قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > پشت پرده رفتارهای عجیب گربه ها چیست؟

پشت پرده رفتارهای عجیب گربه ها چیست؟

حتما بارها متوجه رفتارهای عجیب گربه خود شده اید. پشت تمام این حرکات عجیب دلایل علمی و ثابت شده وجود دارد که در این مقاله به ۵ مورد آن میپردازیم…

نشان دادن دم

وقتی دارید گربه خود را نوازش میکنید به جای اینکه روبروی شما قرار بگیرد، برمیگردد و دم خودش را به شما نشان میدهد. این کار نوعی سلام دوستانه و دعوت به برقراری ارتباط است.

نشستن روی کانتر یا کابینت

گربه ها عاشق لم دادن روی میز، قفسه و مناطق ارتفاع دار خانه هستند. گربه ها شکارچی هستند و در بالاترین نقطه خانه دید بهتری نسبت به خوراکی ها و حتی خطرات احتمالی همچون برخورد با سگ یا گربه های دیگر دارند.

خیره شدن به نقطه ای

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که گربه دوست داشتنی‌تان به نقطه‌ای نامرئی خیره شده. به گفته محققان، گربه ها چیزهایی در محدوده فراصوت می شنوند که انسان نمی تواند. نمی‌توانیم بفهیم که آیا آنها حرکت ارواح را در اتاق تماشا می‌کنند یا خیر. اما، به احتمال زیاد، گربه شما صدای حشرات را در پشت دیوارها یا موش ها در سقف را ردیابی می کند.

کارهای عجیب گربه
کارهای عجیب گربه

دویدن ناگهانی در خانه

گربه شما، یک لحظه نشسته است، ساکت و بی سر و صدا. سپس، در حال دویدن در سراسر اتاق با حداکثر سرعت به دنبال … هیچ چیز. به گزارش شبکه بهداشت و درمان حیوانات خانگی، گربه‌ها پس از استفاده از ظرف خاک، بزرگ‌نمایی می‌کنند. زیرا پس از تخلیه احساس خوبی دارند. این کار به نوعی تخلیه انرژی و احساس راحتی گربه را نشان میدهد.

مخفی شدن در جعبه و فضاهای کوچک

گربه ها به دنبال راحتی، امنیت و گرما در نقاطی هستند که برای شما عجیب به نظر می رسند، مانند جعبه کفش یا سینک حمام. به گزارش Live Science، گربه ها می توانند مزیت در آغوش گرفتن را با فشار دادن خود در جعبه ها و فضاهای کوچک برای آرام کردن استرس خود ایجاد کنند.

بعضی از این موارد برای جلب توجه شما نیز میباشد. شما میتوانید با چند دقیقه بازی یا نوازش گربه خود، آرامش و امنیت را به گربه دوست داشتنی خود هدیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید