قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > توصیه های آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند

توصیه های آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند

اغلب اینطور به نظر میرسد که بلوندها وضعیت بهتری دارند، اما گاهی ممکن است انتخاب آرایش صحیح برای آنها سخت باشد، به خصوص هنگامی که موی روشن تهدیدی برای زیبایی شما به حساب بیاید. چه موهای نقرهای رنگ داشته باشید و چه موهای کاراملی، برای انتخاب بهترین و جذابترین ماتیکها، کرمها و سایهی چشم‌ها سرخ تیره، خوب به نظر میرسد.
توصیه های آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند
توصیه های آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند
خانمهایی با رنگ پوست معمولی ، در رنگ و لعاب سرخ تیره، عالی به نظر میرسند. اگر از این دسته هستید، به دنبال محصولاتی با رنگهای تمشکی غلیظ و قرمز یاقوتی باشید.

ابروی خیره کننده

بسیاری از افرادی که به صورت طبیعی بلوند هستند ابروهایی روشن دارند که زیر نور آفتاب به چشم نمیآیند. اگر شما هم موهایی کدر یا سایهدار دارید، از سایهی ابروی خاکستری مایل به قهوهای یا قهوهای استفاده کنید تا قوس ها را بپوشانید و ابروهایتان را جذابتر نمایید. به جای مداد معمولی، از قلمموی انحنادار استفاده کنید زیرا این امر به شما در خلق برشهایی ملایم و غیرتند کمک میکند.

قرمز یادتون باشه!

اگر پوستی زیتونی رنگ و موهایی بلوند دارید، از ماتیکهایی که طیفی از آبی سرد و ارغوانی دارند استفاده نکنید زیرا با رنگ پوست شما همخوانی ندارند. به جای آن، استفاده از رنگ مناسبی مانند قرمز یا قرمز آجری سبب همخوانی با رنگ طبیعی صورت شما شده و حرارت آن را بیشتر می کند.

بدرخشید

برای آن که  چهرهای طبیعی و درخشان داشته باشید، از کرمهای برنزه کننده با تهرنگ طلایی استفاده کنید و از ترکیبهایی که نمایی از رنگ قرمز یا نارنجی دارند بپرهیزید، زیرا شما را سرخ و سفید نشان میدهند. به جای آن از روشن کننده شرابیرنگ استفاده کنید تا گونههای خود را زیباتر کنید.

ماتیک گوشتی

اگر موهایی بلوند با رگههای تیره و پوستی تیره یا کاراملی رنگ دارید، از ماتیکهای گوشتی استفاده کنید تا مانند یک مدل به نظر برسید. برای آن که رنگ لبهایتان به سایر قسمتها سرایت نکند، ابتدا از خط لب استفاده کنید و سپس برای شکل دادن کمی برق لب بزنید.

مرتبشان کنید

پوست معمولی و موهای بلوند مسی رنگ  اگر با خط‎‎ چشم گربهای همراه نشوند ممکن است زیبایی شما را زیر سوال ببرند.  از خط چشم مشکی رنگ با ماندگاری طولانی استفاده کنید و اگر رنگ بیشتری میخواهید، میتوانید از سایه‌ چشم کاملا متالیک هم استفاده کنید. فقط از سایههای مسی رنگ اجتناب کنید، زیرا چشمان شما را رنگ و رو رفته نشان میدهند.

بانوی زیبای من

اگر پوستی روشن و موهایی نقرهای رنگ دارید، به دنبال رژ لب هایی با ته رنگ صورتی ملایم باشید. رنگهای سرخ ملایم و صورتیفام به چهره شما زیبایی میبخشند بدون آن که آن را غلیظ و زننده کنند.

هاله‌ی ارغوانی

اگر   به صورت طبیعی برنزه و بلوند هستید، چشمان شما با سایهی چشم غلیظ و سرد بیشتر خودنمایی خواهند کرد. کافیست تا مقداری سایهی ارغوانیرنگ یا آبی سیر به چشمان تیرهخود اضافه کنید تا با ترکیبی از رنگهای زیبا مواجه شوید. توجه داشته باشید که نیازی به خط چشم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید