قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > آشپزخانه > صبحانه مفید و سریع

صبحانه مفید و سریع

صبحانه مفید وسریع
صبحانه مفید وسریع

اگر صبح خواب مانده اید، دیرتان شده و نمی خواهید مهم ترین وعده غذایی روزتان را از دست بدهید می توانید سرپایی صبحانه ای مفید بخورید و زمان کمتری صرف آن بکنید.

خوردن صبحانه سرپایی کار آسانی نیست، ما می دانیم برخی از بانوان برای صبحانه خود دوست دارند کاسه ای بزرگ را روی پایشان بگذارند و در آن کاسه شیر و غلات بگذارند و برای چندین دقیقه مشغول خوردن آن بشوند.

خوشبختانه خوردن سریع صبحانه می تواند جلوی مشکلاتی چون اضافه وزن را بگیرد. اما این نکته را نباید فراموش کرد که حذف صبحانه می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد.

در واقع، متخصصان تغذیه همواره خوردن صبحانه را به مراجعین خود توصیه می کنند، چرا که خوردن صبحانه باعث می شود شما کمتر درگیر خوردن میان وعده ها باشید و همچنین بدن شما را برای دریافت مواد مورد نیاز از وعده های دیگر، آماده می کند.
طی تحقیقاتی که در ایالات متحده آمریکا انجام شده است، درصد بسیاری از آمریکایی ها صبحانه خود را در اتومبیلشان صرف می کنند و این ایده ای است تا متخصصان راهکارهایی برای بهبود صبحانه افرادی که به شکل سرپایی و یا در اتومبیل خود صرف می کنند، پیدا کنند.

میوه

میوه همیشه یک تغذیه سرشار از ویتامین و مواد قندی مفید است، سعی کنید سیب، موز، گلابی، هلو، شلیل و یا میوه های کم کالری دیگری را برای صبحانه خود انتخاب کنید که شامل فیبر لازم برای یک رژیم غذایی خوب باشد. اگر روزتان را با خوردن میوه شروع کرده اید، به شما توصیه می شود که در روز ۵ وعده میوه مصرف نمایید.

نان تست با فیبر بالا

تا نان شما تست می شود، شما می توانید لباس هایتان را بپوشید و آماده رفتن به محل کار و یا دانشگاه خود شوید. سپس نان تست خود را با کمی کره بادام زمینی بخورید، این صبحانه به بدن شما پروتئین بسیاری را وارد می کند.

تخم مرغ آب پز

خوردن یک تخم مرغ آب پز و سفت می تواند به اندازه کافی برای شما مغذی باشد، تغذیه ای پر از پروتئین و ویتامین بی ۱۲ و ریبوفلاوین.

اکسیر انرژی

برای آماده کردن این اکسیر ابتدا نصف فنجان ماست کم چرب و خنک را با یک موز، چهار توت فرنگی و نصف فنجان آب سیب را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس در یخچال بگذارید و اگر نمی خواهیدآن را در یخچال بگذارید می توانید از یخ برای خنک کردن آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید