قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > نکاتی  در رابطه با چراغ سقفی، آویز و … که به نورپردازی و روشنایی دکوراتیو شما کمک میکند

نکاتی  در رابطه با چراغ سقفی، آویز و … که به نورپردازی و روشنایی دکوراتیو شما کمک میکند

در منزل همه ما اشیای تزئینی هست که بر روی دیوار ،در قفسه کتابمان و یا بر روی میز پذیرایی ما قرار دارد که برای ما بسیار با اهمیت هستند و برای دیده شدنشان آنها را در بهترین مکان قرار میدهیم یکی از راه هایی که میتوانیم جلوه و وجود آنها را درخشان تر کنیم استفاده ازنور است که میتواند به کمک یک چراغ سقفی،دیواری و یا آویز به دکور منزل ما اضافه شود.

اگر برای دکوراتیو خود نیاز به چراغ دارید میتوانید به فروشگاه لوازم روشنایی آتیلا لایت مراجعه کنید ما در آنجا انواع چراغ را برای منزل شما داریم. آتیلا لایت تولید کنند و ارائه دهنده اختصاصی انواع چراغ با قیمت مناسب همراه با گارانتی است.

نورپردازی تاکیدی با چراغ دکوراتیو


همانطور که از معنای کلمه پیداست نورپردازی تاکیدی به دیده شدن بهتر اجسام کمک می کند. این نورپردازی به کمک چراغ دکوراتیو است که انواع مختلف دارد و در ادامه به آن میپردازیم.

انواع چراغ دکوراتیو


  • چراغ دیواری یا دیوارکوب ها: به چراغ هایی که مستقبما بر روی دیوار وصل می شوند دیوارکوب گفته می شود. اغلب دیوارکوب ها نور را به سمت بالا هدایت می کنند. اما بسته به طراحی آنها، آنها می توانند نور را به بیرون، پایین یا اطراف بتابانند. دیوارکوب ها در اشکال، اندازه ها، مواد و رنگ های متنوعی وجود دارند
  • چراغ ریلی: چراغ ریلی از لامپ هایی است که روی یک ریل نصب شده اند. بخاطر وجود هادی‌های الکتریکی لازم نیست هر لامپ را به صورت جداگانه سیم کشی کنید. این ریل مستقیما به سقف متصل می شود تا نور بسیار مستقیمی را روی پیشخوان آشپزخانه، قفسه کتاب یا دیواری با اثر هنری ارائه دهد.
  • چراغ های رومیزی: چراغ های رو میزی میتوانند خود یک نمونه از چراغ دکوراتیو باشد.
  • چراغ توکار: چراغ  توکار از مجموعه چراغهای سقفی است که بالای خط سقف نصب می شوند، بنابراین اکثر قطعات آنها در دید قرار نمی گیرند، تنها چیزی که قابل مشاهده است، حفره ها و تزئینات است
  • چراغ آویز:  چراغ آویز میتواند یکی از ایده های خوب برای نورپردازی دکوراتیو باشد

انتخاب نوع چراغ از کاربردی تا چراغ دکوراتیو، نیاز به دانشی در مورد طراحی داخلی و نورپردازی تاکیدی دارد، ما در آتیلالایت به شما در این زمینه کمک می کنیم تا انتخاب بهتری داشته و طراحی داخلی خانه خود را به بهترین نحو انجام دهید.

چگونه نورپردازی دکوراتیو را انجام دهیم؟


مشخص کنیم نور پردازی برای چه المانی لازم است

یکی از مواردی که میتوانید به نورپردازی آن فکر کنید عکس های خانوادگی قاب شده است

 اگر یک سری عکس یا قفسه بزرگ از کتاب های نفیس دارید که ارزش نورپردازی دارند، به سادگی می توانید از چراغ دکوراتیو و چراغ دیواری پذیرایی برای نورپردازی آنها استفاده کنید. فقط لازم است چراغ مناسب دیوار انتخاب شود.

۲- یک بوم خالی پیدا کنید.

میتوانید به کمک چراغ های دکوراتیو راهرو های خود را رویایی و دل انگیز کنید.

مود را در نظر بگیرید.

نورپردازی اتاق، باید حالت و مود اتاق را تعریف کند یا حداقل مکمل آن باشد. بعنوان مثال، سینمای خانگی برای ایجاد احساس آرامش و دراما طراحی شده است. برای مثال نمونه زیر، کریستال های نوک تیز در یک حالت مبهم، یک چراغ با پانل استاندارد را ایجاد می کنند، که حتی باعث آغاز مکالمه و جلب نظر مخاطبان می شود. این لکه های نور کوچک می تواند تنها المان هایی باشند که سینمای خانگی شما را دنج تر کند.

به کمک نور فضای منزل خود را بزرگتر  کنید

نورپردازی هم مانند رنگ دیوار، در نشان دادن اندازه فضا نقش دارد. چرغ دکوراتیو می تواند نور را به سمت بالا و پایین پخش کند، در نتیجه ارتفاغ اتاق را افزایش داده و در عین حال بافت دیوار را بهتر نشان می دهد. چراغ دکوراتیو ساده مربعی با روکش آلومینیومی می تواند بعنوان چراغ دیواری پذیرایی کوچک، دکور داخلی صنعتی خانه را بهتر برجسته کند.

جاهای خالی را پر کنید.

در گوشه های ی از خانه که سایه افتاده و نوری نیست به کمک چراغ دکوراتیو این بخش ها را بپوشانید و زیبایی خانه خود نیز کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید