قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > رپرتاژ آگهی > کسب درآمد بیش از حد با آموزش سئو وبین سئو

کسب درآمد بیش از حد با آموزش سئو وبین سئو

طبق گفته سایت (iide.co)the digital school در سال ۲۰۲۱ سئو سایت جز پردرآمدترین شغل های دیجیتال مارکتینگ است. دلایل مختلفی برای این پردرآمد بودن در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. به عنوان مثال سایت هایی مثل سافت ۹۸، وبین سئو، دیجیکالا، بیتوته بیش از ۵۰ درصد درآمد خود را مدیون سئو سایت هستند.

کسب درآمد بیش از حد با آموزش سئو وبین سئو
کسب درآمد بیش از حد با آموزش سئو وبین سئو

سئو یک مهارت همیشه سبز در بازاریابی اینترنتی هست و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترافیک بسیار هدفمندی را برای سایت شما ایجاد می کند. برای همین آموزش سئو وبین سئو را جدی بگیرید تا شما هم بتوانید در نتایج برتر حوزه کسب و کار خود قرار بگیرید.

به نقل از محمد نصیری کارشناس سئو سایت وبین سئو که محتوایی را در سایت خود منتشر کرده است که در ادامه بخشی از آن را باهم می خوانیم.

سئو چیست؟

قبل از اینکه در مورد درآمد سئوکارن حرف بزنیم ابتدا مثال واقعی را باهم بررسی کنیم و درمورد تعریف سئو سایت صحبت کنیم.

خب میخام براساس تجربه خودم مثالی رو براتون بزنم که خیلی جالبه و می تونید از همین مسئله الگو برداری کنید. اگر تور مشهد روزی ۳۰۰۰ (البته در روزهای عادی) جستجو بشه رتبه اول ۳۰ درصد از جستجو رو میگیره و میشه ۹۰۰ ورودی فقط از تور مشهد حالا تور مشهد با قطار و هوایی رو محاسبه نمی کنیم.

حالا اگر از این ۹۰۰ نفر ورودی گوگل فقط ۱۰ درصد نرخ تبدیل داشته باشیم یعنی ۹۰ نفر خرید کنند و هر نفر ۲ میلیون تور خرید کند رقم بسیار بالایی می شود.

۹۰ نفر * ۲ میلیون * ۳۰ روز = ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون در ماه

این فقط درآمد می باشد و اگر ۲۰ درصد سود محاسبه کنیم ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون سود می شود. به همین سادگی می توان اینقدر کسب درآمد کرد.

اما فراموش نکنید یادگیری سئو و به کار بردن آن زمانبر است اما نتایج خوبی را به دنبال دارد.

خب حالا سئو سایت چیست که اینقدر می تواند برای ما مفید باشد.

اگر آموزش تولید محتوا را در گوگل جستجو کنید یکسری سایت می بینید که همینطوری به این جایگاه نرسیده اند. دلیل اصلی وجود آنها سئو سایت است.
سئو یعنی مجموعه اقداماتی که با توجه به قوانین موتور جستجو انجام می شود تا سایت مورد نظر در عبارت کلیدی مدنظرش در نتایج برتر موتور جستجو قرار بگیرد که در ایران گوگل بیشترین کاربرد را دارد؛ اما سئو علمی نیست که بتوان به همین راحتی آن را فرا گرفت.

بنا به گفته وبین سئو آموزش سئو در ایران بسیار محدود برگزار می شود و این مسئله نشان دهنده محدود بودن مدرس های مسلط و کاربلد در ایران است؛ چرا که آموزش دادن سئو نیازمند تجربه عملی و تسلط علمی بر روی علم سئو است و اینکه شخص مدرس باید همیشه در این حوزه بروز باشد.

 سئو سایت چه تأثیری بر درآمد دارد؟

مطابق آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد خرید اینترنتی در ایران بسیار چشمگیر و قابل توجه است. به صورتی که میزان خرید اینترنتی در سال ۱۳۹۲ در حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان و در سالهای ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به ترتیب به ۵۰ هزار میلیارد تومان و ۶۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

متأسفانه در این آمار به سالهای بعد از ۱۳۹۴ اشاره ای نشده است اما به سادگی می توان حدس زد که رشد خرید اینترنتی بعد از سال ۱۳۹۴ نیز ادامه داشته و به صورت تصاعدی افزایش یافته است.

اگر کمی هوشمندانه فکر کنیم باید به دنبال راه اندازی کسب وکار آنلاین خود باشیم؛ زیرا با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان، دسترسی به کالاهای موردنیاز کاربران به سادگی امکان پذیر بوده و تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده است.

به همین دلیل، کسب وکارهایی که صرفا به صورت سنتی فعالیت می کنند رفته رفته مشتریان خود را از دست داده و دچار ورشکستگی خواهند شد.

تصور کنید در زمینه فروش کفش فعالیت دارید و در مغازه نسبتا بزرگی در یکی از بهترین نقاط بازار مشغول به فروش کفش و کسب درآمد هستید. حال به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • روزانه چند نفر ممکن است از مقابل مغازه شما عبور کنند؟
  • روزانه چند نفر می توانند از شما خرید کنند؟
  • مجموع ساعات کاری فروشگاه شما چند ساعت در روز است؟
  • در روزهای تعطیل چطور؟

اگر کمی عمیق تر به پرسش های بالا فکر کنید، در خواهید یافت که حتی اگر فروش روزانه چند ده میلیونی داشته باشید، بازهم کسب وکار شما بسیار محدود است؛ شما محدود هستید به مشتریانی که در ساعات کاری روزهای غیر تعطیل در مقابل مغازه شما حضور دارند و می توانند از اجناس موجود در مغازه دیدن کرده و خرید کنند.

نقل از محمد نصیری مشاور سئو سایت

محمد نصیری مشاور سئو سایت
محمد نصیری مشاور سئو سایت

من محمد نصیری مشاور سئو سایت توصیه میکنم که در کنار آموزش سئو سایت به آموزش تولید محتوا وبین سئو و تولید محتوای هدفمند بپردازید. من وقتی در سایت های بزرگی مثل سیگنال، نیوسئو، وبین سئو، ویرافروت شروع به تولید محتوا کردم توانستم در زمان حدودا یکسال درآمد این سایت ها را حداقل ده برابر کنم.

منبع محتوا : https://www.webinseo.com

دیدگاهتان را بنویسید