قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > تغذیه و طب سنتی > معجزه قرار دادن پیاز در جوراب هنگام خوابیدن

معجزه قرار دادن پیاز در جوراب هنگام خوابیدن

اگر کمتر احساس سلامتی می‌کنید، پیاز را هنگام خوابیدن در جوراب خود روی پاشنه پایتان بگذارید تا روز بهتری را آغاز کنید و احساس سلامتی بیشتری به دست آورید.

ما بیشتر پیاز را هنگام غذا خوردن یا به عنوان خوراکی که سبب درآوردن اشکمان می‌شود می‌شناسیم، اما آیا می‌دانید از پیاز برای موارد دیگر نیز می توان استفاده کرد؟ در حقیقت، یک پیاز می‌تواند در مبارزه با انواع بیماری‌های روزمره بسیار موثر باشد.با ما باشید با مطلب معجزه قرار دادن پیاز در جوراب هنگام خوابیدن.

معجزه قرار دادن پیاز در جوراب هنگام خوابیدن
معجزه قرار دادن پیاز در جوراب هنگام خوابیدن

چه کسی می‌دانست یک پیاز می‌تواند این همه در سلامتی شما موثر باشد؟! علم پزشکی ثابت کرده است که بیش از ۷۰۰۰ عصب در پای شما وجود دارد که با کل بدن شما در تماس هستند. بر اساس گزارش وب سایت tips-and-tricks قرار دادن یک پیاز در جوراب می‌تواند بسیار مفید باشد.

هنگامی که پیاز را در جوراب خود قرار دهید، تمام بدن شما را تمیز می‌کند و باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بدن شما بیرون می‌کشد و از آنجا که پوست پاهای شما بسیار نازک است، باکتری‌ها و مواد شیمیایی خیلی سریع از این طریق جذب می‌شوند و در خون شما حل می‌شوند. به این ترتیب پیاز خون شما را نیز تمیز می‌کند و این اتفاق وقتی که شما خواب هستید، رخ می‌دهد.

قرار دادن یک پیاز در جوراب قبل از خواب می‌تواند به شما کمک کند خیلی سریعتر از شر سرماخوردگی خلاص شوید. پیاز به دلیل خواص درمانی شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشید. این گیاه به دلیل جذب بو و بهبود کیفیت هوا شناخته می‌شود، اما با قرار دادن آن در جوراب قبل از خواب، باکتری‌ها توسط پیاز جذب شده و خون شما پاک می‌شود.

استفاده از پیازهای آلی که با مواد شیمیایی تهیه نشده‌اند بسیار مهم است، رعایت این نکته بسیار ضروری است زیرا اگر از پیازهای بیولوژیکی خالی از مواد شیمیایی استفاده نکنید، مواد شیمیایی موجود در پیاز که آسیب‌رسان هستند در خون شما جذب می‌شوند و این عکس چیزی است که می‌خواهید به دست آورید.

دکتر لورن فدر پزشک هومیوپاتی در لس آنجلس، عملکرد دارویی پیاز را تأیید کرده و در این باره گفت: «می‌توان این ترفند را برای کمک به درمان سرماخوردگی، عفونت مثانه، درد گوش و دندان‌درد استفاده کرد».

گفتنی است، در چین مدت‌هاست که استفاده از پیاز در پزشکی بسیار رواج دارد. این روش قطعا ارزش امتحان کردن را دارد! بنابراین، یک پیاز را از وسط نصف کنید و قبل از خواب در جوراب خود در برابر پاشنه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید