قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > سبک زندگی > آرایش و زیبایی > چگونه از افتادگی گونه ها جلوگیری کنیم؟

چگونه از افتادگی گونه ها جلوگیری کنیم؟

چگونه از افتادگی گونه ها جلوگیری کنیم
چگونه از افتادگی گونه ها جلوگیری کنیم

گونه  ها  معمولا” شانس خوبی ندارند و به عنوان یک عنصر فراموش شده ، اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرند و دچار افتادگی می شوند.

آویزان شدن پوست اطراف گونه می تواند سن افراد را بیشتر جلوه دهد بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق ورزش های زیر را به طور مرتب انجام دهید تا از افتادگی گونه ها جلوگیری کرده و گونه هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب چهره شما جوان و شاداب باقی بماند.

البته توصیه می کنیم حین انجام این نرمش ها تنها باشید تا خدای نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک در می آورید.

1-صاف بنشینید و با لبهای بسته و حالتی راحت ، صورت  تان رو به جلو باشد.با استفاده از عضلات گونه ، لبهای خودرا عقب و جلو ببرید(در واقع لبها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید).حین انجام این ورزش با استفاده از سرانگشتها ، از به کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.لبها را غنچه کنید و تا 10 بشمارید.استراحت کنید ودوباره این حرکت را انجام دهید.

2-با لبهای بسته ، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه ها را به سمت داخل دهان و دندانها بکشید.

3-برای انجام این ورزش به آیینه نگاه کنید .لب بالایتان را جمع کنید، در واقع گوشه لبها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشمها حرکت دهید .در این مرحله سعی کنید لب بالا ، بینی تان را لمس کند ، تا 10 بشمارید ودر همین حالت بمانید و بار دیگر این حرکت را تکرار کنید.

4-مثل نرمش قبل حین انجام این نرمش هم به آیینه نگاه کنید.تا جایی که ممکن است لبخندی عریض و پهن بزنید.در حالیکه لبهایتان بسته است و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است.سعی کنید گوشه لبها تا جایی که ممکن است به گوشهایتان نزدیک شود.البته هر قدر دهان کوچکتری داشته باشید.این اتفاق غیر ممکن تر است.اما شما سعی کنید این اتفاق بیافتد چون صرفا” حرکت ماهیچه های گونه مهمتر است.

5-حالا بینی تان را چین بدهید ودر آیینه بالا و پایین رفتن ماهیچه های گونه را ببینید.تا 5 بشمارید و بعد از استراحت 10 بار این حرکت را تکرار کنید.

6-لبها و دندانها را بسته نگهدارید و لب بالا را باد کنید(درست مثل مواقعی که گونه ها را مثل بادکنک باد می کنیم) همین حالت را حفظ کنید و تا 10 بشمارید .حالا این بادکنک را به سمت گونه چپ منتقل کنید همین حالت را حفظ کنید و تا 10 بشمارید. حالا این بادکنک را به سمت گونه راست و سپس لب پایین منتقل کنید و تا 10 بشمارید.بعد از استراحت کافی 5 بار دیگر این مراحل را تکرار کنید.

 

منابع:

گروه تولید محتوای فارسی میهنبُد

دیدگاهتان را بنویسید