قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > بهداشت و سلامت > رژیم های غذایی و لاغری > ۹ روش برای انتخاب روش تغذیه مناسب

۹ روش برای انتخاب روش تغذیه مناسب

ما وقتی درباره رژیم غذایی  خود دچار اشتباه می شویم  ، خود را تنبیه می کنیم. اگر این تصمیمات ضعیف به طور مکرر اتفاق بیفتد ، ما اغلب خودمان را نمی بخشیم  و از انتخاب خود احساس شرمندگی می کنیم .

ما باید تصمیمات غذایی را که رضایت کمتری بعد ازخوردن غذا ، ایجاد می کنند متوقف کنیم. این واقعیت را بپذیرید که همیشه یک فرصت دوم دارید. شما می توانید مشکلات سلامتی – مانند چاقی ، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ – را که همراه با پرخوری یا گزینه های غذایی نامناسب است را ، معکوس کنید.

چه روزی بهتر از امروز برای شروع؟ هر روز که خورشید طلوع می کند فرصتی برای حرکت به سمت سلامتی بیشتر است. در این مطلب  9 روش برای انتخاب روش تغذیه مناسب  به همراه  آرامش درونی  ، برای شما بازگو می کنیم:

9 روش برای انتخاب روش تغذیه مناسب
۹ روش برای انتخاب روش تغذیه مناسب

۱- وقتی خورشید طلوع کرده است ، غذا بخورید.

تحقیقات نشان می دهد هنگامی که غذا خوردن شما با ریتم شبانه روزی شما هماهنگ باشد ، بدن شما بهترین عملکرد و سلامت را خواهد داشت.

۲- غذای خودرا تقسیم بندی کنید.

وعده های غذایی خود طوری تنظیم کنید تا سه چهارم آنچه می خورید قبل از ساعت ۲ بعد از ظهر باشد. و بقیه بین آن زمان و غروب آفتاب.

۳- کلیشه بندی غذاها را متوقف کنید.

سالاد می تواند صبحانه ای عالی باشد ، در حالی که تخم مرغ با سبزیجات می تواند یک شام خوشمزه باشد.

۴- بیش از حد فکر نکنید.

محاسبه نسبت دقیق پروتئین ، چربی و کربوهیدرات ها را متوقف کنید. اگر غذای سالم می خورید ،پس  اندازه  مناسب هر یک را دریافت خواهید کرد. (فقط با خوردن آجیل در چربی ها زیاده روی نکنید.)

۵- اشتباهات نباید شما را از خط خارج کند.

اگر شام زیاد خوردید  یا یکی دو روز تغذیه خوب نداشتید نگران نباشید. فقط فردا همه آنها را پشت سر بگذارید.

۶- اجتماعی باشید.

دوستان و خانواده خود را تشویق کنید تا در تلاش برای بهتر غذا خوردن به شما بپیوندند. خانواده  بهترین غذای فرعی است که می توانید بخورید.

۷- هیدراته بمانید.

آب باعث می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید.

۸- برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی پاشنه آشیل  وسوسه است.

۹- آنچه را می خورید دوست داشته باشید.

با ادویه ها ، طعم ها و روش های جدید تهیه غذاها را آزمایش کنید. دنیای کاملاً جدیدی از غذا خوردن – و بدن کاملاً جدیدی برای همراهی با شما – در انتظار شماست.

منبع:

۹ Ways to Make Good Food Choices (and Give Yourself Grace When You Don’t)

دیدگاهتان را بنویسید