قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > معرفی ۴ مورد از شهرهای توریستی برزیل

معرفی ۴ مورد از شهرهای توریستی برزیل

برزیل به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان، جاذبه های متنوعی برای گردشگران دارد. طوری که شهرهای توریستی برزیل آن ها را غافلگیر می کند. چه بخواهید در جنگل پیاده روی کنید، در ساحل های شن سفید دراز بکشید یا در خیابان ها برقصید، تور برزیل برای شما توصیه می شود.

شهرهای توریستی برزیل

از سواحل آرام گرفته تا شهرهای پرجنب‌وجوش و جنگل‌های بارانی سرسبز، شهرهای توریستی برزیل مناظر بسیار متنوعی را ارائه می دهند؛ در نتیجه، مکان‌های زیادی در برزیل برای بازدید وجود دارد.

اگر زیاد علاقه مند به جاذبه های طبیعی نیستید، فرهنگ برزیل شما را شیفته خود خواهد کرد. انرژی و عشق به زندگی در تمام جنبه های فرهنگ برزیل جریان دارد.

رقص سامبا، طبل زدن در کارناوال، تأثیرات استعمار فرهنگی و معماری پرتغال و غذاهای لذیذ شما را مسحور خواهد کرد. همه این جنبه ها و موارد دیگر با هم ترکیب می شوند تا فضایی را ایجاد کنند که می خواهید برای همیشه در برزیل بمانید.

شهر ریودوژانیرو

ریودوژانیرو که به خاطر سواحل کوپاکابانا و ایپانما، مجسمه مسیح نجات دهنده و کارناوال شهرت جهانی دارد، در صدر شهرهای توریستی برزیل که لازم است بازدید کنید، قرار دارد. نمی‌توانیم وانمود کنیم که ریو، شهری برای طرفداران یک سفر آرام است اما یک حس آرامش سرمست کننده به شما القا خواهد کرد.

شهرهای توریستی برزیل
شهرهای توریستی برزیل

ریو که به “شهر شگفت انگیز”‌ شهرت دارد، دارای جنگل های سرسبز و کوه هایی است که پس زمینه شهر را تشکیل می دهد و سواحل نیز، به عنوان مقصد اصلی ریودوژانیرو عمل می کنند.

در ریودوژانیرو انتخاب فراوانی دارید که چگونه از سفر خود لذت ببرید. می‌توانید در باغ گیاه شناسی یا سواحل قدم بزنید، موج‌سواری کنید یا صخره‌نوردی را انتخاب کنید. بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند که بیشتر وقت خود را روی شن‌های خنک سپری کنند. چرا که سواحل ریودوژانیرو، مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند که هرگز از تماشای آنها سیر نخواهید شد.

البته به غیر از سواحل، ریودوژانیرو برخی از مهم ترین جاهای دیدنی برزیل را در خود جای داده است. مجسمه مسیح، کوه شوگرلوف و پله های سلرون که بازدید آنها توصیه می شود. تاریخ غنی و متنوع ریو، نشانگر این است که در میان جاذبه های بی شمار ریو غرق خواهید شد.

زندگی پر جنب و جوش این شهر، خواه یک مسابقه فوتبال مهم، کارناوال یا مهمانی های سامبا آخر هفته باشد، بسیار می تواند لذت بخش باشد

شهر مانائوس

مانائوس بزرگترین شهر نزدیک به جنگل آمازون است و مطمئنا راحت‌ترین مکانی است که می‌توانید از طریق آن، جنگل و رود آمازون را کاوش کنید. در این شهر، طیف گسترده ای از گزینه های اقامتی متناسب با هر بودجه ای را خواهید یافت. و قیمت‌ها در اینجا بسیار پایین‌تر از حوضه آمازون در کشور اکوادور یا پرو است.

مانائوس و آمازون
مانائوس و آمازون

آمازون هرساله هزاران گردشگر را به برزیل جذب می کند. اکوسیستم بی نظیر و گیاهان و جانوران متنوع آن نه تنها برای زیست شناسان، بلکه برای مسافران جذاب است؛ به همین دلیل است که رفتن به رودخانه جنگل های بارانی آمازون بسیار محبوب است!

گشت و گذار در رودخانه آمازون با تماشای عظمت آرام منطقه یکی از کارهایی است که در برزیل باید انجام دهید و توصیه می کنیم که به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید.

می توانید به پیاده روی در جنگل، سفرهای قایق رانی یا حتی ماهیگیری بروید. همه اینها تجربیات فراموش نشدنی هستند که به شما کمک می کنند تا از قدرت رودخانه و حیات وحشی که در اطراف ایجاد می شود، لذت کافی را ببرید.

شهر سائوپائولو

آنچه ریودوژانیرو در زیبایی کم می گذارد، سائوپائولو آن را جبران می کند. به طوری که اگر از هر ساکن آن بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که هرگز دوست ندارند در هیچ جای دیگری زندگی کنند. بنابراین بازدید از سائوپائولو را به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای توریستی برزیل توصیه می کنیم. ممکن است این شهر ترافیک زیادی داشته باشد، اما چیزهای زیادی برای تجربه کردن در این شهر شلوغ فرهنگی و مدرن وجود دارد.

شهر سائوپائولو
شهر سائوپائولو

 سائوپائولو مرکز هنری برزیل است. بنابراین، همانطور که انتظار می رود، موزه ها، گالری ها، مراکز فرهنگی و خیابان های گرافیتی زیادی وجود دارد. به مرکز شهر برای بازدید از منطقه تاریخی و بسیاری از جاذبه های اصلی بروید. برای آشنایی بیشتر با زندگی روزمره مردم سائوپائولو، به مناطق دیگر بروید. شب ها جدای از یک زندگی شبانه پر جنب و جوش، تئاترها، اجراهای زنده موسیقی و رویدادهای بین المللی نیز در جریان است.

خیابان پائولیستا در روز تعطیل یکشنبه برای پیوستن به انبوه مردمی که در امتداد خیابان پیاده روی و دوچرخه‌سواری می‌کنند، عالی است. همچنین سائوپائولو دارای بهترین غذاخوری ها در برزیل است.

فلوریانوپلیس

فلوریانوپلیس، پایتخت ایالت سانتا کاتارینا در جنوب برزیل، برای رفتن به استراحتگاه‌های ساحلی، موج‌سواری و قایق‌سواری عالی است. بیشتر شهر در جزیره تماشایی سانتا کاتارینا به طول ۵۴ کیلومتر قرار دارد و از طریق پل معروف پدرو آیو کامپوس به یک منطقه تجاری در سرزمین اصلی متصل می شود.

فلوریانوپلیس
فلوریانوپلیس

فلوریانوپلیس مرز بین امپراتوری های پرتغال و اسپانیا است و در دهه ۱۸۲۰، مملو از مهاجران آلمانی زبان بوده است. این مهاجران شیوه‌های کشاورزی خود را که میراث خانوادگی‌شان بود، مشابه آمریکای شمالی در آن زمان و در عین حال بسیار متفاوت از فرهنگ کاشت در اکثر نقاط برزیل، حفظ کردند.

برای گردشگران، آفتاب، ساحل و موج سواری اصلی ترین جاذبه فلوریانوپلیس است. همچنین غذاهای دریایی و آبجو هم از نکات برجسته شهر هستند. به طوری که فستیوال اکتبرفست که یکی از فستیوال های آلمانی است، در این شهر حال و هوای پرشوری دارد. فلوریانوپلیس با دارا بودن بیش از صد ساحل، که همه توسط تپه‌های زیبا پوشیده شده و با پوشش گیاهی جنگلی سرسبز اقیانوس اطلس احاطه شده است، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

کلام آخر

اگر قصد سفر به برزیل را دارید، مطمئنا با طیف وسیعی از شهرها، سواحل، جزیره های زیبا و جاذبه های دیدنی طبیعی رو به رو خواهید شد که نمی خواهید هیچ کدام از آنها را از دست بدهید. به همین خاطر، سعی کردیم در این مقاله، ۴ مورد از مهمترین شهرهای توریستی برزیل را معرفی کنیم که شامل بیشتر جاذبه های برزیل هستند. پس در برنامه سفر خود، حتما این ۴ شهر و جاذبه های آن را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید