قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > وبلاگ > پرونده های ویژه > هفت تغییر فکری که مرا در ۲۲ سالگی میلیونر کرد

هفت تغییر فکری که مرا در ۲۲ سالگی میلیونر کرد

هفت تغییر فکری که مرا در ۲۲ سالگی میلیونر کرد

می خواهم به گذشته برگردم …. اکنون ۲۲ سال دارم.در ۱۲ ماه گذشته در یکی از رقابتی ترین صنایع دنیا یک میلیون دلار حق کمیسیون گرفته ام؛ در حالی که میانگین سنی یکی از رقبا دوبرابر و کسب و کارش ۱۰ برابر من است. در ۲۰ سالگی و بعد از چهار سال تلاش فشرده از یک دانشگاه معتبر فوق لیسانس گرفتم و حتی به بیش از ۵۰ کشور سفر کرده ام،۱۳ بار در مسابقات ورزشهای سه گانه قهرمان شده ام و زندگی بسیار شاد و مهیج دارم.

در آن زمان همه چیز عالی بود ،اما آینده همیشه این قدر روشن به نظر نمی رسید.

وقتی ‌دبیرستان را تمام کردم ، به اورنج کانتی کالیفرنیا رفتم تا دفتر جدیدی برای آژانس املاک خانوادگی ام تاسیس کنم.چند ماه اول بسیار دشوار بود و فورا به این نتیجه رسیدم که کسب موفقیت خیلی سخت تر از تصوراتم است.

باوجودیکه که همیشه در زندگی موفق بودم، واقعا نمی دانستم چطور در این دنیای واقعی موفق شوم.بعد از بارها و بارها تصحیح اشتباهات به این نتیجه رسیدم که راز موفقیت همیشگی در دنیای کسب و کار ترکیب ثبات و تفکر خلاق است. در اینجا به ۷ تغییر فکری اشاره می کنم که موجب رشد سریع کسب و کارم شد:

  • سن فقط یک عدد است

با تمام وجود از جوانی تان استفاده کنید. اگر سن را دارایی خود بدانید که میتوان به روش های مختلف از آن استفاده کرد ، تفاوت زیادی در زندگی تان ایجاد می شود. لحظه‌ای که به خاطر عدم موفقیت برای خودتان بهانه می آورید ، لحظه شکست قطعی است.

اگر واقعا باور داشته باشید که می توانید ،پس حتما می توانید. بعلاوه هیچ چیز بیشتر از دیدن یک متخصص جوان سخت کوش ، باهوش و وقف کار برای مردم خوشایند نیست. در واقع لازم است چنان موج عظیمی ایجاد کنید که همه دوست داشته باشند جزیی از زندگی شما باشند.

  • روی خودتان سرمایه گذاری کنید

امن ترین سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری روی آینده است. هرروز حداقل ۳۰ دقیقه مطالعه کنید ، هنگام رانندگی به فایلهای صوتی مرتبط با کارتان گوش کنید و مشتاقانه به دنبال مربی و راهنما باشید. داشتن مهارت در حوزه خودتان کافی نیست ، باید نابغه ای چند بعدی باشید و بتوانید درباره همه موضوعات مالی ، سیاسی یا ورزشی اظهار نظر کنید. دانش را مانند هوا تنفس کنید و یادگیری را برتر از هر کار دیگری بدانید.

همچنین باور دارم استفاده از راهکارهای سلامتی برای پاداش دادن به سخت کوشی و اجتناب از خستگی مفرط بسیار مهم است. برای کسب تجربیات به یاد ماندنی و لوکسی که سبک زندگی تان را ارتقا می دهد ، راحت پول خرج کنید. من هر هفته از خدمات ماساژ استفاده می کنم که یکی از بهترین روش ها برای بهره وری بیشتر است.

  • از خستگی تصمیم گیری اجتناب کنید

تمرکز یک منبع روزانه پایان پذیر است و عدم آن بهره وری را محدود می کند. مهم نیست در طول زمان چقدر توان و قدرت ذهنی کسب کرده اید ، اما همیشه مرزی وجود دارد که پس از آن واقعا از پادر می آیید و کیفیت سایر کارها ی روزانه پایین می آید. با اتخاذ تصمیمات سریعی که براحتی قابل تغییر هستند و همچنین برنامه ریزی دقیق کارهای تکراری نیروهای ذهنی تان را حفظ کنید. من می دانم هرروز هفته چه باید بپوشم و چه صبحانه‌ای باید بخورم؟شما چطور ؟

  • ذهنی منعطف داشته باشید

بزرگترین عامل ایجاد تفاوت بین موفقیت متوسط و فوق العاده ، ساعتها کار مفید در یک بازه زمانی خاص است. تعلل های طولانی زمانی اتفاق می‌افتد که کار تا حد زیادی انجام شده است. تمرکز از همه چیز مهمتر است و بدون بهبود آگاهانه قدرت ذهنی نمی توانید رقابتی موثر با افرادی داشته باشید که سال‌ها به قدرت تحمل خود در دنیای کسب و کار افزوده اند.

با جلوگیری از حواس پرتی ها وبا تشخیص زمان هایی که تمرکز تان به هم می خورد ، سرعت کسب مهارت را افزایش دهید. هر شب تحلیلی جامع از فعالیتهای روزانه انجام دهید و همواره به دنبال فرصت های پیشرفت باشید.

  • بزرگ فکر کنید و بزرگ باشید

علم هدف گذاری و توانایی وصف ناپذیر آن در تسریع موفقیت یگانه است. اگر تاکنون اهداف یک، پنج و ده ساله مکتوب برای خود تعیین نکرده اید وهرروز آنها را مرور نمی کنید ، همین الان این کار را انجام دهید. من هرروز صبح و همان. لحظه‌ای که بیدار می شوم ،همه آنها را مرور می کنم ، اکنون از خود تان بپرسید چطور میتوانم اهداف ده ساله را دریک سال محقق کنم؟

پایبندی به اهداف مشخص می تواند اثرات مثبت یا منفی داشته باشد و اگر زمان بندی آهسته تری برای کسب موفقیت در نظر بگیرید ،کمی نگران کننده می شود. روشی بهینه تعیین کنید که شما را مجبور به انجام کار در مهلت مقرر کند و در اجرای آن محتاط و قاطع باشید.

  • روشمند باشید

کارتان را برنامه ریزی کرده و روی برنامه تان کار کنید. شاید بزرگترین موفقیت من خودکارسازی گسترده سیستمهای بازاریابی ام بود.فرایندی ایجاد کردم که باعث شد همزمان با پیشرفت چشمگیر ، نتایج بازاریابی ام را پنج برابر کنم.

راحت ترین راه عملی کردن برنامه ، تعیین یک مسیر چند مرحله ای است که حداقل برای یک ماه هر هفته از طریق رسانه های مختلف به علاقمندان دسترسی داشته باشید. از یک ترتیب منطقی پیروی کنید و مطالب خود را به شکلی منظم و جذاب ارایه دهید.

درکار فروش نیستید ؟ میتوانید با ایجاد سیستم های دقیق سازمانی همین رویکرد رادر هر کار تحلیلی ، خلاقانه یا اداری پیاده کنید تا کارایی تان هنگام انجام کارهای تکراری افرایش یابد.

 

  • خودتان را باور کنید

اگر شما انجام ندهید ،چه کسی انجام دهد؟ یک نفر باید آن را انجام دهد ؛هیچ چیز نمی تواند شما را از تبدیل شدن به فردی بازدارد که بزرگترین رویاهایش را به حقیقت تبدیل می کند. تقریبا هر کسی که شکست خورده بهانه ای برای خود آورده است ؛ اما همه افراد موفق داستان هایی از غلبه بر چالش ها با راه حل های خلاق دارند. لحظه‌ای که با اعتماد به نفس زیاد احساس کنید می توانید هرچیزی را بیاموزید یا پیچیده ترین مشکلات را حل کنید ، موفقیت تان حتمی است.

اگر هنوز روش شروع کار را نمی دانید ، تصمیم بگیرید هر دقیقه از هر روز برای دستیابی به برتری پایدار تلاش کنید. این نخستین آجر ذهنیتی بود که کسب و کار م را بر اساس آن ساختم.

کار را ساده بگیرید و بدانید موفقیت حق مسلم هیچ کس نیست. اگر واقعا می خواهید برتر باشید ، باید بقیه روزهای عمرتان را صرف کسب آن بکنید.

منبع:

نویسنده مطلب:tucker hughes

مجله موفقیت

گروه تولید محتوای فارسی میهنبد

 

دیدگاهتان را بنویسید