قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > هزینه ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان

هنگامی که بیماران با ما تماس می گیرند، اولین سوالی که معمولا از ما می پرسند این است که هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟ متوجه هستیم. ما خانواده هایی نیز داریم که باید تامین کنیم، و می دانیم که رفع همه نیازهای شما چقدر می تواند دشوار باشد. با این حال، ایمپلنت های دندانی ممکن است مقرون به صرفه تر از آن چیزی باشند که فکر می کنید.

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

تعداد ایمپلنت‌هایی که نیاز دارید و موادی که انتخاب می‌کنید، هر دو بر هزینه طرح کلی درمان شما تأثیر می‌گذارند. پس از اولین پست ایمپلنت، بیماران معمولاً ایمپلنت‌های اضافی را با کمی کاهش قیمت دریافت می‌کنند و تا زمانی که ایمپلنت‌ها در همان روز قرار می‌گیرند، هزینه‌های جراحی نسبتا ثابت است.قبل از کاشت ایمپلنت، ممکن است نیاز به درمان های مقدماتی داشته باشید. اگر دندان‌های آسیب دیده یا پوسیده دارید، احتمالاً کشیدن دندان را توصیه می‌کنیم. علاوه بر این، برخی از بیماران پس از از دست دادن دندان، حجم بافت نرم و تراکم استخوان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و برای آماده سازی لبخند شما برای قرار دادن موفقیت آمیز پست های ایمپلنت دندان، به پیوند بافت نیاز دارند.

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

تعداد دندان های جایگزین نیز بر هزینه برنامه درمانی شما تأثیر می گذارد. جایگزینی یک دندان با یک روکش دندانی تنها هزینه کمتری نسبت به ترمیم یک ردیف دندان کامل دارد.

هزینه ایمپلنت تک دندان

هیچ‌کس فقط یک ایمپلنت نمی‌خرد، ایمپلنت فقط پیچ فلزی یا سرامیکی است که به استخوان فک می‌رود. علاوه بر آن به یک اباتمنت (قسمتی که تاج را به ایمپلنت متصل می کند) و خود تاج نیاز دارید. تمامی این اقلام دارای قیمت جداگانه می باشند. بسیاری از بیماران همچنین به لیفت سینوس یا پیوند استخوان نیاز دارند تا استخوان فک به اندازه کافی سالم بماند تا ایمپلنت ثابت بماند. این نیز به هزینه ها می افزاید.

هزینه ایمپلنت چند دندانی

اگر بیش از یک دندان را جایگزین می‌کنید و آن دندان‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند، گزینه‌های بیشتری برای ایمپلنت و در نتیجه انتخاب‌های قیمت بیشتری دارید.یک گزینه کم هزینه تر، پروتزهای ایمپلنتی است که در آن دو قوس کامل از دندان مصنوعی جایگزین دندان های طبیعی بالا و پایین می شوند (پس از برداشتن دندان های باقی مانده)، درست مانند پروتزهای بدون ایمپلنت. که به چهار تا شش ایمپلنت هر کدام در فک بالا و پایین متصل می شود.

عناصری که در هزینه نهایی دندان یا دندان جدید شما نقش دارند عبارتند از:

۱٫معاینه جامع دندانپزشکی شامل تصویربرداری سه بعدی

۲٫کشیدن دندان های مشکل دار در صورت لزوم

۳٫نصب ایمپلنت(های) دندان

۴٫قرار دادن سخت افزار تکیه گاه

۵٫ساخت تاج دندان

۶٫قرار دادن تاج

به طور کلی، ایمپلنت یک سرمایه گذاری مادام العمر است و بر این اساس قیمت گذاری می شود.

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان

موفقیت درمان ایمپلنت دندانی شما به حالات دهانی زیر بستگی دارد:

مقدار کافی استخوان در فک

دهان های تمیز و سالم عاری از بیماری لثه

تمام پوسیدگی های دندان درمان می شود

هزینه پایه ایمپلنت دندان به تنهایی هزینه عمل ایمپلنت است. وقتی رویه‌های اضافی را در نظر نمی‌گیریم، متغیرهای زیر بر هزینه پایه تأثیر می‌گذارند:

۱٫تخصص متخصصی که ایمپلنت را انجام می‌دهد: در حالی که پزشکان با تجربه‌تر معمولاً گران‌تر هستند، (مراجعه به متخصص‌ترین متخصص خطر را به حداقل می‌رساند.)

۲٫مواد مورد استفاده: ایمپلنت ها را می توان از تیتانیوم یا زیرکونیوم ساخت. هم انتخاب مواد شما و هم کیفیت مواد استفاده شده بر قیمت تاثیر می گذارد.

۳٫مراحل آماده سازی: کشیدن دندان یا پیوند استخوان ممکن است قبل از کاشت ایمپلنت ضروری باشد. این همه به سلامت دندان ها و استخوان فک شما بستگی دارد. اما هر چه به روش های بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه ایمپلنت در کل بیشتر خواهد بود.

۴٫تعداد ایمپلنت های مورد نیاز: زمانی که بیماران به بیش از یک یا دو ایمپلنت نیاز دارند، دندانپزشکان اغلب قادر به استفاده از بریج های دندانی یا نصب پروتز روی ایمپلنت هستند. این گزینه ها می توانند هزینه هر دندان را کاهش دهند.

قیمت ایمپلنت های دندانی بسته به مواد و روش ها متفاوت است، بنابراین ارائه هزینه دقیق دشوار است، مگر اینکه ابتدا یک مشاوره و ارزیابی انجام شود. در نتیجه، بهترین راه برای تعیین هزینه واقعی ایمپلنت دندانی این است که از متخصص پروتز درخواست قیمت گذاری کنید که در مجموعه زیبی دنت با وجود کارشناسان مشاور این شرایط برای افراد و بیماران فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید