قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > چرا مانیکور کردن ناخن ها لازم است؟

چرا مانیکور کردن ناخن ها لازم است؟

داشتن ناخن‌های تمیز نه تنها به بهداشت شما کمک می‌کند بلکه تمیز کردن ناخن باعث زیبایی بیشتر آن نیز می‌شود چون هرچه قدر هم که برای آرایش ناخن تلاش کنید اگر خود ناخن‌ها تمیز و سالم نباشند کار شما بیهوده و احتمالا زیبانبار نیز خواهد بود. برای تمیز و زیبا نگهداشتن ناخن‌ها و دستان باید همیشه مانیکور کرد.

مانیکور چیست؟

مانیکور شامل ماساژ دست، سوهان ناخن، مرتب کردن شکل ناخن‌ها با گرفتن پوست اضافه دور ناخن، لایه برداری از پوست دست، تقویت ناخن و در نهایت لاک زدن می‌شود. در حقیقت پکیج خدماتی که برای مانیکور ناخن دریافت می‌کنید برای زیباتر کردن دستان و ناخن‌های شما است که در اغلب صالن‌های زیبایی این پکیچ را دارند.

مزایای مانیکور

با مانیکور گوشت‌های اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردی‌های صدف ناخن توسط سوهان از بین می‌روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می‌شوند، با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می‌کنید.

برای سلامت پوست دست مفید است

دستان ما روزانه در برابر آلودگی‌ها و گرد و غبار قرار می‌گیرد. اگر به پوست دست رسیدگی نشود، پوست دست خیلی زود دچار پیری شده و چروک و لک می‌شود. ماساژی که از مانیکور ناخن نصیب دست و پای شما می‌شود به نوعی پوستتان را احیا کرده و سرزنده می‌کند.

سلول‌های مرده از بین می‌روند

سلول‌های مرده در هنگام مانیکور از بین می‌روند و دستان شما نرم و لطیف خواهند شد.

به روی جریان خون تاثیر مثبت دارد

ماساژ دست و پا توسط یک مانیکوریست حرفه‌ای به روی جریان خون بدن نیز تاثیرگذار است. چرا که دست و پا هر دو از اعضای فعال بدن به شمار می‌روند بنابراین ماساژ آن‌ها به روی کل بدن تاثیر خواهد گذاشت.

جلوگیری از رشد قارچ در اطراف و زیر ناخن

با استفاده از مانیکور می‌توانید رشد قارچ‌ها را در اطراف ناخن متوقف کنید. بسیاری از افراد به دلیل رسیدگی نکردن به وضعیت ناخن‌های‌شان به عفونت یا قارچ ناخن مبتلا می‌شوند. پس برای داشتن ناخن‌های سالم و زیبا همیشه آن را مانیکور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید