قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > ویژگی طراحان موفق در ایران

ویژگی طراحان موفق در ایران

طراحی لباس عروس در دنیای مد و لباس جزپر زحمت ترین و زمان برترین کارها است. انتخاب لباس عروس برای خانم ها در روز عروسی بسیار پر استرس و مهم است زیرا برای انتخاب لباس عروس باید به متناسب بودن فرم صورت و بدن دقت شود. طراحان مجرب لباس عروس تمام این نکات را رعایت و به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مزون لباس عروس پاریس در نازی آباد بهترین طراح لباس عروس را دارد که با چند سال تجربه در این زمینه توانسته لباس عروس های شیک و مدرنی بدوزد. برای اگاهی و اطلاعات بیشتر میتوانید در مقاله ای که در وبسایت عروس پاریس با نام بهترین مزون لباس عروس نازی آباد قرار داده شده سر بزنید

طراح لباس عروس کیست؟

طراح لباس عروس باتوجه به مهارت های فنی و استعداد در زمینه دوخت ، طراحی توانسته طرحی را بر روی پارچه پیاده سازی و با کمک رایانه به تصویر بکشد سپس با توجه به مهارت دوخت آن را بدوزد. طراح لباس عروس باید به همه پارچه ها و جنس آن ها شماخت داشته باشد، بتواند جزئیتان و تزیئناتی بر روی پارچه انجام دهد. در دنیای مد امروزی شغل طراحی لباس بسیار پر درآمد بوده ولی برای متخصص شدن در این زمینه نیاز به زمان و مهارت های خاصی دارید

نکاتی درباره طراحی لباس عروس :

طراحان لباس عروس مجرب به چند نکته توجه می کنند که عبارتند از :

  • سایز لباس عروس : انتخاب درست سایز لباس عروس بسیار مهم است خانم هایی که اضافه وزن دارند نباید لباس عروس تنگ انتخاب کنند زیرا هم عیب های بدن آشکار میشود و هم در طول مدت عروسی خودشان اذیت میشوند. پس با کمک یک طراح لباس عروس حرفه ای بهترین انتخاب را داشته باشید. در وبسایت عروس پاریس مقاله ای با عنوان صفر تا صد طراحی لباس عروس در نازی آباد گذاشته شده است با مطالعه دقیق ان میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • انتخاب مدل لباس عروس : خانم های قد بلند باید لباس عروس دنباله دار انتخاب کنند. اما لباس عروس دنباله دار برای خانم های قد کوتاه مناسب نیست. البته انتخاب مدل لباس عروس بستگی به محل برگزاری عروسی نیز دارد. امروزه لباس عروس آستین دار کار شده بسیار مورد طرفدار قرار گرفته است که برای همه خانم ها مناسب است.
  • لباس عروس متناسب با فصل : طراحان لباس عروس باید به این نکته توجه داشته باشند که بیشتر خانم ها دوست دارند در فصل گرم سال مراسم عروسی بگیرند و لباس عروس دکلته و بدون استین انتخاب می کنند که در این حالت برای پشت لباس عروس باید توری متناسب انتخاب
  • کرد که علاوه بر زیبایی باعث خنک شدن عروس خانم میشود.
  • لاغر نشان دادن لباس عروس : همه خانم ها دوست دارند در لباس عروسی لاغر تر به نظر برسند پس طراحان لباس عروس باید به این نکته توجه داشته باشند که چه مدل لباس عروسی با فرم بدن متناسب است. خانم هایی که پایین تنه درشتی دارندبهتر است دامن پف دار و یقه باز تر انتخاب کنند تا ظرافت بیشتری داشته باشند.
  • اگر عروس دارای شانه های پهنی است برای این که خطای دید ایجاد شود و پهنی شانه ها مشخص نشود بهنر است که طراحان لباس عروس در طراحی لباس عروس برای چنین افرادی ، لباس های بندی باریک و یا عمودی که روی شانه و یا سرشانه قرار می گیرند ، را طراحی کنند. تا شانه ها باریک تر نشان داده شود.
  • در طراحی لباس عروس برای عروس هایی که اندام تحتانی درشتی دارند هرگز نباید از لباس عروس مدل ماهی استفاده کرد. زیرا این لباس ها تا روی ران کاملا کیپ هستند و این کیپ بودن درشت بودن اندام را بیشتر به رخ می کشد. باید از لباس عروس با دامن پفی که پاها و ران در آندیده نمیشود استفاده کرد.
  • در طراحی لباس عروس هایی که پارچه آن ها براق نیست بهتر است از حریر استفاده شود این کار نه تنها لباس را زیباتر می کند بلکه عروس را نیز لاغرتر نشان می دهد. پارچه حریر علاوه بر زیبایی قیمت مناسبی نیز دارد.
  • در استفاده از تور در طراحی لباس عروس باید به این نکته توجه داشت که استفاده از تور بلند برای عروس های لاغر و کشیده مناسب است و هم می توان از تورهای طبقه طبقه که تا روی کمر می رسند استفاده کرد. اما اگر عروس اندام درشتی داشته باشد بهتر از تورهای کوتاه در طراحی لباس عروس استفاده نشود زیرا این کار عروس را درشت تر نشان می دهد به همین دلیل بهتر است از تورهای ساده و بلند برای طراحی لباس عروس های درشت هیکل استفاده شود. مزون لباس عروس پاریس نازی آباد با بهترین و متناسب ترین مدل تور باتوجه به لباس عروس توانسته نظر مشتریان را جلب کند.
  • در کنار همه نکاتی که در بالا گفته شد توجه به اکسسوری ، شنل عروس ، دسته گل عروس و… برای همه طراحان بسیار مهم است که باید متناسب با لباس عروس انتخاب شود.

مهارت های مورد نیاز برای شغل طراحی لباس :

طراحان لباس عروس برای موفقیت در زمینه شغلی خود باید مهارت های زیادی داشته باشند. این اشخاص با داشتن چشم های تیز و دقیق ، مهارت خیاطی ، الگو سازی ، خلاقیت ، مهارت ارتباطی زیادی داشته باشند. طراح لباس عروس باید بتواند تیمی در کنار خود داشته باشد و اگر به صورت مستقیم با مشتری کار می کند بتواند مشتری را قانع کند وبه  نظرات مشتری توجه کند.

درامد طراحی لباس عروس :

طراحان لباس عروس در هر کشور درآمد متغیری دارند.زیرا طراحی لباس عروس هر کشورو منطقه باهم تفاوت دارد و بستگی به نوع پارچه کارشده ف تزیئنات و جزیئات و… بستگی دارد. ولی به طور کلی در ایران طراح لباس عروس بیش از ۵۰ میلیون ماهانه درآمد دارد.

انواع مدل لباس عروس :

لباس عروس پوشیده و محجبه

لباس عروس مدل ماهی

لباس عروس استین دار

لباس عروس دامن پفی

لباس عروس کوتاه

 برای اطلاع از بهترین مدل و جدید ترین مدل های لباس عروس می توانید مقاله انواع مدل لباس عروس را بشناسیم را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید