قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > پیروزی در میدان نبرد گوگل با فرماندهی سئوکار

پیروزی در میدان نبرد گوگل با فرماندهی سئوکار

انسان در طول زندگی همواره در حال یادگیری مباحث جدید است. حتی اگر ۸۰ساله هم بشوید، باز یادگیری دست از سر شما برنمی‌دارد. فرقی نمی‌کند. در هر حرفه‌ای که باشید، یادگیری مسیرهای شغلی چیزی است که باعث پیشرفت شما خواهد شد. رمز موفقیت نیز در یافتن مسیرهای جدید است.

سئوکار آکادمی سئو پورفیض
سئوکار آکادمی سئو پورفیض

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو مفهومی است که کمتر از دو دهه به وجود آمده و تحول بزرگی را در صفحات جستجو ایجاد کرده است. پیشرفت فضای نت و افزایش مخاطبان آن باعث شده که سئوکارها  به دنبال یافتن راه‌هایی برای پیشرفت بیشتر باشند و افراد زیادی مایل باشند، به این دنیای بی‌انتها وارد شوند.

در حال حاضر میلیاردها وب‌سایت وجود دارد که هر یک از آنها برای جلب توجه در نتایج موتورهای جستجو در تلاش هستند. سئو پادشاهی است که بر کشف محتوا و ارگانیک کردن فرمانروایی می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید یکی از فرماندهان پرقدرت منطقه سئو باشید، لازم است که مطابق با دستورهای این پادشاه عمل کنید.

سئوکار به چه کسی می‌گویند؟ 

یک سئوکار شخصی است که در یادگیری و تسلط بر الگوریتم‌های گوگل تخصص دارد تا بتواند به مشتریان و شرکت‌های آنلاین تحت وب در پیشرفت آنها کمک کند. در حقیقت متخصصین سئو کسانی هستند که همانند یک فرمانده لشکر باید مسیرها و تکنیک‌های جدید را کشف کنند تا بتوانند پیروز میدان باشند. 

برای اینکه درمورد سئوکار، فرمانده لشکر بهینه‌سازی موتورهای جستجو بیشتر بدانید کلیک کلید

محمد پورفیض سئوکار
محمد پورفیض سئوکار

در ابتدا، اکثر متخصصان جستجو، افرادی بودند که در بازاریابی شرکت‌ها یا صفحات خود تجربه داشتند. اما امروزه سئو به‌عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال آموزش داده می‌شود و بسیاری از متخصصان سئو با استفاده از کلاس‌ها و آموزش‌ها مهارت‌های سئو را یاد می‌گیرند و سپس به سطوح بالاتر رفته و درآمدهای بیشتری را کسب می‌کنند. 

انتظار می‌رود که متخصصان سئو مدرن در تجزیه و تحلیل داده‌ها، لینک‌سازی، محتوای وب، HTML،  نوشتن، تجزیه و تحلیل رقبا بازاریابی و تحقیق کلمات کلیدی مهارت داشته باشند. تخصص در استفاده از ابزارهای SEO مانند Raven، Moz و … نیز ضروری است. مشاور سئو پورفیض، با تجربه بالا در دنیای سئو و با برگزاری آموزش‌های لازم در این حوزه مسیر موفقیت شما را هموار می‌کند.

شغل پردرآمدی که خواهان زیادی دارد!

متخصصان سئو از تقاضای بالای کاری برخوردار هستند، زیرا شرکت‌ها برای رقابت در بیشتر جایگاه‌ها به بهینه‌سازی جستجو نیاز دارند. درواقع برای اینکه شرکت‌ها بتوانند از سایر رقبای خود پیشی بگیرند به کارشناسان فعال در حوزه سئو نیاز دارند. متخصصان سئو با الگوریتم های گوگل به‌خوبی آشنا بوده و می‌توانند بر این اساس استراتژی‌های جدیدی برای پیروزی در میدان نتایج گوگل تدارک ببینند.

 کارشناس سئو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های بازاریابی دیجیتال و محتوا، توسط توسعه‌دهندگان وب، به‌عنوان بازاریاب محتوا و در بسیاری از نقش‌های دیگر استخدام می‌شوند. استخدام یک سئوکار حرفه‌ای سایت شرکت‌ها را به جایگاه خوبی در صفحات جستجو می‌رساند. فرقی نمی‌کند که به‌عنوان یک مبتدی وارد جریان‌های سئو شده‌اید یا یک متخصص حرفه‌ای SEO هستید، این شغل نویدبخش هیجان‌ها و پتانسیل‌های بیشتری است. 

سئوکار پورفیض، همواره در حال یادگیری و به‌کارگیری پتانسیل‌های جدید است که علاوه بر توسعه وب، بازاریابی محتوا را به‌خوبی انجام داده و به افزایش بیشتر ترافیک سایت‌ها کمک می‌کند.

یادگیری الگوریتم های گوگل برای پیشرفت در سئو کافی است؟

 هنگامی که بر الگوریتم‌های گوگل به‌خوبی مسلط شدید برای اینکه ارزش شغلی خود را افزایش دهید باید تکنیک‌های جدیدی را یاد بگیرید. متخصصان حوزه سئو که از مهارت‌های تحلیلی و تجربه یادگیری عمیق خود در بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، موفق‌تر هستند.

 این کارشناسان باید همواره در تلاش برای یادگیری مسیرهای موفقیت در شغل خود باشند. در اینجا ۳ نقش محبوب و مسیر شغلی برای متخصصان جدید و باتجربه سئو ارائه شده است که به دنبال برداشتن گام بعدی در حرفه خود هستند. ۳ تکنیکی که این فرماندهان میدان سئو را به جایگاه‌های بالاتر می‌رساند.

الگوریتم های گوگل را کلیک و کشف کنید

الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل

بازاریاب موتور جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و بهینه‌سازی موتورهای جستجو در بیشتر اوقات با هم ترکیب می‌شوند، اما در عمل بسیار متفاوت هستند. SEM بسیار گسترده‌تر و SEO را در خود جای‌داده است. SEM مستلزم آن است که مهارت‌های جدیدی را بیاموزید. این مهارت‌های جدید شامل بازاریابی پرداخت به‌ازای کلیک (PPC)، تبلیغات و برخی مدیریت ارتباط با مشتری هستند. 

علت یادگیری SEM هم این است که باید برای بازاریابی برای مشتریان و همچنین موتورهای جستجو تلاش کنید. درحالی‌که بسیاری از متخصصان SEM صرفاً در جستجوی پولی تخصص دارند، شما می‌توانید در هر دو جنبه SEM و SEO خبره شوید. هنر به‌کارگیری SEO و SEM چیزی است که poorfeyz.com به‌خوبی به آن مسلط است.

مشاور بازاریابی کسب‌وکار

برخی از متخصصان بهینه‌سازی موتورهای جستجو به سخنرانان عمومی، مشاوران حرفه‌ای کسب‌وکار و مشاوران بازاریابی تبدیل می‌شوند. رسیدن به این موقعیت مستلزم داشتن سابقه‌های موفقیت در این زمینه است. شما باید توانایی‌های خود را از طریق کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید نشان دهید. در بیشتر موارد، به‌عنوان مشاور از شما می‌خواهند که:

  • در اجرای جستجو و سایر ابتکارات بازاریابی به مشتریان کمک کنید.
  • قادر خواهید بود تا اثربخشی استراتژی‌های موجود و همچنین استراتژی‌هایی را که به کار می‌گیرید، اندازه‌گیری کنید.
  • پشتیبانی و استراتژی بلندمدت را برای آن شرکت‌ها ارائه کنید. 

بازاریاب محتوا

بازاریابی محتوا یک گام طبیعی برای کارشناسان SEO است که کار با محتوا را به‌جای پیوندها و اعداد ترجیح می‌دهند. بازاریابان محتوا به مهارت‌های سئو نیاز دارند زیرا با ایجاد مستقیم محتوای وب، وبلاگ‌ها، مطالب عمومی، ویدئوها، گرافیک‌ها، گزارش‌ها و سایر محتواها کار می‌کنند. 

درحالی‌که نقش دقیق شما بسته به شرکت متفاوت است، اکثر متخصصان بازاریابی محتوا در یک تیم بازاریابی قرار می‌گیرند تا بر اساس تصمیمات محتوایی در یک برنامه بازاریابی عمل کنند. این کاری است که سئوکار پورفیض انجام می‌دهد یعنی با یادگیری تکنیک‌های بازاریابی، کسب‌وکار اینترنتی را در مسیر درستی قرار خواهد داد.

الگوریتم کبوتر؛ مسئول رساندن کاربر به مقصد

گوگل برای اینکه بیشتر به کاربران خود کمک و خواسته‌های آنها را برآورده کند، الگوریتم‌های جدیدی را به موتور جستجو اضافه می‌کند. یکی از این الگوریتم‌ها، کبوتر است که نقش بزرگی در زندگی انسان‌ها دارد. مسئله‌ای که پس از ورود به شهرها یا کشورهای جدید با آن روبرو می‌شوید، یافتن آدرس‌های آنجاست. 

درباره الگوریتم کبوتر، پیک گوگل، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

الگوریتم کبوتر
الگوریتم کبوتر

گوگل برای حل این مسئله الگوریتم کبوتر را معرفی کرد. این الگوریتم علاوه بر اینکه باعث رساندن شما به مقصد می‌شود به پیشرفت کسب‌وکارها نیز کمک بزرگی کرده است. قبل از معرفی این الگوریتم و پیشرفت فضای اینترنتی، تنها فروشگاه‌هایی که معروف و بزرگ بودند می‌توانستند مشتری‌های بیشتری جذب کنند.  امروزه کسب‌وکارهای کوچکی که مطابق با الگوریتم کبوتر عمل می‌کنند در نتایج گوگل ظاهر شده و مشتری‌های زیادی جذب می‌کنند. تخصصی که پورفیض به‌عنوان یک سئوکار در زمینه این الگوریتم دارد، باعث می‌شود که هرچند کسب‌وکار کوچکی داشته باشید بتوانید آن را به جایگاه خوبی در گوگل رسانده و مشتری بیشتری جذب کنید

دیدگاهتان را بنویسید