قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > لیپوماتیک سیکس پک چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک سیکس پک چیست و چگونه انجام می شود؟

داشتن سیکس پک، نماد زیبایی بین خانم ها و آقایان است. اما رسیدن به یک سیکس پک خوش فرم ممکن است سال ها طول بکشد. برای داشتن شکمی خط دار و پک هایی مشخص، شما باید از یک رژیم سرسخت پیروی کنید، مکمل های ورزشی مصرف کنید و تمرین های سختی داشته باشید. علاوه بر هزینه برای رژیم غذایی و داروهای مکمل، به وقتی آزاد نیاز دارید که به صورت روزانه آن را در باشگاه های ورزشی سپری کنید.

برای این که همه چیز را در مورد این جراحی بدانید، با ادامه این مطلب همراه باشید:

عمل لیپوماتیک سیکس پک چطور انجام می شود؟

عمل جراحی لیپوماتیک سیکس پک با فرستادن لوله کانولا – که لوله ای مخصوص است و دستگاهی مرتعش را به بدن شما می فرستد- به داخل بافت بدن شما شروع می شود. برای این که این لوله وارد بدن شما شود، ابتدا روی پوست حفره هایی به قطر ۲ تا ۵ میلی متر ایجاد می شود. این حفره ها بسیار کوچک هستند و به همین دلیل شما زخم و جراحت بسیار کمی را برای خارج کردن چربی ها تحمل می کنید.در واقع لوله کانولا مجهز به دستگاهی است که با ایجاد لرزش شدید، بافت های چربی را از هم باز می کند.

دستگاه لیپوماتیک چطور کار می کند؟

دستگاه لیپوماتیک، یک وسیله الکتریکی است که با لرزش سریع و زیاد کار می کند و با این ارتعاش های متناوب برای از بین بردن چربی های اضافی اندام بدن استفاده می کند. امواج صوتی مورد استفاده این دستگاه دارای فرکانس بسیار پایینی است به حدی که صدای آن را با گوش خود نخواهید شنید. اما با این وجود، این دستگاه به طور موثر و با سرعت بالایی چربی های ناخواسته بدن شما را با شکستن سلول های آن از بین می برد.

چه کسانی از لیپوماتیک سیکس پک بهترین نتیجه را می گیرند؟

ممکن است روش لاغری مناسب برای هر کسی با هر تیپ بدنی یا مدل چاقی متفاوت باشد و لیپوماتیک برای برخی افراد، نتیجه بهتری داشته باشد. کسانی که عدد bmi آنها بین ۲۵ تا ۳۱ باشد بهتر است عمل لیپوماتیک را انجام دهند. البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سیکس پکهای شما علیرغم تناسب سایر اندام های شما دارای چربی اضافه و مقاوم است ممکن است بتوانید طبق دستور پزشک این جراحی را انجام دهید.

برای این که بدانید این عمل مناسب شما هست یا خیر، می توانید با دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیم و زیبایی تماس بگیرید و شرایط خود را توضیح بدهید. ایشان با تجربه و تبحری که در زمینه لیپوماتیک دارد می تواند به سرعت تشخیص بدهد که شما چقدر از لیپوماتیک سیکس پک نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

چه کسانی نباید عمل لیپوماتیک سیکس پک را انجام دهند؟

برخی افراد نباید عمل لیپوماتیک را انجام دهند، زیرا ممکن است نتیجه خوبی نگیرند یا حتی در مواردی سلامت جسمی و جان خود را به خطر بیندازند. این افراد عبارتند از:

  • کسانی که در سن بلوغ قرار دارند یا سن آنها بالای ۵۰ سال است (برای زیر ۲۰ سال اصلاً توصیه نمی شود.)
  • افرادی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که به استعمال دخانیات عادت دارند.
  • کسانی که از بیماری های خاص رنج می برند.
  • کسانی که می خواهند لاغری دائمی بدون هیچگونه فعالیت بدنی داشته باشند و به هیچ عنوان حاضر به ورزش منظم نیستند.
  • کسانی که پرخوری می کنند و علاقه ای به تغییر عادت های غذایی خود ندارند.
  • کسانی که از داروهای بر پایه کورتون یا داروهای خاص دیگر استفاده می کنند و نمی توانند مصرف آن را متوقف کنند.

ترکیب عمل لیپوماتیک سیکس پک با دیگر عمل ها

ممکن است شما تمایل داشته باشید عمل لیپوماتیک خود را برای گرفتن نتایج بهتر با عمل های جراحی دیگر همراه کنید. زمان بر بودن انجام لیپوماتیک باعث می شود در صورتی که پزشک شما تبحر و تجربه کافی را نداشته باشد، قادر به انجام درست آن نباشد.

عمل لیپوماتیک سیکس پک برای آقایان

آقایانی که چربی های بدن آنها در ناحیه شکم ذخیره شده است و نمی توانند این چربی های مقاوم را از طریق ورزش یا رژیم غذایی سخت گیرانه از بین ببرند هم می توانند از این عمل استفاده کنند. لیپوماتیک سیکس پک برای آقایان هم روش بسیار متداولی برای خارج کردن چربی از بدن در یک جلسه است. آقایان می توانند با این جراحی چربی های زیر پوستی خود را حذف کنند و به سرعت عضلات سیکس پک خود را به نمایش بگذارند. آقایانی که این عمل را انجام دهند و بعد از آن هم به رژیم غذایی و ورزش خود وفادار بمانند، می توانند در زمانی مشخص بدنی داشته باشند که همیشه به دنبال آن بوده اند. قوی تر شدن عضلات سیکس پک پس از سپری کردن دوران نقاهت جراحی هم می تواند راه را برای شما هموار کند.

عمل لیپوماتیک سیکس پک چقدر طول می کشد؟

تعیین مدت زمانی که جراحی شما طول می کشد، با توجه به شرایط مختلفی تعیین می شود. شرایطی مثل:

  • میزان چربی و سایز اندامی که برای عمل لیپوماتیک سیکس پک جراحی می شود.
  • تعداد اندام هایی که در یک جلسه مورد جراحی لیپوماتیک قرار می گیرند (افرادی که در نقاط مختلف بدن خود چربی ذخیره شده دارند، اغلب می خواهند اندام های دیگر خود را نیز در یک جلسه جراحی کنند.)

مزایای عمل لیپوماتیک سیکس پک چیست؟

یکی از نتایج جراحی های لاغری، شل شدگی و افتادگی پوست است. این عارضه در روش لیپوماتیک به حداقل می رسد. یعنی نه تنها ممکن است شما دچار شل شدگی پوست نشوید، بلکه حتی می توانید عضلات سیکس پک خود را به نمایش بگذارید. اگر در ناحیه شکم و پهلوی خود از سلولیت رنج می برید هم بهتر است بدانید که این عمل، سلولیت ها را به طور کامل از بین می برد. همچنین عضلات شکم شما پس از جراحی به مرور زمان قوی تر خواهد شد. سایر مزایای این روش عبارتند از:

  • کاهش سایز تا مدت ها ادامه دارد.
  • عضلات قوی تر می شود.
  • درد و خونریزی در این روش نسبت به سایر روش های لاغری بسیار کمتر است.
  • احتمال عفونت و آمبولی چربی در این عمل بسیار پایین خواهد بود.
  • این جراحی نیاز به بستری ندارد و بیمار بعد از مدت کوتاهی مرخص می شود.
  • در این روش به جای بیهوشی از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • بافت چربی به هیچ عنوان سوزانده نمی شود و بافت چربی تخریب نمی گردد.
  • در این روش نسبت به سایر روش ها ورم و کبودی کمتری در بدن ایجاد می شود.
  • از چربی های خارج شده می توان برای تزریق به نقاط مختلف بدن استفاده کرد.
  • پوست سریع تر جمع می شود و فرم گیری بهتر سیکس پک نسبت به سایر روش ها بهتر است.

جمع بندی

فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، کار را به کاردان بسپارید. دکتر کامبیز ایزدپناه به نشانی اینترنتی drkambizizadpanah.com فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی یکی از بهترین‌ها در ایران می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید