قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام

مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام

یکی از قابلیت های پرکاربرد و جذاب اینستاگرام، افزودن لینک دلخواه به بیوگرافی یا استوری می باشد. افزودن لینک در اینستاگرام، تاثیر زیادی در روند تبلیغات و افزایش بازدید توسط کاربران شما دارد که منجر به بیشتر دیده شدن کالا یا خدمات، و در نتیجه فروش بیشتر آن می شود. لینک استوری اینستاگرام، کاربر اینستاگرامی را مستقیما به لینک مورد نظر شما که در استوری اینستاگرام می خواهید معرفی کنید، هدایت می کند.

این قابلیت، پیش از اضافه شدن استوری، تنها در بیو پیج قابل استفاده بود، اما با اضافه شدن بخش استوری به اینستاگرام، امکان قرار دادن لینک در این بخش، بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار گرفت.قابلیت قرار دادن لینک در اینستاگرام، شیوه تبلیغاتی خوبی بود که با اضافه شدن قسمت استوری در اینستاگرام شکل جدیدی به خود گرفت که قابلیت های بیشتری نسبت به قرار دادن لینک در بیو پیج، به همراه داشت. به دنبال استقبال بالا برخی پیج ها، این قابلیت برای برخی از اکانت ها با مشکلاتی روبرو شد که دیگر نمی توانستند در قسمت استوری خود لینک دلخواهشان را قرار دهند و یا با کلیک بر روی لینکی که قبلا قرار داده بودند، صفحه مقصد لینک، برای کاربران باز نمی شد.در این مقاله، قصد داریم در مورد نحوه رفع مشکل در گذاشتن لینک های مختلف در اینستاگرام صحبت کنیم.

مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام
مشکل گذاشتن لینک در اینستاگرام

 گذاشتن لینک توییتر در اینستاگرام

پیش از اینکه به ارائه راه حل هایی در این مورد بپردازیم، باید نحوه صحیح قرار دادن لینک را بدانیم. یکی از راه های نمایش لینک دلخواه شما، قرار دادن آن در بیو پیج است.برای این کار، مراحل زیر را انجام دهید.ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پیج خود شوید. سپس در صفحه باز شده که صفحه هوم اینستاگرام می باشد، بر روی آیکون آدمک، که همان عکس پروفایل شماست، کلیک کنید.در صفحه پروفایل پیجتان، قسمت بیو اینستاگرام را مشاهده می کنید.برای اینکه در این قسمت لینک دلخواه  خودتان را وارد کنید، باید بر روی گزینه ” edit profile ” کلیک کنید. بعد از قرار دادن لینک، باید تیک آبی رنگ بالای صفحه کلیک کنید تا لینک موردنظرتان، در قسمت بیوگرافی اکانت شما  ثبت شود.

 گذاشتن لینک توییتر در اینستاگرام
گذاشتن لینک توییتر در اینستاگرام

گذاشتن لینک تلگرام در اینستاگرام

 همان طور که گفتیم، برای گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام باید مراحل بالا را تکرار کنید. برای گذاشتن لینک تلگرام در صفحه اینستاگرام تان نیز، باید طبق مراحل قبل عمل کنید با این تفاوت که تنها در مراحل آخر هنگام نوشتن آدرس کانال و یا گروه تلگرام خودتان تغییراتی را اعمال خواهید کرد.برای مثال اگر لینک آدرس کانال تلگرام ما  lahzeazharباشد، برای اینکه در قسمت بیو اینستاگرام مان این آدرس را قرار دهیم، کافیست ” lahzeazhar t.me/ ”

” lahzeazhar: https://t.me/ ” را بنویسید تا آدرس کانال یا گروه تلگرامی تان در قسمت بیو اینستاگرام ثبت شود. یکی دیگر از راه های قرار دادن لینک، جایگذاری آن، در استوری اینستاگرام شماست اما این قابلیت، تنها برای اکانت هایی که دارای یک سری ویژگی هایی هستند فعال و قابل استفاده است و اکانت هایی که این ویژگی هت را نداشته باشند، نمی توانند لینکی در استوری قرار دهند. ویژگی اکانت هایی که می توانند از این قابلیت استفاده کنند:

●       اکانت اینستاگرامی شما، باید تجاری یا بیزینسی باشد.

●       پیج اینستاگرامتان، باید بیش از ۱۰۰۰۰دنبال کننده داشته باشد.

حالا سوال این است که چگونه می توانیم لینک دلخواهمان را در استوری اینستاگرام قرار دهیم؟ به عنوان مثال ما میخواهیم لینک صفحه تور دبی ۷ شب را در استوری قرار دهیم، برای آموزش این موضوع ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

در ابتدای این کار، ابتدا باید یک استوری ایجاد کنید. در بخش بالایی صفحه، آیکونی با علامت پیوست به نمایش در می آید‌. بر روی آن آیکون کلیک کنید و در بخش Url، لینک مورد نظر خود را وارد کنید و پس از این کار، استوری خود را منتشر کنید. هنگامی که لینک خود را به درستی در استوری خود قرار داده باشید، پس زمینه آیکن لینک، به رنگ سفید در می آید که این، نشان دهنده این است که استوری شما، حاوی لینک است.

اگر مراحل بالا را انجام دادید اما همچنان نمی توانید لینکی در استوری تان قرار دهید، برای رفع این مشکل، باید پروفایل شما مورد تایید اینستاگرام واقع شود و یا و تیک آبی دریافت کنید، یا اینکه اقدام به افزایش فالوور کنید.گرفتن تیک آبی، پروسه ای طولانی و بسیار سخت و مشکل است. پس نمی توان از آن به عنوان یک راه حل سریع برای رفع این مشکل استفاده کرد. البته اگر می توانید تیک آبی بگیرید، حتما این کار را انجام دهید.افزایش فالوور در اینستاگرام نیز یک فرآیند طولانی و در عین حال متشکل از مجموعه فعالیت های موثر، منظم و روزانه است.

اگر قصد دارید به سرعت و فوری این امکان را در استوری خود فعال کنید و فاصله زیادی تا رسیدن به ۱۰K فالوور دارید، تنها یک راه پیش روی شماست.آن هم چیزی نیست جز تولید محتوای جذاب و هدفمند و انتشار آن به صورت یک روتین منظم.

گذاشتن لینک تلگرام در اینستاگرام
گذاشتن لینک تلگرام در اینستاگرام

گذاشتن لینک واتساپ در اینستاگرام

 در این روش، فقط میتوانید یک لینک یا شماره واتساپ اضافه کنید و نمی توانید به صورت همزمان از هر دو استفاده کنید. برای قرار دادن شماره یا لینک واتساپ، ابتدا از بخش پروفایل، گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. برای اضافه کردن شماره واتساپ، بر روی  قسمت Bio کلیک کنید و طبق الگوی زیر، شماره واتساپ خود را در قسمت website بیوی پیج خود، وارد کنید: wa.me/983728729

دیدگاهتان را بنویسید