قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

در حال حاضر، ارزهای دیجیتال، از موقعیتی بسیار استثنائی برخوردار شده اند. همه افرادی که به سرمایه گذاری‌های مختلف علاقه دارند، مایلند تا بخشی از سرمایه و پول خود به ارزهای دیجیتال اختصاص دهند. به لطف گسترش اینترنت و پیشرفت فوق العاده شبکه‌های اجتماعی، امروزه ما موارد و محتواهای متعددی را در خصوص ارزهای دیجیتال، مشاهده می‌کنیم. البته باید به این نکته هم اشاره شود که ورود به این حوزه، بدون داشتن علم و دانش لازم و تجربه کافی، ریسک بزرگی محسوب می‌شود. حتماً شما هم وب سایت‌ها و پیج‌های متعددی را دیده اید که به شما وعده می‌دهند تا در مدت زمانی کوتاه، می‌توانید به سودهای قابل توجهی برسید. اما در این دوره و زمانه‌ای که مقوله اعتماد سخت شده است، به واقع کدامیک از این منابع، واقعی و مورد اعتماد هستند؟ اینجا است که مبحث سیگنال ارز دیجیتال، از اهمیت به‌سزایی برخوردار می‌شود.

پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال
پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟

یکی از شیوه‌ها و مدل‌های جدید پول، ارز دیجیتال نام دارد که به آن Cryptocurrency نیز می‌گویند. این نوع ارز، در اصل با استفاده از روش رمزنگاری تولید می‌شود. یکی از مزایای ارز دیجیتال بدین صورت است که هیچ نهاد، سازمان و شخصی نمی‌تواند آن را کنترل نماید. به همین دلیل است که شما می‌توانید آن را بدون دخالت شخص و به صورت مستقیم، برای دیگر افراد ارسال نمایید و در این پروسه، نیازی نیست تا مثلاً حساب بانکی افتتاح کنید.

مقوله بلاک چین (Blockchain) در ارز دیجیتال و خرید و فروش آن نقش پر رنگی دارد. بدین صورت که به وسیله بلاک چین می‌توانید از مزایایی مانند غیر متمرکز بودن، شفافیت و عدم تغییر در خرید و فروش ارز دیجیتال، بهره‌مند شوید. شما با بلاک چین قادر خواهید بود تا برای اشخاص فعال درون و برون شبکه، امکان مشاهده تراکنش‌ها را فعال نمایید. جالب است بدانید که بیش از ۲ هزار نوع ارز دیجیتال وجود دارد که خیلی از آن‌ها غیر فعال شده اند؛ در حال حاضر، بیت کوین، معروف‌ترین ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

در ادامه، مواردی مانند سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال، سیگنال دقیق ارز دیجیتال و… نیاز به توضیح و تفسیر پیدا خواهند کرد. بنابر اهمیت این موضوع، در نظر داریم تا به این موارد و سیگنال بیت کوین بپردازیم. ضمن این که، در مرحله بعدی، یکی از وب سایت‌های حرفه‌ای که در زمینه مشاوره، فروش و ارائه مطالب آموزشی ارز دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال فعالیت می‌کند را به شما معرفی خواهیم نمود.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

همان طور که در مقدمه هم اشاره شد، وب سایت‌ها و پیج‌های متعددی وجود دارند که در خصوص سود بالای ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این حوزه، به شما وعده‌های مختلفی می‌دهند. اما این که به کدام یک می‌توان اعتماد کرد، مقوله‌ای است که به دانش و تجربه نیاز دارد. به طور حتم، هر شخصی نمی‌تواند به حوزه ارز دیجیتال وارد شده و به راحتی به سودهای مناسب دست یابد؛ مگر اینکه در خصوص سیگنال ارز دیجیتال، اطلاعاتی داشته باشد. مواردی مانند سیگنال دقیق ارز دیجیتال، سیگنال فیوچر ارز دیجیتال و… از اهمیت به‌سزایی برخوردار هستند.

سیگنال ارز دیجیتال، شاخه‌های مختلفی داشته که معروف‌ترین آن، سیگنال تکنیکال نام دارد. شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال، به شناخت کافی از بازار و داشتن اطلاعات مناسب و حرفه‌ای نیاز دارید. کاربرد این سیگنال‌های خرید و فروش ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا در خصوص قیمت‌ها و شرایط آن‌ها، اطلاعات کاملی پیدا کرده و با پشتوانه بهتر و مطمئن‌تری، به خرید و فروش رمز ارزها بپردازید. به عنوان مثال، یکی از بخش‌های سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال است. بدین صورت که کارشناسان به تناوب‌های زمانی و تاریخی اعتقاد دارند که می‌توان با بررسی گذشته قیمتی، به پیش بینی آینده پرداخت.

انواع سیگنال‌ کریپتو
انواع سیگنال‌ کریپتو

توضیحاتی در خصوص انواع سیگنال‌ کریپتو

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال، از بخش‌ها و شاخه‌های مختلفی تشکیل شده که دانستن آن‌ها برای افرادی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، بسیار حیاتی و حائز اهمیت محسوب می‌شود. به عنوان مثال، موردی مانند سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال، با ارائه سرویس‌های حرفه ای، افراد را در شناخت بیشتر بازار مربوطه، راهنمایی می‌کند.

از طرفی، گزینه‌ای به نام سیگنال فیوچرز بایننس وجود دارد که قدرت خرید و ریسک سرمایه گذاران را تا درصد بسیار بالایی افزایش می‌دهد. شایان توجه است که این سیگنال، به وسیله تیم‌های حرفه‌ای خود، کلیه سیگنال‌های ارز دیجیتال صورت گرفته در سراسر دنیا را رصد کرده و در ضمن، سیگنال‌های فیوچرز را نیز دریافت می‌کند.

گستره سیگنال ارز دیجیتال، بسیار متنوع است. علاوه بر مواردی که شرحشان رفت، می‌توان به گزینه‌های دیگری مانند سیگنال فیوچرز کوین، شت کوین، سیگنال شت کوین، سیگنال رمز ارز، سیگنال رایگان رمز ارز و سیگنال فیوچرز کوکین اشاره کرد.

ترید ارز دیجیتال و اهمیت آن

با توجه به اینکه ارز دیجیتال، مبحثی بسیار پرشاخه و گسترده محسوب می‌شود، بنابراین، کسانی که مایل هستند تا در این زمینه سرمایه گذاری کنند، می‌باید تا به اهمیت ترید ارز دیجیتال، پی ببرند. به طور کلی، وقتی سرمایه گذاران به مقوله ترید مبادرت می‌کنند، یعنی اینکه با استفاده از اطلاعات، نوسانات، اخبارهای مرتبط، استراتژی‌ها، نمودار خوانی و هر آنچه در این رابطه اتفاق می‌افتد، مایلند تا سود مناسبی کسب کنند؛ به این گونه افراد، تریدر می‌گویند.

بنابر اهمیت این موضوع، جهت شناخت بازار و دسترسی به فرصت‌های مربوط به ارز دیجیتال، فرد می‌باید تا علم و دانش مربوط به تحلیل‌های مختلف از جمله تحلیل تکنیکال و سیگنال ارز دیجیتال را یاد بگیرد. زیرا در این صورت است که وی قادر خواهد بود اکثر فرصت‌های موجود را شناسایی و تحلیل کرده و سپس از آن‌ها جهت کسب سود بیشتر استفاده کند.

آشنایی با انواع ترید ارز دیجیتال
آشنایی با انواع ترید ارز دیجیتال

آشنایی با انواع ترید ارز دیجیتال

اشاره به این نکته الزامی است که ترید ارز دیجیتال، انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، برخی از افراد مایل هستند تا تریدهای فوری انجام داده تا به این وسیله، سود آنی نصیبشان شود. این نوع تریدها، معمولاً در چند ساعت و حتی چند دقیقه انجام می‌شود. به همین دلیل، در ترید فوری، مقوله‌هایی مانند داشتن مهارت، برخورداری از تمرکز، مدیریت ریسک و صرف زمان، اهمیت به‌سزایی خواهند داشت. البته فراموش نکنیم که شانس هم در این پروسه، تاثیر مختصری دارد.

از طرفی، تریدها می‌توانند به صورت روزانه هم انجام شوند یا گونه دیگری از ترید، نمونه نوسانی است که به Swing هم معروف است. ترید نوسانی ارز دیجیتال، در مدت زمان طولانی‌تری انجام می‌شود که معمولاً از چند روز تا چند هفته را شامل می‌گردد. در نهایت هم می‌توان به ترید به شیوه موقعیت گیری (Position Trading) اشاره کرد که سبک و شیوه تریدرها می‌تواند برای هفته‌ها، ماه‌ها و حتی چندین سال، به صورت موقعیت خرید یا فروش باشد. به عبارتی، این مدل تا حدودی به شیوه سرمایه گذاری شباهت دارد، اما تماماً مانند آن نبوده و در اصل برای دریافت سود بالا در طولانی مدت کاربرد دارد.

نکات مهم در خصوص ترید کردن ارز دیجیتال

در خصوص ترید کردن، نکات مهمی است که هر شخصی که به دنیای ارز دیجیتال ورود پیدا می‌کند، حتماً باید بداند. در ادامه، به این نکات، به شرح ذیل اشاره می‌کنیم:

  • معاملات به صورت روزمره، با پروسه ترید کردن، تفاوت دارد؛ زیرا ترید ارز دیجیتال، یک برنامه طولانی مدت محسوب می‌شود و انجام ترید به صورت روزانه، گزینه‌ای پر ریسک و پر ضرر است و باعث از بین رفتن سرمایه و به هم خوردن نظم برنامه ریزی خواهد شد.
  • شاید خیلی از افراد بتوانند با ورود به بازارهای ارز دیجیتال و دریافت سیگنال ارز دیجیتال، به سود و منفعت دست یابند. اما اینکه بخواهیم فقط به یک بار سود کردن اتکا کرده و برنامه بلند مدتی نداشته باشیم، به طور حتم برای ما خطرناک خواهد بود. بنابراین، می‌باید تا با انجام پلن‌های مناسب و دریافت سیگنال ارز دیجیتال، به صورت طولانی مدت و آینده نگرانه، پیشرفت کنیم.
  • در زمینه ترید کردن، باید ویژگی‌های قابل توجهی را در خودتان پرورش داده و از عادت‌های بد دوری کنید. به عنوان مثال، در پایان روز، حتماً تجزیه و تحلیل را انجام داده و آن را به روز بعد موکول نکنید. ترسیم نقشه روزها و هفته‌های آینده، در ترید کردن، اهمیت به‌سزایی دارد؛ حتماً سیگنال‌های خرید و فروش را به دقت بررسی کنید.
  • اگر تصور می‌کنید که می‌توانید پس از چندین سال، در زمینه ارز دیجیتال، یک کارشناس تمام حرفه‌ای شوید، این مورد به کار شما نمی‌آید! زیرا پیچیدگی بازار و سیگنال ارز دیجیتال، به قدری گسترده است که متوجه خواهید شد که در هر مقطعی از زمان، یک سری گزینه‌ها در کسب سود به شما کمک خواهند کرد.
  • باهوش بودن و به طور کلی برخورداری از زکاوت بالا، در ترید کردن ارز دیجیتال، کمک چندانی نخواهد کرد. زیرا این بازار و موفقیت در آن، به عوامل متعددی مرتبط بوده و پیشرفت در گذر زمان است که باعث می‌شود تا شما حرفه‌ای‌تر شده و درس‌های جدیدی بیاموزید. ضمن اینکه، شک نکنید که دیر یا زود، شکست هم سراغتان آمده و بازار ارز دیجیتال بر شما غلبه خواهد کرد.
پرشین الیت، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال
پرشین الیت، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

پرشین الیت، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

در دنیای ارز دیجیتال، شما به یک راهنما، مشاور و شخص مورد اعتماد نیاز دارید. قبلاً در خصوص سیگنال ارز دیجیتال که منابع آن‌ها مورد اعتماد نیستند، صحبت کردیم. به همین دلیل، وقتی فرد می‌خواهد به ترید کردن بپردازد، حضور منبع مورد اعتماد که بتواند وی را در تمامی مراحل راهنمایی کرده و حمایت نماید، از اهمیت بسزایی برخوردار خواهد بود.

پرشین الیت، یک وب سایت حرفه‌ای در زمینه ارز دیجیتال است. افرادی وجود دارند که با سرمایه قابل توجهی قصد دارند تا وارد بازار سرمایه شوند، اما دانش، تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. پرشین الیت، حمایت کاملی را در تمامی مراحل برای آن‌ها ارائه می‌دهد؛ از مشاوره‌های گوناگون گرفته تا نقشه راه و…

پرشین الیت می‌تواند تا با ارائه سیگنال‌های ارز دیجیتال، نقشه راه را به شما نشان دهد. فراموش نکنیم که پیشتر به سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال،  اشاره‌های متفاوتی داشتیم. بنابراین، پرشین الیت اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده و تمامی تلاش خود را می‌کند تا بهترین سیگنال را به تریدرهای تازه کار و حرفه‌ای ارائه دهد.

آشنایی با خدمات پرشین الیت

فراموش نکنیم که پرشین الیت، از سابقه‌ای ۵ ساله برخوردار بوده و به نوعی بزرگترین مرجع ارائه سیگنال و آموزش تجارت ارز دیجیتال محسوب می‌شود. به همین دلیل، سرفصل‌های مختلفی در وب سایت پرشین الیت ارائه می‌گردد که به آن‌ها به شرح ذیل اشاره می‌کنیم:

  • برخورداری از انواع اشتراکات مرتبط با سیگنال خرید ارز که کاربر می‌تواند به صورت رایگان، از سیگنال ۳ روزه برخوردار شود. اما در ادامه، اشتراک‌های یک، سه و شش ماهه نیز با دسترسی VIP قابل خریداری خواهد بود.
  • در وب سایت پرشین الیت می‌توانید از مقالات متعدد در خصوص ارز دیجیتال و سیگنال‌های آن و مشاوره‌های مربوطه، بهره مند شوید.
  • پرشین الیت، برای کاربران و تریدرها در سطوح مختلف، مقالات آموزشی متعددی را تدارک دیده است. بهره مندی از این مقالات، از طریق وبلاگ این مجموعه، قابل دسترسی خواهد بود. در خصوص سیگنال ارز دیجیتال نیز، مطالب متعددی در این وبلاگ وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید