قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > تست روانشناسی > یک پروانه انتخاب کنید و خودتان را بیشتر بشناسید

یک پروانه انتخاب کنید و خودتان را بیشتر بشناسید

ناخودآگاه از مسائل بسیار مهمی است که تمام رفتارهای انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بدین معنا که تمامی رفتارهای فرد تحت تاثیر ناخودآگاه او قرار دارد به طوری که خود نیز نمی‌داند. یک پروانه انتخاب کنید و خودتان را بیشتر بشناسید

یک پروانه انتخاب کنید و خودتان را بیشتر بشناسید
یک پروانه انتخاب کنید و خودتان را بیشتر بشناسید

این یک تست ساده و در عین حال عجیب است که براساس ناخودآگاه انسان ساخته شده است.

۱- شما فردی روشن‌فکر هستید و به مردم اعتماد دارید. ارتباط با شما برای آن‌ها جذاب است، زیرا که شخصیتی خوشایند دارید.

۲- شما شخصیتی جالب و قدرتمند دارید، اما مشکل این است که در اعماق روحتان همه چیز به زیبایی چیزی که در بیرون نشان می‌دهید نیست. شک، نگرانی و ناامنی همراهان همیشگی شما هستند. علاوه بر آن گاهی خشن و بی‌رحم هستید.

۳- شما فردی با تجربه و بسیار احساساتی هستید. خلاقیت از ویژگی‌های شماست و به هرچیز از لحاظ هنری نزدیک می‌شوید. کارهایتان معمولا غافلگیر کننده است و به راحتی نمی‌توان با شما زبان مشترک پیدا کرد.

۴- شما از بیان شخصیت خود می‌ترسید و به‌جای اینکه عقیده‌ی خود را که در اکثر مواقع درست است ابراز کنید، ترجیح می‌دهید چیزی نگویید. شما به توانایی‌ها و قدرت خود اطمینان ندارید.

۵- شما کمی خلق و خوی بچگانه دارید: خودمحور، آسیب‌پذیر و حساس. شما صادقانه اعتقاد دارید که دنیا بر وفق مرادتان است و همیشه ازآن توجه می‌طلبید. احتمالا مدت‌ها است که در صحنه‌ی زندگی خود به صورت جدی حضور ندارید و همین باعث شده است احساس کنید مدیریت زندگیتان از دستتان خارج شده‌است.

۶- شما فردی عجیب هستید. می‌توانید هم فعال و هم منفعل باشید و همچنین به طور همزمان هم شاد و هم غمگین باشید. شما همیشه با افرادی که برایتان جالب هستند ارتباط برقرار می‌کنید.

۷- شما به افراد حتی کسانی که می‌شناسید اعتماد ندارید و با احتیاط با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. علاوه بر آن شما فردی متناقض هستید. مردم اغلب تلاش می‌کنند از شما دور باشند.

۸- شما فردی بسیار اجتماعی هستید و همیشه برای ارتباطات جدید آماده‌اید. مردم با شما بسیار راحتند و مورد اعتماد آن‌ها هستید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید