قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > مشاوره مالیاتی موسسه حسابداری تضمین حساب

مشاوره مالیاتی موسسه حسابداری تضمین حساب

کسب و کارها برای انجام امور حسابداری خود می توانند به شرکت یا موسسه حسابداری به عنوان یک شخصیت حقوقی مراجعه کنند و با شرح دادن شرایط و وضعیت حسابداری سازمان خود و با در نظر گرفتن نیازهای مالی و حسابداری کسب و کار مخصوص به خود، امور حسابداری و مالی خود را به آن موسسه واگذار کنند.

از سمتی دیگر اشخاصی نیز هستند که به شکل معمول و به عنوان شخص حقیقی حسابداری می کنند و با کسب و کارها در ارتباط می باشند اما از اعتبار و اعتماد، موسسه خدمات مالی و حسابداری دارای یک مجموعه ثبت شده و رسمی محسوب می شود و اعتبار بیشتری دارد. موسسه حسابداری از کارشناسان و مدیران خبره در حوزه های مالی و مالیاتی و سایر بخش های مربوطه تشکیل شده است که یک ویژگی و امتیاز مناسب به حساب می آید.

موسسه حسابداری تضمین حساب
موسسه حسابداری تضمین حساب

وقتی یک موسسه حسابداری یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی خدمات خود را به مشتریان و کسب و کارها عرضه می کند، عملکرد کارشناسان و اجرای امور توسط مدیران بررسی می شود و تحت نظارت قرار می گیرد زیرا کارشناسان و کادر اجرایی به شکل مستقل انجام امور حسابداری و مالیاتی را عهده دار نیستند بلکه به صورت یک تیم و با سرپرستی مدیران مجموعه خدمات را ارائه و اجرایی می کنند. از سوی دیگر این موسسه ها به خاطر متنوع و کامل بودن موضوع خدمات خود از نظر هزینه ای برای کسب و کارها به صرفه تر می باشند و این یک امر طبیعی است که دریافت خدمات به صورت تجمیعی از یک مجموعه خاص معمولا قیمت و بهای تمام شده کمتری را به همراه دارد.

در کشور ما اشخاص متفاوت و با تخصص های مختلفی به عنوان کارشناس مالی و مالیاتی کار می کنند و موسسه حسابداری تضمین حساب به عنوان یک واحد فعال در حوزه حسابداری و مالیاتی با فراهم کردن فضایی منحصر به فرد در ارائه خدمات و با شناخت مایحتاج مشتریان در طول سال های فعالیت خود خدماتی با کیفیت بالا و مطلوبی را ارائه می دهد و به همین موجب رضایت مودیان و مشتریان خود را به همراه دارد. شما هم در صورت نیاز به تشکیل و استقرار کادر مالی و رفع موانع حسابداری و مالیاتی خود با کارشناسان مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری تضمین حساب ارتباط حاصل نمایید و با واگذار کردن امور مالی، مالیاتی و حسابداری خود به این مجموعه عضوی از خانواده موسسه حسابداری تضمین حساب شوید.

موسسه حسابداری
موسسه حسابداری

موسسه حسابداری

حسابداری و محاسبات در امور مالی از زمان های گذشته وجود داشته است و با توسعه اقتصاد و رشد کسب و کارها در کشورها، مباحث مالی و حسابداری از اهمیت خاصی برخوردار شده اند. به همین دلیل مجموعه هایی تحت نام موسسه حسابداری به عنوان یک شغل و تشکل تاسیس شده اند و به مردم و خواهان خدمات در این حوزه خدمت ارائه می کنند. یک موسسه حسابداری با عناوین دیگری مانند موسسه های خدمات مالی و مالیاتی نیز شناخته می شوند چون عملیات حسابداری با سایر موضوعات مالی مثل مالیات و بیمه و حسابرسی ارتباط مستقیمی دارد و به همین صورت آنها برای حفظ کیفیت و تنوع خدمات خود بهتر است بقیه حوزه ها را تا حد ممکن پوشش دهند.

شرکت یا موسسات حسابداری معمولا دارای بخشهای های متنوعی از قبیل حسابداری، حسابرسی، مالیاتی، بیمه و… می باشند و برای هریک از آنها یک مدیر یا سرپرست تعیین می شود که مسولیت آن بخش را به عهده دارد همچنین این بخش ها از کارشناسانی مربوط به آن قسمت ها تشکیل شده اند که بیشتر امور اجرایی مربوط به خود را انجام می دهند و در آخر نیز تحت نظارت و مدیریت سرپرست یا مدیر مربوطه خود هستند. افرادی که به عنوان شخصیت حقیقی خدمات مالی ارائه می دهند به گونه ای هم تراز یا همکار شرکت های حسابداری هستند ولی موسسات حسابداری به خاطر داشتن مشتریانی با انواع و اقسام کسب و کارهای گوناگون و به دلیل متعدد بودن مشتریان، از تجربه بالاتری برخوردار هستند. از طرفی هم معمولا موسسه حسابداری و خدمات مالی برای مشتریان خود فاکتور رسمی صادر می کند و کسب و کارها می توانند آن هزینه را در حساب های خود نشان دهند و به عنوان هزینه ثبت کنند اما بقیه شاید نتوانند یا نخواهند فاکتور رسمی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی صادر کنند که این موضوع به نفع کسب و کارها نیست. کسب و کارها و مدیران محترم شرکت ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام امور مالی و مالیاتی و… با موسسه حسابداری تضمین حساب تماس حاصل نمایند و از خدمات این شرکت بهره­مند شوند.

مشاوره مالیاتی
مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی

با توجه به اهمیت زیاد موضوع مالیات و دریافت خدمات مالیاتی از طرف مردم و کسب و کارها، مشاوره مالیاتی یکی از خدمات مورد نیاز و کاربردی برای استفاده کنندگان خدمات مالیاتی محسوب می شود که توسط کارشناس و مشاور مالیاتی عرضه می شود. برای داشتن یک مشاور مالیاتی مناسب و خبره بهتر می باشد که مهارت آن فرد مورد سنجش قرار گیرد و به نحوی از حسن عملکرد ایشان مطلع شد . مشاوره مالیاتی از راه های های متفاوتی انجام می شود.

سه شیوه و حالت معمول برای ارتباط با مشاور مالیاتی به طور زیر است:

مشاوره مالیاتی تلفنی : مشاوره مالیاتی تلفنی یکی از آسان ترین و سریعترین مسیر ها است. بر این اساس نفر دریافت کننده مشاوره مالیاتی با مشاور مالیاتی مد نظر به وسیله تلفن ارتباط برقرار می کند.

مشاوره مالیاتی آنلاین : برای ارتباط با مشاور مالیاتی بدون محدودیت جغرافیایی و به صورت آنلاین، روش مشاوره مالیاتی آنلاین روش خوبی است و می توان با کمک اینترنت و یک موبایل یا کامپیوتر به طور چند نفره یا دو نفره جلسه مشاوره مالیاتی را شروع کرد و مورد نظر نیز در محیط برگزاری جلسه به صورت آنلاین بین اعضا رد و بدل شود.

مشاوره مالیاتی حضوری : روش مشاوره مالیاتی به شکل حضوری یکی از رایج و معمول ترین راه های مشاوره مالیاتی می باشد. شخص مشاور مالیاتی و نفر مقابل در یک زمان و مکان هماهنگ شده یکدیگر را ملاقات می کنند و به صورت حضوری و با داشتن اسناد و مدارک می توانند اطلاعات مهم را به صورت فیزیکی با هم در میان بگذارند و برای مشکل مالیاتی مباحثه کنند.

مشاوره مالیاتی تلفنی
مشاوره مالیاتی تلفنی

مشاوره مالیاتی یکی از نیازهای مشتریان برای بهبود عملکرد و سابقه مالیاتی خود است اما نکته مهم این است که اجرای مباحث حسابداری و انجام تکالیف مالیاتی به شکل صحیح نباید نادیده گرفته شود. مشاوره مالیاتی معمولا راهنمایی مورد نظر و راه را نشان می دهد اما انجام امور به طور صحیح و کامل هم در نقطه مقابل قرار دارد و در صورت مشکل داشتن هریک از این امور مالیاتی، واحد اقتصادی متحمل جرایم مالیاتی خواهد شد. معمولا برای امور حسابداری و مالیاتی یک حسابداری مالیاتی جذب مجموعه می شود تا در کنار موضوعات حسابداری امور مربوط به مالیات را نیز در کنار انجام آن پیگیری کند.

برای داشتن مشاور مالیاتی و یک حسابدار مالیاتی جهت دریافت خدمات مشاوره مالیاتی و انجام بقیه امور مالیاتی به صورت جامع و کامل، می توان به شرکت حسابداری و خدمات مالی و مالیاتی مراجعه نمود و بعد از بستن قرارداد رسمی، از آنها خدمت مربوطه را دریافت کرد. همکاری با این شرکت ها اغلب دارای صرفه اقتصادی برای کسب و کارها است.

دیدگاهتان را بنویسید