قالب وردپرس افزونه وردپرس
تازه ها
خانه > رپرتاژ آگهی > بهترین ایده‌ها برای هدیه ولنتاین ارزان

بهترین ایده‌ها برای هدیه ولنتاین ارزان

اگر انتخاب هدیه ولنتاین برای شما هم به یک معضل تبدیل شده است، این مقاله را از دست ندهید. برای خرید یک هدیه مناسب باید جنبه‌های زیادی را در نظر بگیریم که یکی از مهم ترین آن‌ها بدون تردید هزینه است. در وضعیت کنونی جامعه و با توجه به مشکلاتی اقتصادی فراوانی که وجود دارد، بسیاری از افراد توان صرف هزینه زیاد تنها برای یک هدیه را ندارند. به همین دلیل، در این مقاله تلاش کردیم ایده‌هایی را برای خرید یک هدیه ولنتاین ارزان در اختیار شما قرار دهیم. البته، بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که با تخفیف ولنتاین می‌توانید محصولات مختلف را با قیمت کم تری خریداری کنید.

یک هدیه خوب لزوماً گران نیست

این که هرچه هدیه گران‌تر باشد، بهتر است را نمی‌توان چندان تصور درستی دانست. برای توضیح این جمله بهتر است اول به فلسفه هدیه دادن برگردیم. همیشه به یاد داشته باشید که با خرید هدیه در واقع به طرف مقابل نشان می‌دهیم که همواره به یاد او هستیم. همچنین، هدیه دادن یکی از بهترین راه‌های ابراز علاقه است. بنابراین، قبل از این که به قیمت هدیه ولنتاین فکر کنید باید ببینید چه چیزی همسر شما را بیشتر خوشحال می‌کند. البته اگر قیمت کادو مد نظرتان بالا باشد هم با کد تخفیف می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.

یک جشن رمانتیک دو نفره

سپری کردن یک زمان با کیفیت در کنار هم می‌تواند بسیار مفید و البته دلچسب باشد. این موضوع مخصوصاً برای زوج‌هایی که بچه دارند و نمی‌توانند زمان زیادی با هم تنها باشند و صحبت کنند، اهمیت دارد. به عنوان هدیه ولنتاین می‌توانید یک جشن کوچک دو نفره در منزل و یا حتی بیرون تدارک ببینید. این کار علاوه بر خوشحال کردن شریک زندگی شما به تحکیم رابطه نیز کمک می‌کند.

خوراکی‌های مختلف به عنوان هدیه

یکی از ایده‌هایی که برای خرید هدیه ولنتاین ارزان می‌توانیم در اختیار شما قرار دهیم، انتخاب کادو از میان خوراکی‌های متنوع است. قیمت اقلام خوراکی به طور کلی زیاد نیست. با این وجود، این امکان را هم دارید که روی خریدتان کد تخفیف اعمال کرده و با هزینه کمتر هدیه ولنتاین تهیه کنید. بسته به علاقه طرف مقابل می‌توانید انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید که به برخی از آن‌ها در ادامه اشاره می‌کنیم. اگر شریک عاطفی شما از آن دسته افرادی است که با دیدن خوراکی مورد علاقه اش چشمانش برق می‌زند، این ایده‌های جذاب را از دست ندهید.

شکلات

لیست را با یک خوراکی محبوب و بی‌نظیر شروع می‌کنیم. شکلات‌ها نمادی از روز ولنتاین هستند. پک‌های شکلات به عنوان هدیه ولنتاین، در اندازه‌ها، طعم‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی موجود هستند و می‌توانند یک انتخاب بی نظیر باشند. برای خرید یک شکلات مرغوب باید از برند‌های شناخته شده خرید کنید. همچنین، برای صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است به جای خرید پک کادو آماده، فقط شکلات را بخرید و تزئین آن را خودتان بر عهده بگیرید. مثلاً می‌توانید در اسنپ مارکت شکلات مورد نظر خود را به همراه یک باکس زیبا سفارش داده و سپس یک هدیه جذاب با سلیقه خودتان تدارک ببینید. فراموش نکنید که همه این محصولات را می‌توانید با کد تخفیف اسنپ مارکت با هزینه کم تر سفارش دهید. به این ترتیب هم هزینه کادو از بودجه مد نظرتان فراتر نرفته است و هم هدیه ای جذاب برای ولنتاین دارید.

پاستیل و لواشک

از دیگر خوراکی‌های جذابی که می‌توانید با یک چیدمان و تزئین مناسب هدیه بدهید می‌توان به پاستیل و لواشک اشاره کرد. این خوراکی در بین دختر‌ها بسیار محبوب هستند و می‌توانند آن‌ها را خوشحال کنند. شاید شما هم در شبکه‌های اجتماعی دسته گل‌های تشکیل شده از این گونه خوراکی‌ها را دیده باشید. از این روش تزئین هم می‌توانید برای تدارک یک هدیه ولنتاین ارزان ولی جذاب ایده بگیرید. همچنین، امروزه لواشک‌های کادویی با طرح‌های متنوع نیز در بازار موجود و با کد تخفیف قابل خرید هستند.

خوراکی‌های سالم و مقوی

از دیگر محصولاتی که می‌توانید به عنوان هدیه ولنتاین با قیمت مناسب تهیه کنید می‌توان به خوراکی‌های مقوی اشاره کرد. این هدیه علاوه بر نشان دادن علاقه شما، بیان می‌کند که چقدر برای سلامتی طرف مقابل خود ارزش قائل هستید. به خصوص اگر همسرتان ورزشکار و اهل تغذیه سالم است، این کادو می‌تواند برای او مناسب باشد. انواع میوه‌های خشک، مغزیجات، آجیل و تنقلات سالم مثل کره بادام زمینی را می‌توان در این گروه جای داد. برای خرید ارزان تر این محصولات از نزدیک ترین سوپر مارکت‌ها می‌توانید از کد تخفیف اسنپ اکسپرس استفاده کنید. البته شاید تصور خوراکی‌های مختلف برای کادو ولنتاین در ابتدا جذاب به نظر نرسد؛ اما همه چیز بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد. کافیست چند نوع خوراکی مورد علاقه شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را خریده و در جعبه و شیشه‌های شیک تزئین کنید.

مکمل‌های غذایی

اگر همسر یا شریک عاطفی شما ورزشکار است و یا از رژیم‌های غذایی خاص پیروی می‌کند، خرید مکمل‌های غذایی هم می‌تواند یک ایده مناسب برای هدیه ولنتاین باشد. قیمت این مکمل‌ها معمولاً چندان پایین نیست؛ ولی برای یک ورزشکار هیچ چیز به اندازه یک مکمل ورزشی و تقویتی کاربردی و جذاب نخواهد بود. قیمت را هم می توانید تا حدی با به کار بردم کد تخفیف کاهش دهید.

ماکارون یک هدیه رنگارنگ و جذاب

برای خرید یک هدیه خوشمزه و در عین حال زیبا و رنگانگ می‌توانید یک جعبه ماکارون بخرید. این دسر‌های فرانسوی در طعم‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارند و برخلاف تصور عموم همه آن‌ها شیرین نیستند. با توجه به ذائقه طرف مقابل خود می‌توانید یک طعم از بین انواع مختلف این خوراکی‌های خوشمزه انتخاب کنید. اگرچه خرید یک باکس از ماکارون‌های متنوع به علت جلوه زیبایی که دارند پیشنهاد بهتری به نظر می‌رسد. البته دسر‌های متنوع دیگر مثل موچی، چیزکیک، کاپ کیک، تارت و. .. هم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

باکس‌های حاوی غذا‌های خوشمزه

یک ایده جذاب دیگر برای خوراکی هدیه دادن در ولنتاین استفاده از باکس‌های غذاست. فینگر فود‌ها و سوخاری‌ها گزینه‌های مناسب تری برای استفاده به این منظور هستند. شما می‌توانید غذا‌های مورد علاقه همسرتان را به شکل‌های مختلف تزئین کنید و به عنوان هدیه به او بدهید.

تدارک یک شام ویژه

یکی از کار‌های جذای که می‌توانید در این روز انجام دهید، تدارک یک شام دو نفره به یاد ماندنی است. شما می‌توانید غذای مورد علاقه همسر خود را درست کرده و با استفاده از چند وسیله ساده مثل شمع و گلبرک، فضایی شاعرانه ایجاد کنید. همچنین، دعوت کردن طرف مقابل به رستوران مورد علاقه اش هم می‌تواند ایده هیجان انگیزی برای هدیه ولنتاین باشد.

هدیه ولنتاین را خودتان بسازید

پس از هدیه‌های خوراکی به سراغ ایده دیگری برای کادو‌های ولنتاین می‌رویم که هزینه کم تری به همراه دارند. شما می‌توانید برای تبریک ولنتاین از هدیه‌های دست ساز استفاده کنید. یک عکس خاطره انگیز، یک نقاشی با مفهموم و یا یک وسیله دکوری که خودتان قادر با ساخت آن هستید می‌تواند هدیه ای باشد که هرگز فراموش نمی‌شود.

حتی می‌توانید قطعه‌های کوچکی از کاغذ آماده کنید و روی هر کدام یک جمله عاشقانه بنویسید. سپس این کاغذ‌ها را با یک تزئین دلچسب به عشق زندگی خود بدهید. او می‌تواند هر زمان که غمگین شد با دیدن یکی از این جمله‌ها احساس بهتری پیدا کند. این ایده را بیان کردیم تا بدانید هدیه دادن نیازی به سختگیری ندارد تنها کافی است کمی‌فک کنید و خلاقیت داشته باشید تا بتوانید هدیه‌های منحصر به فرد و متفاوتی را تدارک ببینید.

نکته مهم درباره کادو ولنتاین محدودیت نداشتن آن است. شما می‌توانید هر چیزی که فکرش را بکنید و به نظرتان مناسب بیاید را به عنوان هدیه به شخص مقابل بدهید. بنابراین، شاید خوب باشد به یک پک کادو اختصاصی فکر کنید که ترکیبی از یادگاری‌های کوچک و شخصی مثل عکس‌های دو نفره و جملات عاشقانه در کنار خوراکی‌های خوشمزه ای باشد که با کد تخفیف خریده اید.

دیدگاهتان را بنویسید