قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سرگرمی > فال و طالع بینی > استعداد پنهان متولدین ماه‌های مختلف

استعداد پنهان متولدین ماه‌های مختلف

باید شخص خودتان، ابعاد و موارد پنهان درون خود را کشف کنید چراکه هیچ لیستی کامل نیست و این مطلب هم کلیت را در نظر گرفته است ولی می توانید با توجه به همین کلیت ها گوشه ای از این موارد را بشناسید.

استعداد پنهان متولدین ماه‌های مختلف
استعداد پنهان متولدین ماه‌های مختلف


فروردین

فروردین ماهی ها توانایی مدیریتی بالایی دارند و شخصیت آن ها سفت و محکم است. آن ها تحت کنترل سیاره مریخ هستند و می توانند در انواع ورزش ها و فعالیت های فیزیکی شرکت کنند. استعداد های پنهان آن ها شامل توانایی و قدرت در انجام حرکات فیزیکی است.

فروردین ماهی ها به اندازه کافی شجاعت و اعتماد به نفس انجام کارهای جدید و ریسک کردن را دارند و همین باعث می شود که یک مدیر و رهبر عالی باشند. آن ها مستقل هستند و در مدیریت دیگران و تعیین جهت صحیح زندگی بسیار عالی عمل می کنند و به افراد اطراف خود انگیزه می دهند و در نتیجه منبع انگیزه هستند. آن ها بسیار خلاق بوده و استعداد زیادی در ساخت چیزهای مختلف و ورزش دارند.


اردیبهشت

اردیبهشتی ها تحت کنترل سیاره زمین هستند. آن ها افراد قابل اعتمادی بوده و همیشه کارها را به روش خودشان انجام می دهند. آن ها از کل زندگی لذت می برند و شما می توانید برای لذت بردن از چیزهای جدید از همراهی آن ها استفاده کرده و رویشان حساب کنید. استعداد پنهان آن ها شامل درست کردن کارهای دستی در آشپزخانه و نقاشی است.

اردیبهشت ماهی ها افراد مصمم و مادی گرا هستند و واقعاً برای رسیدن به اهدافشان سخت تلاش می کنند اما می توانند تنبل هم باشند. معمولاً بیشتر به دنبال غذا و راحتی هستند و چیزهای خوشمزه برای شما درست می کنند و خلاقیت بالا، توجه به جزئیات، و تعهد به کیفیت هنگام درست کردن غذا جزء ویژگی های آن ها است.

خرداد

خرداد ماهی ها انسان های منطقی و باهوشی هستند و در برقراری ارتباط، خوب عمل می کنند. آن ها از عنصر هوا هستند. افراد اجتماعی بوده و در بیان اطلاعات و کلمات، فوق العاده عمل می کنند.

استعداد پنهان آن ها شامل کپی رایت و مکالمه است. خرداد ماهی ها بسیار عالی صحبت می کنند و باهوش هستند. همان طور که گفتیم مهارت مکالمه در آن ها بالاست و شاید همگان را به تعجب در بیاورد. به همین دلیل انسان های جذابی در محافل اجتماعی هستند و می توانند به راحتی دوست پیدا کنند.


تیر

تیر ماهی ها افراد وفادار، احساسی و با استعداد در نگه داشتن عشق زندگیشان هستند. دوست خارق العاده ای برای شما خواهند بود و دلسوز و غمخوار شما هستند و شنوای خوبی می باشند. تیر ماهی ها پر توجه و یاری رسان بوده و همیشه به دیگران کمک می کنند و می توانند ذهن افراد دیگر را بخوانند.

مرداد

مرداد ماهی ها انرژی بالایی دارند. آن ها اعتماد به نفس خوبی نیز دارند. فقط نیازمند توجه و عشق هستند. بزرگترین ترس آن ها این است که توسط دیگران نادیده گرفته شوند. یکی از بخشنده ترین موجودات دنیا محسوب می شوند.

استعداد پنهان آن ها در زمینه اینفلوئنسری مد و فشن، سبک زندگی و برنامه ریزی است. مرداد ماهی ها ستاره هستند. عاشق داستان های درام بوده، به همین دلیل توجه را به شدت دوست دارند. توانایی خنداندن دیگران و سرگرم کردن آن ها را هم دارند. آن ها هم مهارت مدیریتی بالایی دارند و هنگام ارائه دادن مطالب مختلف، استعداد شان گل می کند.

شهریور

شهریور ماهی ها ایده آل گرا هستند. آن ها در مورد تمام جزئیات اطلاعات پیدا می کنند و با تغییرات غیر منتظره خودشان را وفق می دهند و سریعاً راه حل پیدا می کنند. استعداد پنهان آن ها شامل نویسندگی و برنامه ریزی است.

شهریور ماهی ها هم بسیار مصمم هستند و به خوبی همه چیز را کنار هم می چینند و کار جدید ارائه می دهند. از قبل برنامه ریزی می کنند و به دلیل توجه به جزئیات، کارشان خوب پیش می رود و به هر چیز کوچکی توجه نشان می دهند و هر چیزی که به ذهن شان برسد را به خوبی به انجام می رسانند.

مهر

مهر ماهی ها متخصص پیدا کردن یک جنبه خوب در هر شرایطی هستند و همیشه نیمه پر لیوان را میبینند. آن ها توسط سیاره نپتون کنترل می شوند و همیشه از احساسات عمیق خود استفاده می کنند.

آن ها معمولاً انرژی مثبتی دارند و استعداد پنهان آن ها شامل انگیزه بخشی و یا نقاشی است. شاید نتوانید انسان هایی متعادل تر از مهرماهی ها پیدا کنید. افراد جذاب و پر از آرامش که مذاکره کننده های خوبی هم هستند که عدالت را رعایت می کنند و اطرافیان را راضی نگه می دارند.

آبان

آبان ماهی ها تعادل، هارمونی و هماهنگی زیادی در ارتباطات ایجاد می کنند و توسط سیاره ونوس کنترل می شوند. جذابیت بالایی دارند و توانایی پیدا کردن بهترین اشخاص را در زندگی خود دارند.

استعداد پنهان آن ها شامل طراحی مسابقه یا طراح داخلی است. آبان ماهی ها نیز افراد سخت کوش، مصمم و فداکاری هستند. استعداد های بسیار بالایی دارند و محیط اطراف را به خوبی درک کرده و به حقیقت ماجرا فکر می کنند.

آذر

آذر ماهی ها انسان های قوی و کاملاً عمیقی هستند. بسیاری از افراد دوست دارند که آن ها را دنبال کنند. آن ها ماهیت سازنده ای دارند و به راحتی می توانند دروغ دیگران را تشخیص دهند. شاید بتوان گفت روانشناس هم هستند. استعداد پنهان شان شامل کشف و شهود و کارهای شبیه به شعبده بازی است.

آذر ماهی ها انرژی مثبت را به خوبی پراکنده می کنند که باعث می شوند تا انسان های اطرافشان شاد شوند. بسیار خوش بین هستند و خودشان را با شرایط سازگار می کنند. به خوبی در مکان های جدید و با افراد جدید سازگار می شوند. انرژی مثبت آن ها به راحتی به دیگران هم می رسد، فرصت ها را خوب قدر می دانند و یا در حال تجارت و یا در حال رابطه عاشقانه هستند.

دی

دی ماهی ها فیلسوف هستند و خوش بین ترین افراد در بین ماه های سال محسوب می شوند. صداقت و اخلاقیات را به خوبی ابراز می کنند. به اندازه کافی شجاع هستند که خطر کنند. تحت تاثیر سیاره مشتری هستند و معمولاً شانس خوبی دارند.

استعداد پنهان آن ها شامل تجارت و روزنامه نگاری است. دی ماهی ها افراد فداکار، سخت کوش و متمرکز روی اهدافشان می باشند. بیش از یک شغل و سرگرمی دارند. تمرکز و آرامش خود را حفظ می کنند و می دانند که سخت کوشی بهترین راه برای رسیدن به موفقیت است و در نتیجه با آرامش و ثبات، نردبان موفقیت را طی می کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها انسان های باهوش و مسئولی هستند. روحیه طنز و شوخ طبعی هم دارند که از هنر آن ها نشأت می گیرد. معمولاً در محافل اجتماعی در مرکز توجه و جذابیت قرار می گیرند. استعداد پنهان آن ها استندآپ کمدی است.

بهمن ماهی ها می دانند که دقیقا با چه کسی روبرو هستند و به دنبال تغییر چیزی و کسی نمی گردند. افراد مستقل و غیر قابل پیش بینی و با اعتماد به نفسی هستند. در آرام کردن خودشان کاملاً منحصر به فرد عمل می کنند و به خاطر همین جذاب جلوه می کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها معمولا به دنبال آرامش خودشان می گردند، شاید بتوان گفت که طبیعت یاغی و سرکشی دارند. استعداد پنهان آن ها شامل طراحی مد و عکاسی است.

اسفند ماهی ها قدرت تصور بالایی دارند. افراد صبور، پر توجه و با اخلاقی هستند.

به احساسات و افکار دیگران توجه می کنند. هنر آن ها در زمینه عکاسی، نویسندگی، شعر گفتن و طراحی داخلی هم بالاست و می توانند تصویر کلی از آنچه قرار است اجرا شود را به خوبی در ذهن شان ترسیم کنند.

منبع نمناک

دیدگاهتان را بنویسید