قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > مواردی که باید در نگهداری دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت بدانید

مواردی که باید در نگهداری دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت بدانید

دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت یکی از مهمترین قسمت های خانه و آشپزخانه است. در طراحی، ساخت و نصب کابینت های جدید اما برای اینکه در همان شرایط روز اول باقی بمانند، نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند، بسیاری از افراد به دلیل نداشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه، تجهیزات کابینت را تخریب می کنند .

افراد زیادی از موارد محافظت از دستگیره کابینت ، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت آگاهی ندارند و در حفاظت از تجهیزات کابینت سهل انگاری میکنند ، بنابراین پس از گذشت مدت زمان مشخصی تجهیزات زودتر از حد انتظار خراب می شود و باید تعمیر یا تعویض شوند. در این مقاله به نکات مهم نگهداری کابینت می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

نکته اصلی در مقاله راهنمای نگهداری تجهیزات کابینت، دستگیره و ریل کابینت، نظافت است. برای تمیز کردن تجهیزات کابینت باید از چندین نکته و ابزار مختلف استفاده کرد، برخی از ریل کابینت ها به راحتی تمیز می شوند و جرم نمیگیرند . بعضی از تجهیزات کابینت با متریالی ساخته میشوند که اگر کابینت ممبران با آب داغ یا حرارت شسته شود، روکش بلند می شود و اگر فلزی باشند مانند برخی از دستگیره های کابینت دچار زنگ زدگی میشوند. از آنجایی که دمای بالا و رطوبت از عوامل مخرب در بسیاری از تجهیزات کابینت میباشند حتما از پارچه خشک برای تمیز کردن برخی از انواع دستگیره کابینت ، ریل کابینت و تجهیزات کابینت استفاده کنید بر خلاف تجهیزات کابینت فانتونی که این نگرانی را برای شما رفع کرده اند.

مواردی که باید در نگهداری دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت بدانید
مواردی که باید در نگهداری دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت بدانید

تجهیزات کابینت معمولاً از یک جنس و طیف رنگی انتخاب می شوند. به عنوان مثال، تمام لامپ های شما می توانند از فلز، چوب، شیشه، پلاستیک یا ترکیبی از اینها ساخته شوند و اگر در نگهداری این تجهیزات کابینت به نظافت توجهی نشود ممکن مواردی مانند جرم گرفتن ریل کابینت ، عملکرد نامناسب تجهیزات کابینت و حتی خرابی دستگیره کابینت را در آشپزخانه خود مشاهده کنید.

تهیه تجهیزات باکیفیت کابینت ، دستگیره کابینت و ریل کابینت با کیفیت

در هنگام خرید دستگیره کابینت و تجهیزات کابینت، قسمتی که خریداران بیشتر به آن توجه می کنند، متریال اصلی بدنه کابینت است. با این حال، چیزهایی مانند لوازم جانبی از چشم پنهان نخواهند بود. تجهیزات کابینت به اندازه چاشنی غذا اهمیت دارند. مهم نیست که غذای شما چقدر مغذی باشد، هیچ غذایی بدون ادویه خوشمزه نیست. خریدار یا فروشنده، سازنده یا تعمیرکار فرقی نمی کند، دستگیره کابینت و سایر تجهیزات کابینت همیشه نقش مهمی در ظاهر نهایی و کیفیت یک محصول دارند.

به طور کلی تمام محصولاتی که قسمت هایی کابینت و پنل اصلی را به هم متصل می کنند تا به خوبی کار کنند و ظاهر خوبی داشته باشند، ابزار و تجهیزات کابینت هستند.

همانطور که گفته شد، تجهیزات کابینت در انواع مختلفی به فروش می رسند. قبل از انتخاب نوع ریل،دستگیره و یراق آلات کابینت بهتر است با اصول تشخیص و تهیه دستگیره کابینت ، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت با کیفیت آشنا شوید.

راهنمای نگهداری از لوازم آشپزخانه
راهنمای نگهداری از لوازم آشپزخانه

می توانید از یک طراح دکوراسیون نیز کمک بگیرید یا میتوانید با بررسی مقالات افرنگ استور و کسب اطلاعات راجع به انواع دستگیره کابینت ، ریل کابینت و دیگر تجهیزات اطمینان خود در خرید را افزایش دهید. ابزار کابینت مانند جزئیات بسیار کوچک خانه هستند که ظاهر و دکوراسیون کلی اتاق ها را تغییر می دهند. به عنوان مثال دستگیره کابینت با وجود اینکه عناصر بسیار ساده ای هستند اما بدون شک در دکوراسیون منزل بسیار ضروری هستند.

هرچه جزئیات و کیفیت تجهیزات کابینت بیشتر باشد،با قیمت بالاتری به فروش میرسند. قیمت این محصولات ممکن است در نگاه اول ناچیز به نظر برسد، اما در مجموع می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

همیشه سعی کنید برای خرید یا سفارش تجهیزات کابینت بودجه ای در نظر بگیرید. مراقب باشید کیفیت قسمت اصلی کابینت را فدای قیمت کمتر لوازم کابینت نکنید. همچنین، هر سال با صرف هزینه کمی برای تجهیزات و ریل های کابینت نامرغوب، خود را مجبور به تعویض آنها نکنید. به عنوان مثال شما می توانید یک طرح خاصی برای دستگیره کابینت خود سفارش دهید و یک سال بعد نمی توانید آن مدل خاص را تهیه کنید چون ممکن است شکل و طرح از دستگیره شما موجود نباشد.

نحوه استفاده صحیح از تجهیزات کابینت، ریل کابینت و دستگیره کابینت

علاوه بر تمیز کردن دقیق تجهیزات کابینت، نحوه استفاده از ریل کابینت و ابزار کابینت نیز بسیار مهم است. اگر از کابینت به درستی استفاده کنید، مهم نیست که چه مدلی دارید، به راحتی می توانید چندین سال از آن استفاده کنید.ریل کابینت بخش مهمی از کابینت است.

از ریل کابینت برای باز کردن کشو تا حد امکان استفاده می شود و نباید تحت فشار زیاد باشد وگرنه فشار را تحمل نمی کند و آسیب می بیند.ریل کشو یکی از قسمت های کابینت است که نمی تواند بیش از ۲۰ کیلوگرم را تحمل کند بنابراین نباید بیش از ظرفیت آن قرار گیرد. علاوه بر این، سطح کابینت و پوشش نیز بسیار مهم است. از قرار دادن وسایل داغ ، مرطوب و سنگین روی کشوی ریلی کابینت ها خودداری کنید تا از فرم اصلی خود خارج نشوند. از طرفی نصب صحیح ریل کابینت در نگهداری و عمر مفید آن تاثیر دارد.

راهنمای جامع و دقیق برای داشتن کابینت زیبا و استفاده از وسایل عالی
راهنمای جامع و دقیق برای داشتن کابینت زیبا و استفاده از وسایل عالی

در این مقاله موارد مهم نگهداری از دستگیره کابینت ، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت را باهم بررسی کردیم .موارد مهم و حیاتی حفاظت از یراق آلات و ابزار کابینت در خرید تجهیزات کابینت و تصمیم گیری شما در دکوراسیون داخلی باید نقش اساسی ایفا کنند تا از تجربه لذت بخشی بهره مند شوید.

۱- رطوبت بدترین دشمن محصولات چوبی است. بلافاصله تمام مایع را با یک پارچه نرم پاک کنید.

۲- پاک کننده رنگ، متیل اتیل کتون، استون، پاک کننده لاک ناخن و غیره. هرگز از پاک کننده هایی مانند موارد ذکر شده استفاده نکنید زیرا ممکن است به سطح استیل و … بزند.

۳- هرگز از پد های ساینده و اسفنج هایی با موهای قوی و سفت دارند استفاده نکنید.

۴- محل پارچه خیس را در محلی که با کابینت در تماس است را انتخاب نکنید.

۵- از قرار دادن بخاری در زیر کابینت های دیواری خودداری کنید.

۶- غذای ریخته شده باید فوراً تمیز شود. برخی از غذاها مانند خردل به سرعت از چوب، روغن ها، کره ها و شربت ها تراوش می کنند، باید به سرعت شسته شوند.

۷-از نگهداری، تمیز کردن و نگهداری آشپزخانه اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید