قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > مزایای هاست خارج در شرایط قطعی اینترنت

مزایای هاست خارج در شرایط قطعی اینترنت

هاست خارج را می توان یکی از بهترین هاست های برای سایت های ایرانی در نظر گرفت که بر بستر فضای ابری تهیه شده اند. خرید هاست خارج می تواند همراه با خود ویژگی های مختلفی را به همراه داشته باشد که تمامی این ویژگی ها مزیت های خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال یکی از بهترین امتیازاتی که این دسته از هاست ها به خود اختصاص داده اند این بوده که با توجه به امکانات پیش روی آن ها قیمت مناسبی را همراه با خود دارند.

مزایای هاست خارج در شرایط قطعی اینترنت
مزایای هاست خارج در شرایط قطعی اینترنت

 همچنین این قیمت بر اساس منابعی که در دسترس شما قرار دارند، تعیین می شوند. سرور هاست های خارج می تواند در کشورهای مختلف اروپایی قرار بگیرند که از بهترین گزینه ها می توان به کشور آلمان اشاره کرد. این هاست ها سخت افزار بسیار قدرتمندی دارند و می توانند سرعت بالایی را نیز از خود به اشتراک بگذارند. موارد مختلفی نیز وجود دارند که در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هاست خارج؛ بهترین هاست برای سایت های ایرانی

همانطور که اشاره شد سایت های ایرانی برای اینکه بتوانند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند می توانند از هاست های خارج بهره ببرند که عموما برای مدیران در نظر گرفته شده اند. از آنجایی که امکانات متنوعی در این هاست ها وجود دارند، می توان از آنها استفاده های زیادی را کرد. همچنین این اگر سایتی از این هاست ها بهره برده باشد، در صورت بروز مشکل می تواند با استفاده از پشتیبانی هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، کارهای خود را رو به جلو ببرد.

سرویس هاست خارج به چه صورت می باشد؟

سرور هاست خارج می تواند در کشورهای مختلفی قرار بگیرد که آلمان یکی از بهترین گزینه ها برای اینکار می باشد. همچنین کنترل پنل ها و سیستم عامل های متعددی نیز برای آن ها در نظر گرفته می شود. همانطور که میدانید دو نوع سیستم عامل وجود دارند که با نام ویندوز و لینوکس شناخته شده اند. هر یک از این موارد نیز کنترل پنل های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال یکی از بهترین کنترل پنل هایی که در حال حاضر وجود دارد، دایرکت ادمین می باشد. به همین علت برای داشتن تجربه کاربری ویژه می توانید هاست خارج خودتان را با سیستم عامل لینوکس و همچنین کنترل پنل دایرکت ادمین تهیه کنید.

هاست خارج مناسب چه افرادی است؟

هر فردی می تواند از هاست خارج استفاده کند ولی با توجه به ساختار کلی آن سایت هایی که کاربران آن ها در خارج از کشور هستند، بهترین گزینه برای آن ها بهره بردن از هاست خارج است. همچنین هاست خارج انواع مختلفی را به خود اختصاص داده است که از آن ها می توان به هاست ابری خارج اشاره کرد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. پس ادامه مطلب را دنبال نمایید.

مزایای هاست خارج از ایران
مزایای هاست خارج از ایران

هاست ابری خارج چیست؟

همانطور که اشاره شد هاست ها انواع مختلفی دارند که از آن ها می توان به هاست ابری اشاره کرد که برای راه اندازی سایت خود در خارج از کشور کاملا مناسب می باشد.همچنین این هاست این قابلیت را پیدا کرده است تا بر روی سرورهای لینوکسی راه اندازی شود و با استفاده از پنل دایرکت ادمین یک محیط کاربر پسندانه را به وجود بیاورد. فرآیند راه اندازی این هاست به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار بوده و سپس می توانید کارهای مدیریتی خود را به راحتی و با سرعت العمل بالایی راه بیندازید. خرید هاست خارج پارس پک همواره پیشنهاد می شود چرا که پارس پک اولین ارائه دهنده خدمات میزبانی در ایران بوده و ساپورت بسیار قدرتمندی دارد.

قیمت هاست خارج به چه صورت است؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب یک هاست مد نظر میباشد، قیمت در نظر گرفته شده برای آن است. از آنجایی که هاست خارج در موقعیت اروپایی قرار می گیرد، به طبع هزینه هایی بیشتری را نیز با خود به همراه داشت و این یک امر کاملا طبیعی و مشهود می باشد. به طور کلی می تواند اینطور بیان کرد که هزینه راه اندازی سرور و همچنین اجاره فضای مورد نظر در خارج از کشور بیشتر از موارد داخلی است. اما باید به این نکته توجه داشت که هاست های ابری مانند:هاست خارج پارس پک به دلیل استفاده از فناوری ابری این امکان را به شما میدهند که به میزان منابع مصرفی هزینه پرداخت کنید و نیازی به صرف هزینه بالاکی میای از روز اول نیست.

خرید هاست خارجی
خرید هاست خارجی

پنل دایرکت ادمین هاست خارج چه امکاناتی را با خود به همراه دارد؟

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد دایرکت ادمین یکی از بهترین کنترل پنل هایی می باشد که برای سیستم عامل لینوکس ارائه شده است و شما می توانید با استفاده از آن از سرویس های مختلفی بهره مند شوید. از این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آپلود کردن فایل
  2. ایجاد نمودن دسترسی به FTP
  3. ساخت اکانت برای ایمیل
  4.  اضافه کردن زیر دامنه و…

همچنین اگر می خواهید دسترسی آسان تری را داشته باشید و شاهد استفاده از میزان منابع خود باشید، تنها کاری که باید به انجام برسانید این است که به نمودار مصرف تان در پنل کاربری موجود در بخش میزبانی ابری توجه داشته باشید.

سخن آخر

هاست خارج یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که در پیش روی سایت های ایرانی قرار گرفته شده است. خرید هاست خارج این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از ویژگی های مختلفی بهره مند شوید و با استفاده از آن کارهای مربوط به راه اندازی سایتتان را به انجام برسانید. همچنین می توانید به سیستم عامل لینوکس دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن کنترل پنل دایرکت ادمین را برای هاست خود در نظر بگیرید که توانسته با فراهم کردن یک محیط کاربر پسندانه رضایت افراد بسیاری را به خود جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید