قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > دانش و فن آوری > وب و اینترنت > پاسخ به پیام‌‌‏های متنی بدون لمس گوشی

پاسخ به پیام‌‌‏های متنی بدون لمس گوشی

پاسخ به پیام‌‌‏های متنی بدون لمس گوشی
پاسخ به پیام‌‌‏های متنی بدون لمس گوشی

زمان‌‌‏هایی است که ترجیح می‌‌‏دهید بدون دست زدن به گوشی به پیام‌‌‏های متنی خود گوش دهید و با صدای خود به آن‌‌‏ها پاسخ دهید.

گوگل برای این مشکل راه‌‌‏حلی اندیشیده است. این شرکت اخیراً قابلیتی را به دستگاه‌‌‏های اندروید افزوده است که به کاربران اجازه می‌‌‏دهد تا به پیام‌‌‏های جدید خود گوش دهند که بدین معنی است که دو سیستم عامل محبوب (IOS و اندروید) قادرند تا به پیام‌‌‏های متنی بدون استفاده‌‌‏از دست پاسخ دهند. در‌‌‏صورتی که نحوه استفاده از این ویژگی را بر‌‌‏روی دستگاه اندروید خود نمی‌‌‏دانید، CNET یک رهنمای مفید در‌‌‏اختیار کاربران قرار داده است.

اگر شما از آیفون استفاده می‌‌‏کنید و می‌‌‏خواهید آخرین پیام‌‌‏های متنی برای شما خوانده شود، مطمئن شوید که گزینه «Hey Siri» در منوی تنظیمات فعال باشد. هنگامی که این قابلیت را فعال کردید، بگویید «Hey Siri، پیام‌‌‏های متنی من را بخوان» (Hey Siri, read my text messages) و گوشی شما فوراً شروع به خواندن آخرین پیام دریافتی شما می‌‌‏کند.

زمانی که پیام خوانده شد، Siri از شما خواهد پرسید که آیا می‌‌‏خواهید پاسخ پیام را بدهید. شما، هم می‌‌‏توانید بگویید «بله» و پاسخ را دیکته کنید و یا بگویید «خیر، پیام بعدی را بخوان» (no, read the next one) تا پیام‌‌‏های بعدی شما را بخواند.

این روند در دستگاه‌‌‏های اندروید نیز به همین شکل است. بگویید، «بله گوگل، آخرین پیام‌‌‏هایم را نشان بده» (Ok Google, show me my last messages) و پنج پیام آخر دریافتی شما بر‌‌‏روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد. سپس گوشیتان به شما خواهد گفت که اولین پیام از کیست و از شما می‌‌‏پرسد که آیا می‌‌‏خواهید متن پیام را بشنوید. می‌‌‏توانید هم آن را بشنوید و یا از آن رد شوید. اگر پیام را شنیدید از شما پرسیده خواهد شد که آیا می‌‌‏خواهید به پیام پاسخ دهید یا دوباره آن را بشنوید و یا پیام بعدی برایتان خوانده شود.

می‌‌‏توانید مقاله اصلی را در اینجا مشاهده کنید.

اپک تایمز

دیدگاهتان را بنویسید