قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > نقد و بررسی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

نقد و بررسی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

امروزه دانشجویان و محصلان بیشتر از همیشه نیاز به تحقیق و انجام دادن پروژه های پی در پی دارند و خیلی از آن ها همزمان با درس های خود به طور دور کار یا حضوری مشغول کار هستند به همبن منظور همه آن ها نیاز به یک لپ تاپ همراه برای پیش بردن کار های خود دارند، به همین دلیل بسیاری از برند های سرشناس مانند لنوو، ایسوس، اچ پی، ایسر، مک بوک و بسیاری دیگر در تلاش اندد که برای این قشر از افراد جامعه لپ تاپ هایی عالی طراحی و تولید کنند تا دانشجویان و دانش آموزان بتوانند بدون هیچ دقدقه ای به فعالیت های خود برسند.

نقد و بررسی بهترین لپ تاپ های دانشجویی

اما در اینجا مشکلی که وجود دارد این است که تنوع زیاد در بین محصولات برند ها باعث شده تا دانشجویان و محصلان دچار سردرگمی شوند که چه نوع لپ تاپ های برای آن ها مناسب است و در این شرایط اقتصادی بهترین قیمتی که می توانند بیابند برای کدام مدل ها می باشد؟

ما در اینجا هستیم تا این مدل ها را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم به خرید لپ تاپ بگیرید، پس خوشحال می شویم اگر تا پایان این مطلب با ما همراه شوید… .

لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد ۳

این مدل به عنوان برترین لپ تاپ لنوو محسوب می شود که عملکرد رضایت بخش خوبی را از خود نشان داده است و بازه قیمتی آن می تواند تحت تاثیر تورم قرار گیرد اما حدودا بین ۱۲ میلیون تا ۱۴ میلیون می توان آن را تهیه نمود. در این بازه‌ی قیمتی می‌توانید مدلی را تهیه کنید که از پردازنده نسل دهم Core i3 در کنار ۸ گیگابایت رم و یک ترابایت هارددیسک بهره می‌برد.

نبود حافظه‌ی SSD باعث می‌شود تا آیدیاپد ۳ سرعت به‌ مراتب کمتری در مقایسه با اسپایر ۳ ایسر داشته باشد؛ ولی در عوض حدود ۵۰۰ گرم وزن کمتری دارد. اگر به دنبال حداکثر عملکرد در بازه‌ی قیمتی ۱۲ میلیون هستید، اسپایر ۳ ایسر به لطف حافظه SSD NVMe، عملکرد روان و خوبی دارد؛ ولی اگر فاکتور «قابل‌حمل بودن» برایتان اهمیت زیادی دارد، سراغ آیدیاپد ۳ بروید. به‌جز این دو مورد، تفاوت خاص دیگری بین آیدیاپد ۳ و اسپایر ۳ وجود ندارد. لپ‌تاپ لنوو هم از نمایشگری ۱۵ اینچی با رزولوشن Full HD بهره می‌برد و از نظر تنوع و تعداد درگاه‌ها هم، تفاوتی با اسپایر ۳ ندارد.

لپ تاپ ایسوس مدل ذن بوک ۱۴

یکی از سبک وزن ترین لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپ ایسوس مدل ذن بوک ۱۴ به حساب می آید که دارای قیمتی بسیار اقتصادی است به شکلی که هر محصلی به راحتی می تواند این مدل را تهیه نماید.گفتنی است که به دلیل محبوبیت زیادی که این مدل در بین مردم پیدا کرده است می توان گفت که جزو برترین لپ تاپ ایسوس محسوب می شود. ابعاد این لپ تاپ حدودا هم اندازه برگه A4 بوده و به راحتی می توان آن را به هرجایی همراه خود برد.

وزن این لپ تاپ حدود ۱٫۱ کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و زمانی که لپ تاپ را باز می کنید با صفحه نمایشی به ابعاد ۱۴ اینچ رو به رو می شوید که رزولوشن آن Full HD و فناوری IPS می باشد. از نظر قدرت سخت‌افزاری، ذن بوک ۱۴ در مدل‌های متنوعی در بازار پیدا می‌شود، ولی در مورد مدلی با کد Q407IQ صحبت می‌کنیم که جزو قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها در این بازه‌ی قیمتی به‌حساب می‌آید.

نسل چهارم پردازنده‌ی رایزن ۵، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD NVMe به‌همراه کارت گرافیک GeForce MX330 مشخصات سخت‌افزاری کلیدی دن‌بوک ۱۴ را تشکیل می‌دهند. از دیگر امکانات لپ‌تاپ ایسوس می‌توانیم به کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، درگاه‌های متنوع شامل HDMI، کارت خوان و تعدادی USB نوع A و C و از همه مهم‌تر، وب‌کم مجهز به سنسور مادون قرمز برای تشخیص چهره اشاره کنیم.

لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion 15-ec1073dx

یک لپ تاپ عالی از اچ پی که تنها خواندن مشخصات آن کافیست تا فرد از خرید خود اطمینان حاصل کند.مدل Pavilion 15-ec1073dx جزو برترین لپ تاپ اچ پی محسوب می شودکه  پردازنده گرافیکی ۴ گیگابایت قدرتمند انویدیا به همراه پردازنده قوی amd و ۸ گیگابایت رم همگی باعث شدند تا قدرت پردازنده این لپ تاپ فوق العاده باشد. هارد ssd آن باعث شده تا در کار کردن با برنامه ها با سرعت فوق العاده ای رو به رو باشید اما متاسفانه مشکل کمبود حافظه را به وجود آورده است.

این لپ تاپ برای هر نوع استفاده ای مناسب می باشد و در بازی، نرم افزار های مختلف و…. کم نمی آورد. این محصول برای دانشجویان کامپیوتر و گرافیک و معماری یک گزینه عالی می باشد.

به نوعی می توان گفت که اگر دانشجو در کنار تدریس مشغول فعالیت دیگری برای شغل خود است بهترین کار خرید این مدل از برند اچ پی می باشد، چراکه این مدل در کنار سخت افزاری خوبی که دارد، دارای عملکرد مناسبسی بوده و قابلیت این را دارد که فرد همزمان چند کار را با هم در آن انجام دهد.

بنابراین در صورتی که دارای بودجه مورد  نیاز برای تهیه چپنین لپ تاپی هستید پس درنگ نکنید و برای خرید آن هر چه زودتر اقدام نمایید.

در پایان باید از شما عزیزان تشکر کنیم که تا پایان این مقاله که با عنوان “نقد و بررسی بهترین لپ تاپ های دانشجویی” می باشد ما را همراهی کردید و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید