلغم بوده که چرب شدن بدن و افزایش وزن را به دنبال دارد. مصرف شربت سینا با ایجاد تعادل مزاج و کاهش غلبه بلغم، موجب از بین رفتن اشتهای کاذب شده و وزن افراد دارای اضافه وزن بلغمی را کاهش می دهد.

جلوگیری از سفید شدن مو

با افزایش سن و عواملی مانند وراثت، سفید شدن مو را به دنبال دارد. البته سفیدی مو پیش از 40 سالگی در طب سنتی نوعی بیماری به حساب می آید که دلیل اصلی آن غلبه بلغم بر جسم بیمار است. بنابراین شربت سینا با برقراری تعادل مزاج از سفید شدن سریع موها پیشگیری می کند. اگر همراه با مصرف این شربت، ریشه مو بیمار نیز با روغن سیاه دانه ماساژ داده شود، مسلماً درمان سریع‌تر صورت می گیرد.

درمان ناباروری سرد و نازایی

در طب سنتی ناباروری و نازایی بر اثر سردی مزاج رحم است که اختلال در تخمک گذاری و تنبلی تخمدان ها را به دنبال دارد. بنابراین برای بهبود این بیماری، تجویز شربت سینا بهترین گزینه بوده تا سردی و اخلاط کثیفی رحم را از بین ببرد. سپس نازایی و ناباروری سرد را درمان کند.

رفع پرخوابی و کسالت

طب سنتی خوابیدن در ساعت مختلف روز را دلیل سردی، کسالت، خستگی و تنبلی بدن بر می شمارد. البته با مصرف این شربت مزاج مغز گرم شده و از پرخوابی بیشتر از 11 ساعت پیشگیری خواهد کرد. سپس خستگی و کسالت را کاهش می دهد.

درمان آلزایمر و تقویت حافظه

به عقیده دکتر خیراندیش دلیل اصلی فراموشی و آلزایمر، سرد شدن مزاج نیم کره چپ یا راست مغز است. پس همراه با مصرف شربت سینا باید مصرف غذاهای گرم مزاج افزایش یافته و از مصرف غذاهای با مزاج سرد پرهیز شود. برای مثال برای وعده صبحانه مصرف ارده کنجد و شیره انگور و استشمام عطر گل نرگس، یاس و گلاب توصیه می گردد.

درمان دردهای استخوان و روماتیسم

رماتیسم مفصلی موجب ورم شدید، درد و خشکی مفصل ها در نواحی رماتیسم می شود که تجویز کورتون برای درمان آن بسیار رایج است. اما مصرف کورتون عوارض جانبی زیادی را برای بیمار در دراز مدت دارد. پس مصرف شربت سینا در دوره مشخص ورم و التهاب در ناحیه درد را از بین برده و به تسکین درد و درمان رماتیسم کمک می کند.

ضدافسردگی و نشاط آور

بیماری افسردگی در طب سنتی به غلبه بلغم بر مغز و خلط سودا برمی گردد که بهترین درمان برای آن مصرف شربت گیاهی سینا است. این محصول از طرف دکتر خیراندیش و سایر پزشکان طب سنتی برای بیماران تجویز می گردد. همچنین به توصیه دکتر خیراندیش بیماران دچار افسردگی باید از مصرف مواد خوراکی همچون عدس، بادمجان، کالباس، سوسیس، ماکارونی، پاستا، غذاهای کنسروی، تن ماهی، چای سیاه، گوشت گاوی و … پرهیز کنند. همچنین مصرف این شربت در 2 دوره با بازه زمانی 40 روزه و با حذف وعده نهار و حجامت نیز همراه شود.

درمان بیماری صرع سرد

یکی از دلایل اصلی سرد شدن مغز در طب سنتی به بیماری صرع باز می گردد که بهترین راه درمان مصرف شربت سینا است. این شربت سردی مغز را از بین برده و بیماری صرع را تا حدودی بهبود می بخشد. همچنین مصرف غذاهای دارای طبع سرد یا اسیدی موجب افزایش ترشحات مایع مغزی می شود که به مرور بافت مغز را تخریب کرده و به عروق خونی فشار می آورد. درنتیجه بیماران صرعی باید از غذاهای دارای پتاسیم و طبع گرم و خشک استفاده کنند و از غذاهای با طبع مرطوب و سرد خودداری نمایند.

ترکیبات شربت سینا

شربت سینا یکی از محصولات اصلی سازمان تحقیقات حجامت ایران است که ترکیبی از انواع گیاهان دارویی از جمله زعفران، فلفل، زنجبیل، شیره انگور و … است. همچنین بر پایه نسخه های مختص به طب سنتی ساخته می شود که کاملاً گیاهی و ارگانیک است.

عوارض شربت سینا

فرآورده گیاهی سینا از فرمولاسیون خاصی تبعیت می کند که در موسسه تحقیقات حجامت ایران و زیر نظر دکتر خیراندیش تأیید شده است. مزایای این شربت به قدری زیاد است که عوارض آن اصلاً دیده نمی شود. البته در شرایطی که شخص مصرف کننده با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کند باید مصرف این شربت را به زمان های دیگر موکول نماید. بنابراین زنان باردار یا اشخاص حساس به گیاهان دارویی بایستی با مشورت طب سنتی یا حکیم این محصول را مصرف نمایند.

تفاوت شربت سینا دکتر خیر اندیش

موسسه تحقیقات حجامت ایران دارای سابقه ۱۰ ساله در تولید محصولات سلامت محور و ارگانیک موجب بهبود و درمان بسیاری از بیماری ها شده است. بنابراین تفاوت این شربت با دیگر شربت های موجود در بازار در خاصیت ضد عفونت و ضد سرفه است که با مصرف دوره کامل سیستم ایمنی بدن را بالا می برد. این محصول بر اساس آموزه های طب سنتی ساخته شده و در ترکیب خود هیچ گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی ندارد. یکی از ترکیبات این شربت زعفران بوده که به صورت معجزه آسا، آرامش روح و روان بیمار را تضمین می نماید.

شما می توانید این ترکیب فوق العاده و سایر محصولات دکتر خیراندیش را از سایت عطاری آنلاین گندم تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید